Spring naar bijdragen

woensdag 5-1-2011


zoermuis

Aanbevolen berichten

Goeie avond lieve Rap. Ik hoorde net dat er regen komt dus moet je je ramen en deuren goed dicht houden wijfie.
Ja brand is heel akelig vroeger mee gemaakt dat ons huis in brand stond en wij lagen te slapen.
maar zo te horen zit je er gelukkig niet heel dicht bij. Ga maar wat t.v. kijken dan ben je er niet zo op gericht.:)

Bako wat las ik nu? Een scheurtje in je heup??? Is er niet iets wat de pijn verzacht? Misschien een kleine :present:
Of een klein :sun:?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mup :angry:maak me gek :huh:

Pfffff kom ff hier de moeilijke tijd uitzitten, juist ja......die van het eten (koken) dus :wacko:

Ow oeps sorry: goeienavond allemaal :)

Bako; dat is balen zeg, duurt wel lang denk ik zo'n scheurtje? En mag je wel belasten of moet je het juist ontzien? Tjongjonge, nou als die vogel weer aan je raam tikt dan euhhhhh.............heeft-ie vette pech.

Sailor: hahaha dat is nog eens een grote verhuizing ;)
maar idd voor alle instanties maakt het niks uit of je nu 1 of 600 km verhuisd, gedoe heb je toch.
Fijn dat t met tel. en internet wel goed gaat; toe maar een dongel. Volgens mij heeft Drup die ook te leen gehad?

Brengt me op Drup: geintje dat bord of serieus?
Je weet t hè, er staat hier e.e.a. vrij....

Hmpf ga ff peuk roken, o sjips moet nog draaien....heb ook strijkijzer alweer aan staan en moet alweer nagels knippen grrrrrrrr mijn haren en nagels groeien zo belachelijk hard.
Affijn jullie horen het alweer ik ben weer n btje hyperdepiep :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve Bol :heart:
Rapi moet juist NIET naar de tv kijken om te ontspannen want daar zie je nu allemaal beelden van die brand.
Woedt in een chemische fabriek bij Moerdijk en schijnt idd giftige stoffen vrij te komen dus.......
Mensen die in de streeok ten noorden / westen van Moerdijk zitten, ze hadden het over de Drechtsteden, moeten het nieuws wel in de gaten houden!!!

Desi; je zult je wel dubbel voelen, enerzijds opgelucht dat je geen "aansteller" bent (wat je toch al niet was :lips;) anderzijds jammer dat je niet op je stageplek kunt gaan praten. Maar luister naar dit ouwe wijf, meid: Ziek het goed uit!!! Ik heb de afgelopen winters elke winter 2x een dubbele longontsteking gehad, o.a. door verwaarlozen van de bronchitis, echt waar. Braaf je pillen slikken (antibiotica merk je pas na een dag of 3 dat ze werken hoor) en eventuele pufjes nemen. En rust natuurlijk. Doen hè?
Hier wat voor de zieke: :present::rose::musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sara

Mup :angry:maak me gek
:huh:




Ik weet niet waar je nu op doelt Sara.
Is het nog niet gelukt weer een beetje tot rust te komen vandaag?


Ja Bolletje, mijn dag was goed. Lekker gewerkt. Mijn (tijdelijke) project is zojuist weer met een half jaar verlengd dus ik ben blij. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha,ha Bol,
Ik heb alleen maar een fiebel (fiets).
Beetje ver he, neee, doen we maar niet he
Is nog veel ongezonder zo in de buitenlucht rijden:D

Ja, en de ventilatie is hier centraal geregeld, dus daar kan ik niets mee.
Belde net mijnzusje in Rotterdam, maar die zag niets.
Vreemd, want zij woont veel dichterbij, en ook 4 hoog.
Nou ja, wat hier betreft zal het wel storm in een glas water zijn hoop ik.

Zo, en nu ga ik eten koken voor morgen, want moet morgen de hele dag werken en ik doe het W.W. menu.
Dus..werk aan de winkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd Bol :P hihi.
Wat mooi dat je manneke beschreven is, geeft toch weer een heel ander soort speciale herinnering!

Mup nog gefeliciteerd met de verlenging van je project! :present:

Koken....ben notabene naar de markt geweest vanmorgen en heb mooie aubergines gekocht.
Die ga ik morgen op z'n italiaans in de oven bereiden, echt waar, maar dan wel s ochtends dan heb ik geen last van trek.
In de koelkast ligt ook nog broccoli (ga ik op 2 manieren maken), ijsbergsla, en ingredienten voor een dikke minestrone. Plannen genoeg dus, maja...............de uitvoering hè?

Beate: schoon schip gemaakt in het nieuwe jaar?
Voel je je nu opgelucht?

Sta braaf te strijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...