Mupke Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Wat zul jij lekker slapen vannacht Blondie.Of niet. Lekker liggen iig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 geniet je suf Blondie:heart:en Jopie, fijn dat je er weer bentyour own way of course, thats youen ik heb Bol's film meegekekenheerlijk een sprookje met heksenen natuurlijk true love wins:heart:ga ik ook maar eens over dromenwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Welterusten lieve mensen.Hoop dat julle lekker slapen, en wat dromen betreft: doe het niet of doe het heerlijk.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Ik ga ook afsluitenHondje een slinger geen, en op de bank tot ik half slaap. Wakker in bed liggen werkt niet. Dus eerst beetje sluimeren (wel tevee uit ey)Elektische deken aan, dus dat is erg fijn. (van Prins gekregen)Dag allemaal, tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 blondie fijn dat je de kinderen weer bij je hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden