bolletje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Goeie morgen Bako en Kore.Ook al zo'n last van vervelend slapen Kore? Raar is dat hé? Je zou toch zeggen dat je juist s'winters goed slaapt omdat het dan lekker warm is in bed. Bako goed hoor een daggie helemaal voor jezelf. Zo te horen krijg jij het dadelijk nog superdruk. Sterkte meid.Goeie morgen Rekel. Slaap jij wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 ik slaap heel goed, bolletje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Moggu Bol, Kore en Bako.Tuurlijk mag je jezelf verwennen Kore geniet er maar van!Bako; da's niet niks, ik herinner me nog dat mijn moeder naar t verpleeghuis moest, zelfde ellende, pfffoeiiii we zijn er maanden mee bezig geweest want zij hamsterde alles bij elkaar.....Fijn ff een dag voor jezelf! Bol, hoe gaat t vandaag?Vandaag begin ik schoon schip te maken, eerst de kerstboel eruit, heb t nu wel gezien.En o ja boodschappen! Kerkvergadering voor morgen voorbereiden, financiën en....en.....mja we zien wel hoe ver ik kom.Ga maar eens beginnen met bed verschonen, dus: aan de slag.Iedereen een fijne dag gewenst;good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Mogge allemaal,Wordt wel saai zo maar ik heb ook slecht geslapen hahaha.Verschil is dat ik wist waardoor en dat was natuurlijk dat ik me steeds op lag te winden over de buurman. Toen lag ik me weer op te winden dat ik niet kon slapen met als gevolg dat ik woedend om 4 uur naast mijn bed stond.Ja Sowhat en hij duurt altijd zo lang ook deze maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Schoonouders hadden tot 30 jaar geleden een winkel,nu vond ik nog zeep,kruidnagelen en nootmuskaat noten uit de winkelOud tante had een tik van de barre tijd uit de oorlog,daar vond ik nog nylonkousen van die nu van ellende uit elkaar vielenAllemaal van dit soort verrassingenKan de NS blij maken met antieke fluitjes van de conducteurs,eigenaar is 42 jaar geleden gestorvenetc etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Dan kan het toch wel hé Rekel, goed slapen?Werk ze Saar.Drup daar kan ik me wel veel bij voorstellen. Je zit dan toch met zo'n hoop kwaadheid. Ikzelf heb dan toch het gevoel, als dat bij mij gebeurd, dat ik s'nachts toch dingen verwerk en daardoor mijn kwaadheid een stuk kwijt raak.Ik denk dat heel veel van, en dat en dat zeg ik als ik die persoon weer tegen kom. En ik sla dit en dat, en het is zo onterecht dat???????Ik hoop dat je in ieder geval vanavond wel een beetje goed slaapt meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Sjonge Bako sommige mensen bewaren echt alles he? Grote container huren maar dan loop je het risico dat ze nog boos wordt ook want zonde om weg te doen.Ja Bolleke mijn boosheid is voor een groot deel over maar daar in de plaats is gekomen de teleurstelling dat velen het hier zo achter de ellebogen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ja Drup, een huis kopen en daarna erachter komen dat je je niet thuis voelt lijkt me vreselijk. Misschien als je wat langer daar woont, de mensen je gaan accepteren.Toen ik hier kwam wonen was ik een kakwijf dat boven de rivieren thuis hoorde, maar na een paar jaar toen men mij beter leerde kennen was ik zo kwaad nog niet. Nu zijn er hier nog mensen die niet accepteren dat ik hier woon hoor, maar de meesten hebben het wel geaccepteerd en heb hier toch een hoop vrienden. Het kan dus wel maar het heeft gewoon tijd nodig.Ik voelde toen wel dat ik degene was die me aan moest passen niet andersom. Maar dat zal bij jou ook wel zo zijn. Maar geef jezelf en zeker de anderen de tijd om te wennen aan een vreemde snuiter met een kleine woef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Bolleke wil niet blijven klagen maar kan niet tegen achterbaks gedoe. Als er iets is spreek me er dan op aan en niet zoals toen een brief sturen dat ik geen vogeltjes mocht voeren of nu zoals naar mijn hondje schoppen. Notabene heb ik aan diverse mensen en zeker mijn buurvrouw (zijn vrouw dus) uitgelegd dat doggy los op het veldje moest lopen omdat ik in het gips zit en niet over het gras kan en mag lopen. Mag eigenlijk helemaal niet lopen maar diertje moet toch uit.Sowhat het is een streng Christelijk dorp van de baggeraars. Ben zelf een Brabantse en na 17 jaar in Amsterdam te hebben gewoond zit ik in een cultuurshock. En nee ik wist dit niet want dacht dat het een klein plaatsje was en geen gereformeerd dorp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Poespoes is gister aangereden door een auto en overleden... En met Prins toch maar weer platonisch, beter voor mn hart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Och woman wat erg. Was ze weggelopen? Vreselijk voor je meid, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ja ze was een avontuurlijke buitenkat. We hebben haar zolang