will Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Mupke, dank voor je vertrouwen, wees gerust, ik blijf hier komen hoor, jullie zijn een stukje familie geworden voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 He broertje. Ja, gaat wel voelen alsof je de mensen hier echt kent he? Bij een aantal heb ik ook een beeld in mn hoofd. Zal vaast niet kloppen met hoe ze er echt uitzien. Ik bedenk me nu, alleen van jou heb ik een keer een foto gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Oh nee, van AR ook, maar dat was alleen vanaf zn navel naar omlaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Tja hoe zal die er van boven dan uitzien he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 quote: Originally posted by: witteTja hoe zal die er van boven dan uitzien he:D Ook zo nieuwsgierig Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Indeed, Harry. Appart slapen deden we toch al ivm zn snurken....Met kerst waren we ook platonisch hoor, dat ging goed. quote: Originally posted by: TeveelMooi vooruitzicht Woman, maar een heel weekend platonisch? Een weekend zonder drank lijkt me makkelijker, maar ik kom natuurlijk wel van Mars. Heel veel plezier in elk geval alvast gewenst. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Mooi Woman,Als jullie dat kunnen moeten jullie wel heel veel om elkaar geven.Er is dus toch nog zuiverheid.Koester die man en wees trots op jezelf.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ja hoor MupTrekje van veel vrouwen denk ik, die nieuwschierigheidDie "Veerkampjes schoenen en slippers" waren ook wel ultiem he:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Jahaaa, daar zou Nel jaloers op geweest zijn. Ik zie nu pas dat het al 8 uur is. Heb net pas mn eten op. Ff bankhangen nu.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Truste mensen,Kan de drukte hier niet meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Lieve kanjers / strijders / lotgenoten:present:Vandaag weer gelukkig een sterk gevoel van "het gaat weer lukken!" Gisteren ook droog gebleven en voor oudjaarsavond heb ik heerlijke alcoholvrije champagne. Goed te drinken en dan heb je toch het gevoel dat je met de bekende "plop" het nieuwe jaar in kunt luiden zonder de fout in te gaan.We zijn met een heel stel en er is een vriend, die ook helemaal niet drinkt dus wij hebben samen ons alcoholvrije pact. Dat maakt het een heel stuk eenvoudiger en we gaan zo zeker niet de fout in want we zijn er om elkaar in de gaten te houden dus dat komt goed!En voor Bolletje: heel veel sterkte, lieverd:heart: Liefs, Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Dat klinkt positiever dan je laatste berichtjes TobbertjeGo for it!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Yes zit er weer in. Wat een gedoe zeg. Nee Teveel kan niet reageren en naar jou toe wilde ik dat zo graag. Moderator heeft ook nog niet gereageerd dus kan nog niet veel.Wilde alleen nog ff melden (in de hoop dat het lukt) dat er morgen een kaarsje brandt voor velen van jullie zo'n belangrijke dag.Ga morgenochtend boodschappen doen en op pad voor Caro's toetertjes. Mocht ik er morgenmiddag niet zijn hier zou iemand dan de moderator willen waarschuwen? Is niks aan de hand maar ergens gaat er hier iets fout met posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Dank je wel, voor Witte, Kore, Jim, Meiske, en die me allemaal een hart onder de riem steken.Ik voel me met de minuut sterker worden. Ik was de kracht van dit forum helemaal kwijt aan het raken, en dat heeft me juist zo ver gebracht! Dus ik probeer weer elke dag even binnen te komen en mijn verhaal te doen, lang of kort...Ik ga ook starten met een nieuwe behandeling van Tactive, ben zeer benieuwd, en ga waarschijnlijk deze week nog starten, en ik heb er echt zin in!! Ik ga voor 100% ertegenaan, dat is iets wat zeker is!Zo, en nu weer lekker met zijn allen verder zoeven in de slee! Woesjjjjjjj..... Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Net gezwommen, even vergeten dat het vakantie is...dus hele zwembad vol gillende koters en ipv lekker relaxen steeds ontwijken voor bommetje en rondvliegende ballen....Nou ja, even om denken volgende keer.Ja Harry, we hebben iets heel speciaals. Echt een gouden vriendschap. Mooi is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Jemig mensenal bijna 2 uur geen postinghet is nog geen oudejaarsavond hoor!Bol heel veel kracht voor jou morgen,ik hoop dat het een mooi afscheid wordt en de fam. van J. je de plek geeft die je verdient:heart:en welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden