igor Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 goede morgen allemaal.vandaag een schitterende dag voor borrie en haar zoon ik zal de tafel wel vast dekken anders komen jullie niet tevoorschijn . ik ben vanmorgen heerlijk 'wakker' geknuffeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 nou slaapmutsen. ik zal even verse koffie en thee zetten, de andere is niet meer te drinken. iemand een gekookt eitje erbij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 iedereen vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 behalve remi natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 goede morgen toine, slaap uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 goedemorgen igor,jeetje wat een rust hier.Ik zit al een uur op m,n werk,net zo stil hier! hihi!Hoest met jou Igor?Kan je al wat beter slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 goede morgen jaya. hier gaat het 'goed'. is de sportschool al zo vroeg open dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ja wij gaan half 7 open hier,das geen tijd he.Ze gaan hier al voor hun werk sporten!PPPfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 ahhh toine is ook wakker zie ik!Goedemorgen Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 verstandig Toine?Je bent net zo goed bezig,denk dat je trotser op jezelf zal zijn als je 1 Januari fris en fruitig kan zeggen dat je het zonder drank hebt gered!Vandaag weer de sportschool in Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ja Toine,wij zijn er vroeg bij hier,zitten op een industrieterrein waar veel mensen om 8 uur beginnen met werken dus zijn wij al half 7 open.Vrolijk ben ik dan niet hoor maar het moet maar!Gelukkig beginnen mijn lessen pas om 9 uur dus kan ik hier even "uitslapen" hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 toine weet wat je doet. vindt je het dan zo lekker? of wil je van de wereld zijn dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 jopie en kyon ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 toine het kan ook opluchten . maar je mag het ons ook wel vertellen hoor maar bedenk wel dat iedereen mee kan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Goeie morgen frummers. Hier lekker uitgeslapen, dus een beetjte laat. Lekker bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 niwi en sara ook goede morgen. voel je je iets beter sara? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 goedemorgen allen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Goeiemorgen!Moest eerst ff naar Borries draadje hoor, zo'n belangrijke dag!Thanxx Igor, ja gaat wat beter, het werk gisteren heeft me niet zieker gemaakt gelukkig.Wel weer zo'n rottrap van bijna ex-bazin gehad, belde me 's middags notabene thuis op wat ben ik blij dat ik daar over 2 dagen vanaf ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Nou moe heb ik iedereen weggejaagd? Geschrokken van mijn pyjama? Niet eens met hartjes of snoopy zeg, alleen maar 2 beertjes, moet toch kunnen Ga ff wat aanrommelen.Ben weliswaar vrij vandaag maar veel achterstallig kerkewerk, oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Een bijzonder goede morgen allemaal,Sara even doorbijten en dan heb je nooit meer last van je bazin, trouwens honden hebben een baas, mensen niet.Toine waarom wil je nou gaan drinken, je bent al zo ver gekomen, jij blij, je ouders blij...En nu wil je bewust helemaal terug naar nul, je rot voelen, spijt hebben, misschien moet je inderdaad maar eens gaan praten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 zoveel risico voor een beetje ontspanning, Toine ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 das inderdaad raar....ik zie nuchterheid zeker niet als saai...meer als een bevrijding.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Toine ik weet uit ervaring hoe giga moeilijk het wordt als je dat eerste drankje genomen hebt.Bovendien heb je een poosje niet gedronken, de werking zal sterker zijn, je zelfdiscipline eerder verzwakt.Bezint eer gé begint!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden