Spring naar bijdragen

woensdag 5-1-2011


zoermuis

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal
Vandaag weer een nieuwe dag
Ben mopperend wakker geworden vandaag, maar de dag is nog lang
Eerst maar eens koffie en mn pilletje en kijken hoe ik me dan voel
Lekker douchen, en me mooi maken. Naar buiten.
Ben wel beetje afgeknapt op Prins eigenlijk. Ook niets meer gehoord sinds gister. Meestal hoor ik wel wat. Hij zal wel weer bij een ex zitten....en dan een grote mond tegen mij dat ik moet leren alleen te zijn. Ik weet niet wie hij dacht tegenover zich te hebben, want als iemand alleen kan zijn ben ik het wel. Maar ja, het is ook ingewikkeld, al die dames, je haalt wel eens wat door elkaar.
Hij heeft me op mn ziel getrapt.
Nu nog kijken hoe ik van em af kom. Ik denk dat ik heel vaag ga doen. Af houden en vage antwoorden geven. Ik heb er ook geen zin meer in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drupje, ik heb het ook eens meegemaakt. Uit de stad naar een durp. Een prachtige flat, ik kon rolschaatsten in mn huiskamer en rondjes fietsen door de gang. Maar de mensen waren verschrikkellijk. Heel erg puriteins. Het gras werd elke week gemaait en alles ging in hokjes en regels. Ik heb in 5 jaar geen 1 enkele sociale contact opgedaan, en dat wil echt wat zeggen.
Ik ben heel blij dat ik weg ben daar.
Ik zat er een week en toen wist ik het al. Hier ga ik dood. (geestelijk dan he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, gewoon recht voor zijn raap eerlijk zijn?
Liever een korte felle pijn dan dat langzaam doodknijpen.
Dan blijven de herinneringen die nu nog mooi zijn mooi.
Straks zijn die ook verpest en hou je alleen wrok en telleurstelling over.

Ik zeg maar wat ik zou prefereren als ik Prins was...

Sterkte en denk om je jezelf :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ik ben terug van HA en wat denk je: niks griepje maar een acute bronchitus op het randje
longontsteking Al die pijnen en energieverlies komt daar vandaan. Antibiotica en advies uitzieken en niet te vlug weer overal inspringen. Dit komt dus slecht uit ivm mijn stage. Heb net maar naar mijn stagebegeleider gebeld en hebben we afgesproken dat ik volgende week een afspraak maak om het op te pakken. Was helemaal geen probleem voor hun. Dit heeft me enorm opgelucht want iets afzeggen wat ik afgesproken heb is niet mijn stijl. Hij had er alle begrip voor. Ook met het oog op eventueel besmetten van collega's.
Nu lijkt dit voor velen natuurlijk op uitstelgedrag maar dat is het nu echt niet. Ik trek het nog ff niet.
:angry:

Woman volg je hart dat is altijd t beste:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volg jij dan de raad van de HA op Desi en ga uitzieken.
Volg ook mijn raad op en zorg goed voor jezelf, ken jezelf de eigenwaarde toe die je verdient, niemand denkt dat dit uistelgedrag is, ik in elk geval niet.
En ga jezelf nu verwennen met warmte, met rust, met goed en lekker eten, met kijken wat je allemaal wel bereikt hebt.

:heart::present::musicnote: (hartje voor een lieve vrouw, bloemetje voor een zieke vrouw, cadeautje voor vrouw die ook wel eens verwent mag worden)

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je begrip woman. Ja hier ben ik lichamelijk beter af maar geestelijk ga ik zo niet goed. Zo kwijn ik weg en dat wil ik niet.
Had het ook na een week wel door maar wilde het een kans geven.
Gaat zo niet lukken want idd kom er niet tussen omdat ik de kans niet krijg van die stijfkoppen en zover ik begrijp heb ik de kortste adem.
Weet ook heel goed dat ik het een kans moet geven maar krijg ik die kans?

