Spring naar bijdragen

woensdag 29 december

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Indeed, Harry. Appart slapen deden we toch al ivm zn snurken....
Met kerst waren we ook platonisch hoor, dat ging goed.

quote:

Originally posted by:
Teveel

Mooi vooruitzicht Woman, maar een heel weekend platonisch?

Een weekend zonder drank lijkt me makkelijker, maar ik kom natuurlijk wel van Mars.

Heel veel plezier in elk geval alvast gewenst.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve kanjers / strijders / lotgenoten:present:

Vandaag weer gelukkig een sterk gevoel van "het gaat weer lukken!" Gisteren ook droog gebleven en voor oudjaarsavond heb ik heerlijke alcoholvrije champagne. Goed te drinken en dan heb je toch het gevoel dat je met de bekende "plop" het nieuwe jaar in kunt luiden zonder de fout in te gaan.
We zijn met een heel stel en er is een vriend, die ook helemaal niet drinkt dus wij hebben samen ons alcoholvrije pact. Dat maakt het een heel stuk eenvoudiger en we gaan zo zeker niet de fout in want we zijn er om elkaar in de gaten te houden dus dat komt goed!

En voor Bolletje: heel veel sterkte, lieverd:heart: :present:

Liefs, Tobbertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes zit er weer in. Wat een gedoe zeg. Nee Teveel kan niet reageren en naar jou toe wilde ik dat zo graag. Moderator heeft ook nog niet gereageerd dus kan nog niet veel.

Wilde alleen nog ff melden (in de hoop dat het lukt) dat er morgen een kaarsje brandt voor velen van jullie zo'n belangrijke dag.

Ga morgenochtend boodschappen doen en op pad voor Caro's toetertjes. Mocht ik er morgenmiddag niet zijn hier zou iemand dan de moderator willen waarschuwen? Is niks aan de hand maar ergens gaat er hier iets fout met posten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel, voor Witte, Kore, Jim, Meiske, en die me allemaal een hart onder de riem steken.
Ik voel me met de minuut sterker worden. Ik was de kracht van dit forum helemaal kwijt aan het raken, en dat heeft me juist zo ver gebracht! Dus ik probeer weer elke dag even binnen te komen en mijn verhaal te doen, lang of kort...

Ik ga ook starten met een nieuwe behandeling van Tactive, ben zeer benieuwd, en ga waarschijnlijk deze week nog starten, en ik heb er echt zin in!! Ik ga voor 100% ertegenaan, dat is iets wat zeker is!

Zo, en nu weer lekker met zijn allen verder zoeven in de slee! Woesjjjjjjj.....

:D Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gezwommen, even vergeten dat het vakantie is...dus hele zwembad vol gillende koters en ipv lekker relaxen steeds ontwijken voor bommetje en rondvliegende ballen....
Nou ja, even om denken volgende keer.

Ja Harry, we hebben iets heel speciaals. Echt een gouden vriendschap. Mooi is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...