mogelijk binnengehouden, maar ik dacht zat. avond, nu kan het wel. Prins zei nog NIET DOEN, maar ze wou zoooooo graag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 O Woman toch wat vreselijk voor je. Dat doet pijn. Heel veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Goedemorgen allen:) Nu eerst even lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ja meteen storm in mn leven. Had net weer goede plannen en hop, de bijl hakt weer door mn leventje.....Toch maar proberen beetje vast te houden aan de plannen. Dan maar wat langzamer. Vanmiddag nog dingen regelen met de ambulance, en dan eens mn voorraadkast leeghalen en alle zoetigheid gaat de vuilnisbak in. Stap 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Wat jammer dat vele van ons zo slecht geslapen hebben. Heb zelf wel goed geslapen gelukkig al kon ik er wel moeilijk uitkomen..Sowhat:Ik vind januari èn februari niks maanden:o Ik ben altijd blij als het maart wordt dat klinkt al een beetje lente achtig:)Woman:Wat ontzettend triest van je katje...Sterkte! Hier gaat trouwens ook alle vette zooi de prullenbak in...Vooral de chips moet het ontgelden hier. Wil gezonder gaan snacken...Blondie:Beter voor nu even op de rem trappen, dan later met een burn out of een fles achter de kiezen thuis.Goed dat je het bespreekbaar maakt op je werk. Beter te vroeg dan te laat!Kore:Wat leuk dat je dat boek voor jezelf hebt gekocht. Nu kun je je daar lekker op verheugen. Ik ken het niet "De Zhuang Zi". Daar ga ik straks eens op Googlen, je maakt me nieuwsgierig:)Igor, Yvonne, AlbertRemmo en Jopie(moest jij nu ook al werken?) werk ze nog!Bako:Die oude conducteursfluitjes wel op Marktplaats zetten hè? Die zijn geld waard, er zijn zat mensen die ze sparen! Heel veel succes met het uitruimen van het huis van je moeder. Er komen behalve heel veel troep ook vast veel herinneringen voorbij...Is moeilijk!Sara:Ook een drukke dag zo te horen...Doe je het een beetje rustig aan? Vind trouwens je stukjes altijd aangenaam om te lezen. Je schrijft leuk en hebt voor iedereen een woordje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Niet begeren geeft rust, so true, Kore !!!Ik heb het nu echt weer ondervonden, en nu weet ik het zeker. Door de begeerte ging mn hart weer aan de haal, zat ergens op een roze wolk, wel leuk allemaal maar ja.....Dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ja Woman,Bij mij is het ook meer dan een citaat....Sterkte, meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Goedemorgen allen,Woman, dubbelop zo direct in het nieuwe jaar, sterkte en rust.Hier is de kerstboom en al dat spul weg.Boom staat op het terras, ben benieuwd of hij het haalt.Vind dat die kerstrommel de 27e er uit moet, feestje voorbij, slingers weg!W. vindt dat de boom enz. tot 6 januari moet blijven.Geeft gelijk goed aan wie hier wat te vertellen heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 hallo allemaal,Ze zijn gisteren nogal lang door gegaan hier op het forum, misschien is dat de reden dat vele van jullie slecht hebben geslapen ik heb goed geslapen hoor, maar ik heb net dat van gisteren avond (vanacht) zitte lezen en vond het heel zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ook kreeg ik het gevoel dat het ook over mij ging. De nieuwkomers die willen minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Iemand vroeg zich af waarom sommige nieuwe afhaken en wat er van ze terecht komt of waar ze gebleven zijn. Nou één reden hebben we hier al te pakken.Ik had gisteren bij sommigen echt het gevoel dat ik terecht werd gewezen. Dat glaasjes geen goed woord gebruik zou zijn kan ik het helemaal mee eens zijn. Je kunt jezelf er mee voor de gek houden. Prima opmerking. Vervolgens schrijf ik dat de oficiele wijn fles inhoud 750ml is en een oficiel glas 100ml (inderdaad een klein glas maar we die ze in de horica ook gebruiken en alc buro's ook) Komen we dus op 7 glazen per fles die ik eerst dronk en soms meer. Ben nu geminderd tot 400ml. 4 glazen dus. Zegt iemand dat ik dus mijn verslaving zelf in stand wil houden.Tja niet echt leuk, sorry voor de mensen waar dit niet voor bedoeld is en heel goede bedoelingen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ha, ik val er middenin!Iedereen de beste wensen en dat het nieuwe jaar je mag brengen wat je graag wilt..Myriam, je bent nieuw he? ( ik schrijf zelden meer)Je moet gewoon uit het forum halen wat jij ermee kan.Niet kan pluizen, analyseren etc.Pik eruit wat positief is voor jou.Succes, het is knap hoe je geminderd bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Myriam,Goed dat je zegt wat je dwars zit!Blijf trouw aan je eigen inzichten,en laat je niet van de wijs brengen, meid.Je kunt het echt alleen naar op je eigen manier doen,Ik heb er wel vertrouwen in:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden