Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

goede morgen allemaal.
vandaag een schitterende dag voor borrie en haar zoon :D

ik zal de tafel wel vast dekken anders komen jullie niet tevoorschijn ;). ik ben vanmorgen heerlijk 'wakker' geknuffeld. :D

• Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

verstandig Toine?
Je bent net zo goed bezig,
denk dat je trotser op jezelf zal zijn als je 1 Januari fris en fruitig kan zeggen dat je het zonder drank hebt gered!

Vandaag weer de sportschool in Toine?

Geplaatst

Ja Toine,
wij zijn er vroeg bij hier,
zitten op een industrieterrein waar veel mensen om 8 uur beginnen met werken dus zijn wij al half 7 open.

Vrolijk ben ik dan niet hoor maar het moet maar!
Gelukkig beginnen mijn lessen pas om 9 uur dus kan ik hier even "uitslapen" hihi:D

Geplaatst

Goeiemorgen!
Moest eerst ff naar Borries draadje hoor, zo'n belangrijke dag!

Thanxx Igor, ja gaat wat beter, het werk gisteren heeft me niet zieker gemaakt gelukkig.
Wel weer zo'n rottrap van bijna ex-bazin gehad, belde me 's middags notabene thuis op :angry:
wat ben ik blij dat ik daar over 2 dagen vanaf ben!

Geplaatst

Nou moe heb ik iedereen weggejaagd? Geschrokken van mijn pyjama? :D
Niet eens met hartjes of snoopy zeg, alleen maar 2 beertjes, moet toch kunnen ;)

Ga ff wat aanrommelen.
Ben weliswaar vrij vandaag maar veel achterstallig kerkewerk, oeps.

Geplaatst

Een bijzonder goede morgen allemaal,

Sara even doorbijten en dan heb je nooit meer last van je bazin, trouwens honden hebben een baas, mensen niet.
Toine waarom wil je nou gaan drinken, je bent al zo ver gekomen, jij blij, je ouders blij...
En nu wil je bewust helemaal terug naar nul, je rot voelen, spijt hebben, misschien moet je inderdaad maar eens gaan praten.

Harry

Geplaatst

Toine ik weet uit ervaring hoe giga moeilijk het wordt als je dat eerste drankje genomen hebt.
Bovendien heb je een poosje niet gedronken, de werking zal sterker zijn, je zelfdiscipline eerder verzwakt.
Bezint eer gé begint!

Harry

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...