Naja fijn gesprek gehad met mijn hulp die sinds februari hier is komen wonen en trekt het ook niet. Hij komt uit de stad hier 15 km vandaan maar was zich ook suf geschrokken wat een dorp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Harry je bent een schat:)

Ik heb de eerste medicijnen al binnen dus ik wacht op resultaat. Of ik nu wil of niet, ik moet nu echt naar mijn lijf luisteren. Ik zal er zeker gehoor aan gaan geven.
Daar ga ik nu maar gauw aan beginnen.
Tot laterz denk ik, want het frum kan ik toch niet lang missen en dan zit ik weer achter mijn I-mac.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I-Mac Desi, bofkont.

Ik heb een redelijke goede PC maar sinds ik een I-Pad heb moet ik me continu beheersen om niet een I-Mac te gaan kopen.
PC is weggewerkt in boekenkast en zal het met de 21.5" moeten doen groter past niet, dat houdt me nog tegen want zou het liefst de 27" hebben.
Die zou er wel net in passen maar je moet de CD/DVD er aan de zijkant van het scherm in doen en dat gaat dan niet.
Pieker over een oplossing.
Meest simpel is boekenkast er uit maar dat gaat W niet accepteren :huh:

En dan liefts ook het laptopie omruilen voor een Mac-Book maar ok, er zijn grenzen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoera,ik heb een verhuizer gevonden! hemelsbreed schuif ik pakweg 500 mtr op,maar het spul moet er wel "eventjes" heen!
zal wel een tijdje uit de lucht zijn,want bij de kpn ligt mijn nieuwe adres op een voor hun onvindbare plek!
hebben hier wel centraal antenne systeem,dus ik zit gelukkig niet zonder tv

morgen voor de zoveelste keer naar het ziekenhuis,word er echt gestoord van! ben toendertijd aan mijn gebroken nek in leiden geholpen,dus voor alle controles,en hersteloperatietjes iedere keer naar leiden,en daar kan je met dat fantastische taxi vervoer wel een dagje voor uittrekken

krijg net een belletje van de kpn,ze hebben me gevonden,maaar de aansluiting kan niet voor 2 febr.!
ja en toen? heb maar 3 duiven hier dus dat schiet ook niet echt op!
krijg ik tijdelijk een gratis dommel!!
dat is nog eens klantenservice! zal nooit meer een kwaad woord spreken over de kpn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, en wat nu? Waar ga je dan nu wonen? Mijn aanbod geld nog steeds hé? Ik wil wel mee zoeken hoor.

Sailor ook verhuizen?????? Ver daar waar je nu woont???

En onze Jop. is die vandaag nu weer aan het mensen heen en weer brengen?

Lieve Deesje ziek maar lekker uit hoor meis, geef maar toe das het beste. Je hebt ook zo hard gewerkt, ook aan jezelf dat het nu tijd is om goed uit te zieken.:heart:

Woman wat is dat toch iedere keer weer een geklooi zeg met al die mannen. Denk dat ik het vrijgezellen leven met beide handen nu aan pak en lekker alleen blijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Drup, alweer verhuizen? Dat gaat je veel geld kosten lijkt mij. Je huis is nog niet in waarde gestegen en dan alweer kosten maken voor makelaar enzo.
Ga je ajb nu goed oriënteren over waar je dan straks wilt gaan wonen he? Ik las dat je schreef dat dit je een beetje overkomen was. Enige dat je nu kunt doen is dus zorgen dat het je niet weer overkomt. Ook in Brabant zijn denk ik wel gemeenschappen waar je als buitenstaander niet zomaar tussen rolt.
Jammer dat het zo loopt nu meid.


Kore, het is je gelukt las ik. ik moest inderdaad denken aan wat je met de restjes zou gaan doen. Kon me zo voorstellen dat juist dan het verleidelijke moment zou komen. Maar ook die heb je goed doorstaan. Super!!

Bolletje, de flat is bijna opgeruimd nu? Fijn dat dat dan straks achter de rug is he?


Ik heb een hele dag niet gerookt. Nu wel weer. :o Morgen nieuwe kansen.
Eten staat op: boontjes, aardappels en sucadelapje. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou en of Mupke dan kan ik nu een hoofdstuk af sluiten. Zat er erg mee in m'n maag. Zeker omdat ik weet dat de wachtlijst erg groot is.
Vind dat de flat dan gauw schoon moet zijn zodat er andere mensen in kunnen komen.
Hoe is jouw dag vandaag gegaan? Lekker rustig geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...