lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 hoi Wittehoestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Ik heb na een tip van Rapipindakaas met vogelzaak gemengd en daareen lege kokosnoot mee gevuld, heb eindelijkweer koolmeesjes, zo leuk.Alleen als de katten naar buiten moeten, blijven ze een poosje weg helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Meesjes zijn leuk he Jane. Ik heb ze ook, een heleboel. En nog wat roodborstjes en merels en nog wat soorten waarvan ik de naam niet ken.Vanmiddag moest ik even wat geld uitgeven. En o.a. een pyama gekocht Hij is heel snoezig, met ienieminihartjes erop. Helemaal niks voor zo'n oud wijf, maar ik ben er zo blij mee. Stom he? Middag allen (zou het bijna vergeten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Hoezo stom Mup?als jij er blij mee bent, prima toch.ik weet trouwens niet eens hoe jong je bent:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Nou sailor. Heel veel geduld. Niet te dichtbij zetten en de katten binnen houden. Dan komen ze wel.En oh ja we hebben er een bordje bijgezet van P+R. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 quote: Originally posted by: jane4ik weet trouwens niet eens hoe jong je bent:D Te oud voor pyama's met hartjes Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 says who??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Mup als jij er maar blij van wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Mup,Ik ben bijna 56, en heb ook een pyama met hartjes,Wat kan ons dat nou schelen joh..Trouwens,Iemand nog een tip hoe ik vogeltjes naar mijn balkon kan lokken.Heb een pindasliert opgehangen, maar er zit noooooiit wat in.Zou het komen, omdat ik 6 hoog woon, en ze op die hoogte geen eten meer verwachten??Of zou het te winderig zijn.Snap het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Ik moet er zelf een beetje om lachen Dees. Je wilt niet weten welke oubollige dingen de verkoopster me eerst liet zien. Ik lig dan wel alleen in bed, maar no way dat ik er zo bij wil liggen. Laat mij maar de illusie dat ik best nog door kan gaan voor jonge blom. Iig in my dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Trouwens Jane,Die tip van die pindakaas, met vogelzaad heb je niet van mij hoor.Maar misschien moet ik dat eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 mijn vader reeg spekzwoerdjes en kaaskorstjes aan elkaar,maar dat was wel in een tuin. ik weet niet of vogels niet zohoog kunnen/willen rapi. Geen last van katten in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Hallo daar,Zijn net terug van een rondje Texel.Douchen, opknappen en naar het diner.Wilden eigenlijk in Den Burg gaan eten, is nog geen 10 minuten lopen.Maar het is hier beginnen te sneeuwen (motsneeuw en ijzel?) bovendien vind ik het gemeen koud.Hebben gister best lekker gegeten hier, dus...Nog niet helemaal terug gelezen, straks doen.Fijne avond en smakelijk eten allen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Ik heb geen tips voor je Rapi. Maar misschien komt het inderdaad doordat je zo hoog woont. Hoewel .. vogels halen overal voedsel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Mijn vogels hebben geen last van de poezen. Die beesten zijn de deur niet uit te schoppen met deze kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Jammer,Geen tips dus.Nou ja, misschien komen ze nog.En nee, van katten geen last.Heb de kooi met parkieten ook al voor het raam gehangen.Als een soort lokvogeltjes.Maar het helpt niet:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Je maakt me aan het lachen Rapi. Parkietjes voor het raam als lokvogeltjes. :D:DGek mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Hallo alleman, nog een zalige kerst voor iedereen. Ben juist terug van enkele daagjes ardennen zonder lap. Ben er zelfs een dagje langer gebleven dan gepland wegens de schoonheid daarre.Ben wel ziekjes nu, en dat kan zeker niet van het drinken zijn. Ik vermoed een heel andere oorzaak, maar dan zou het morgen moeten beter zijn.Hoe gaat het met jullie, niks gemist ? Iedereen de feestdagen een beetje goed doorstaan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 gewoon geduld hebben met de vogeltjes. ze zijn heel wijs en kijken eerst de kat uit de boom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Williebillie de kerst is al voorbij hoor gaat het goed met je?en mupke, ik ben ook geen 18 meer en heb pyama's van snoopy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Oh, was jij dat Igor? Ik dacht toch al hier gelezen te hebben dat er iemand was met een Snoopypyama.Will, wat bedoel je met: dan zou het morgen over moeten zijn? Waar ben je ziek van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 zo'n leuke roze mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 ik ga even bankhangen. babbel is zo ontdeugend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Hier de kerstdagen goed doorgebracht hoor will,Maar ziek worden, moet je niet doen hoor.Mup,M'n parkietjes hangen daar verder ook wel leuk hoor.Kunnen ze lekker naar buiten kijken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Staat je vast goed Igor. Ik ga zo de keuken in. Kliekje boerenkool opwarmen, met spekjes. Wat schaft de pot bij jullie allenmaal?En trouwens, wat is Bolletje lang weg. Hoop maar dat het goed gaat met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden