witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 En ik liep zomaar weg uit t gesprek Mup toen ikgeen antwoord kreeg.baal je nu niet dubbel dan Martens?Ik ken t gevoel van geen kerst willen en geen feestdagenmaar toen was ik nog niet op dit forum Martens....Ik had zo graag gehoopt dat je hier was gekomen voor je die bierblikjes ging kopen.Weet je door te drinken krijg je eigenlijk een dubbel rot gevoel toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 quote: Originally posted by: witteEn ik liep zomaar weg uit t gesprek Mup toen ik geen antwoord kreeg. Oh, nog een keer sorry. Ik moet even zoeken wat je vraag was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Had je mij een vraag gesteld Witte? Ik kan het niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Witte, natuurlijk heb je gelijk, maar het kwam niet als eerst bij mij op om mij te melden op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 nee nee mup ik vroeg iets aan martens sorry, maar het antwoord duurde toen nogal ff en toen ging ik ff tv kijken dat bedoelde ikZoo jammer vind ik dat Martenswant weet je juist dat rot gevoel wat jij nu hebt daar is ooit het arresleepact uit ontstaan.Snap je?Je bent niet de enige die het moeilijker heeft nu en juist daarom is het zo goed om hier steun te zoeken.Als we nou morgen is een stukkie terug rijden om jou op te pikkenrij je dan vanaf morgen wel mee met ons allemaal??Kan hier terecht voor momenten dat je denktik doe altijd goed voor andere en waarom doen andere dat niet bijvIpv dan te drinken vertel je hier je frustratie en alles wat je dwars zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lijkt mij een goed plan Witte. Ik stap graag weer op, want dit is ook niet wat ik wil. Het zijn voor mij de laatste zeer zware loodjes. 3 januari is alles anders (niet voorbij), maar dan ga ik aan een nieuw leven beginnen. Als ik tot die tijd mee kan glijden in de arreslee dan zal dat veel helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Alle beetjes helpen toch??Laten we gewoon elkaar helpen, misschien kun jij er morgenweer voor iemand anders zijn...Het is soms zooo moeilijk t leven, maar met drinken en iemand schreef laatst je gevoel op vakantie laten gaan een dagjeis het ook niet echt, want de volgende dag kom je jezelf weer netzo keihard tegen en dan ook nog is met een rot gevoel omdat je weer gedronken hebt en mogelijk ook nog met een kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Goedenavond,Hier * gevoel.....Maar ik ga niet drinken.Kreeg net meerdere sms van mn soulmaatje Bor (zie haar eigen draadje)en naast het gemis van mn kids kan ik er niet vrolijker op worden...Neig meer en meer naar gebruiken en dat zint mij niks...Bah...NEE, Ik neem de eerste niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Neee hoor Blondie niet doen!!!je schiet er geen sodejuttemus mee opDan ben je morgen nog veeeel bozer om allesen Bor.. nou die.... die ... die zal dat zoooo erg vindenKnokken zoals je tot nu toe nog nooit geknokt hebtJe kan t!!!Gelukkig zeg jezelf ook dat je de eerste niet paktpfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bol. truste voor straks, hoop dat je een beetje kan slapen.Mensen, sterkte met alle gevoelens, fijn, verdrietig, boos, irritatie, machteloosheid, wat het ook is.Take care. Niets is het waard die eerste te nemen. Weltrusten voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Witte en BB,Dat realiseer ik me maar al te goed...Als ik die eerste neem dan ga ik me dat morgen kwalijk nemen...Gelukkig heb ik ook niks in huis, dus safe zolang ik hier maar blijf hangen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Niet doen Blondie, ik heb er nu al spijt van. Je schiet er niets mee op. Behalve die kater morgen. Ik ben vanavond al verloren maar jij nog niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Martens, vandaag verloren betekent nog niet voorgoed verloren...Pak jezelf bij de lurven en gaan met die banaan...Pact Martens ; Morgen droog 1e kerstdag weerstaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 "moed verloren is alles verloren" MartensJe bent toch een knokker!!!Als je morgen weer instapt is er nog helemaal niks verlorenJe bent t meer dan waard om er samen met ons voor te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Blondie, doe het maar niet, jij hebt er niets aan en Borretje ook niet.Martens, waarde vriend wat doe je nou???We komen net terug van dochtergezinnetje, lekker gegeten, cadeautjes van onder de kerstboom gehaald, was leuk, lief en gezellig.Gister mijn auto in elkaar gereden, niet mijn schuld gelukkig en geen gewonden, staat bij herstelbedrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Slaap wel Bolletje,Probeer maar goed uit te rusten, je krijgt het nog druk genoeg.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Sorry mensen, was ff film aan het kijkenspringt die dikke jeweetwelkater op schootinstalleert zich knorrend en slaapt. Tjs en gooi dieer maar eens af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Ik ga lekker douchen en mn kerstpak aandoenDe tafel staat hier mooi gedekt Heerlijk is dat toch om dat zo te zien (gebeurd veel te weinig)En dan wachten op de kerkgangers en gezellig samen zijn daarnaIk wens iedereen een hele fijne kerstavond samen met andere of met andere hier van het forumwant alleen is maar alleen.en ik neem ook de eerste niet...Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hele fijne Kerstmaaltijd Witteen houd je wel je Kerstmuts op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Hey hey lieve mensen, mag ik jullie uit het antwerpse een zalige kerst wensen ??Ik ben al thuis "alleen", maar het valt wel mee. Heb steengoede avond gehad en lees met pijn in mijn hart Martens. Gaat het kerel ?? Kan ik iets voor je doen ?? Ik vind je een bovenste beste kerel met het hart op de juiste plaats, sowiesoWitte, jij in kerstpakje ?? I need a picture Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Bah, ik ga mn nest in...Nu niet gezellig, gebroken:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Jane, speciaal voor jou (je weet wel waarom) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Maar wel weer een dag verder... dag ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Blondje, hoe erg, net vanavond ? Kan ik je een beetje warmte geven uit mijn hartje, want dit blijkt plots gevuld te zijn met heel veel liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Lieve Will,Ik kan nu alleen maar janken...Zelfmedelijden, teveel op mn bordje, verlies van vertrouwen in mijzelf...???Ik weet het niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden