bolletje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Goeie avond lieve Rap. Ik hoorde net dat er regen komt dus moet je je ramen en deuren goed dicht houden wijfie.Ja brand is heel akelig vroeger mee gemaakt dat ons huis in brand stond en wij lagen te slapen. maar zo te horen zit je er gelukkig niet heel dicht bij. Ga maar wat t.v. kijken dan ben je er niet zo op gericht.Bako wat las ik nu? Een scheurtje in je heup??? Is er niet iets wat de pijn verzacht? Misschien een kleine Of een klein ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Mup :angry:maak me gek Pfffff kom ff hier de moeilijke tijd uitzitten, juist ja......die van het eten (koken) dus Ow oeps sorry: goeienavond allemaal Bako; dat is balen zeg, duurt wel lang denk ik zo'n scheurtje? En mag je wel belasten of moet je het juist ontzien? Tjongjonge, nou als die vogel weer aan je raam tikt dan euhhhhh.............heeft-ie vette pech.Sailor: hahaha dat is nog eens een grote verhuizing maar idd voor alle instanties maakt het niks uit of je nu 1 of 600 km verhuisd, gedoe heb je toch.Fijn dat t met tel. en internet wel goed gaat; toe maar een dongel. Volgens mij heeft Drup die ook te leen gehad?Brengt me op Drup: geintje dat bord of serieus?Je weet t hè, er staat hier e.e.a. vrij....Hmpf ga ff peuk roken, o sjips moet nog draaien....heb ook strijkijzer alweer aan staan en moet alweer nagels knippen grrrrrrrr mijn haren en nagels groeien zo belachelijk hard.Affijn jullie horen het alweer ik ben weer n btje hyperdepiep :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Hoi lieve Bol Rapi moet juist NIET naar de tv kijken om te ontspannen want daar zie je nu allemaal beelden van die brand.Woedt in een chemische fabriek bij Moerdijk en schijnt idd giftige stoffen vrij te komen dus.......Mensen die in de streeok ten noorden / westen van Moerdijk zitten, ze hadden het over de Drechtsteden, moeten het nieuws wel in de gaten houden!!!Desi; je zult je wel dubbel voelen, enerzijds opgelucht dat je geen "aansteller" bent (wat je toch al niet was :lips;) anderzijds jammer dat je niet op je stageplek kunt gaan praten. Maar luister naar dit ouwe wijf, meid: Ziek het goed uit!!! Ik heb de afgelopen winters elke winter 2x een dubbele longontsteking gehad, o.a. door verwaarlozen van de bronchitis, echt waar. Braaf je pillen slikken (antibiotica merk je pas na een dag of 3 dat ze werken hoor) en eventuele pufjes nemen. En rust natuurlijk. Doen hè?Hier wat voor de zieke: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Bol,Ramen en deuren zijn al dicht, maar heb een automatisch afzuigsysteemDat schijnt ook uit te moeten.Maar ik maak verder nog geen paniek hoor,Woon zover weg dat hier (nog) geen alarmfase is ingesteld.Ben benieuwd hoe het afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Rapi heb ik ook, staat bij mij op zolder kan zo de stekker uit.Maar jij woont geloof ik in een flat? Nah, geen idee of het dan ergens centraal geregeld is.Hou je t wel in de gaten meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 quote: Originally posted by: SaraMup :angry:maak me gek Ik weet niet waar je nu op doelt Sara.Is het nog niet gelukt weer een beetje tot rust te komen vandaag? Ja Bolletje, mijn dag was goed. Lekker gewerkt. Mijn (tijdelijke) project is zojuist weer met een half jaar verlengd dus ik ben blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Rapi, idd ramen en deuren dicht houden meid. En verder de lokale nieuwszender volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Misschien moet Rap. wel rap de auto pakken en hier naar Gemert komen. Rap blijf maar niet daar, das heel ongezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 quote: Originally posted by: bolletjeMisschien moet Rap. wel rap de auto pakken en hier naar Gemert komen. Rap blijf maar niet daar, das heel ongezond Jij wilt gewoon gezellige visite. :D (je mag ook wel bij mij komen Rapi) :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Mup: dan kom ik ook, als je nog wat te eten hebt (dat bedoelde ik dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Sorry Saar, eten is op.Nee niet echt, ik heb nog wel een sucadelapje voor je. En rode kool (niet vers).Morgen dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Nee Mup, eerst ik, ik ben zielig. o Saar ik heb nog eten over hoor. Of nee wacht ik ga iets lekkers koken voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Fraai is dat!!Saar wilde naar mij. Omkooppraktijken hier. komend weekend ga ik weer mn overheerlijke chili con carne maken. Denk niet dat ik jou uitnodig Bol. (hebben we geen smilie die zn tong uitsteekt) Die bedenk je er maar bij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Hahaha die Mupke. Dan moet ik s'nachts wel alleen liggen hoor anders is er geen houwen aan.Weten jullie trouwens dat mijn manneke ooit beschreven is in een boek van een bekende schrijver. Toon en nog wat. leuk hé? Hoorde ik tijdens de crematie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 hallo iedereen! MUP...ik heb ook geen zin om te koken vanavond, mag ik ook bij jou komen?Hier ook een zeer gevaarlijke lucht! (k heb mn hart gelucht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Ha,ha Bol,Ik heb alleen maar een fiebel (fiets).Beetje ver he, neee, doen we maar niet heIs nog veel ongezonder zo in de buitenlucht rijden:DJa, en de ventilatie is hier centraal geregeld, dus daar kan ik niets mee.Belde net mijnzusje in Rotterdam, maar die zag niets.Vreemd, want zij woont veel dichterbij, en ook 4 hoog.Nou ja, wat hier betreft zal het wel storm in een glas water zijn hoop ik.Zo, en nu ga ik eten koken voor morgen, want moet morgen de hele dag werken en ik doe het W.W. menu.Dus..werk aan de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Natuurlijk mag jij komen Beate. Hoelang blijf je? Wat lag er op je hart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 ik wil die chili con carne zeker nog beleven bij je, daarna weer trug dan.Mn hart: oud zeer?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Oud zeer kan lang blijven hangen he. Of soms zomaar weer tevoorschijn piepen terwijl je er al lang niet aan gedacht had. Kom je even hier wat afleiding zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Ja:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Zal ik een gek dansje voor je doen liefje? Maar alleen als je het niet verder vetelt he? En geen foto of video-opnames ervan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Ben benieuwd Bol hihi.Wat mooi dat je manneke beschreven is, geeft toch weer een heel ander soort speciale herinnering!Mup nog gefeliciteerd met de verlenging van je project! Koken....ben notabene naar de markt geweest vanmorgen en heb mooie aubergines gekocht.Die ga ik morgen op z'n italiaans in de oven bereiden, echt waar, maar dan wel s ochtends dan heb ik geen last van trek.In de koelkast ligt ook nog broccoli (ga ik op 2 manieren maken), ijsbergsla, en ingredienten voor een dikke minestrone. Plannen genoeg dus, maja...............de uitvoering hè?Beate: schoon schip gemaakt in het nieuwe jaar?Voel je je nu opgelucht?Sta braaf te strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Rtl4 nieuws Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Sara, ik ben het een beetje kwijt. Weet nog dat je moeite had met koken voor jezelf. Hoort drinken daar bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik ga kijken JaneThanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden