bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Jane:heart:Lieve kanjers ik ben duf van het film kijken maar wel genoten. Prachtige film hoor.Ik ga nu afsluiten en zie jullie morgen weer hé?Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Truste Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Ga jubeltrutje uitlaten en naar bed. Vriend van Caro is geweest om me te helpen met de pc dus mezelf kennende ff controleren hahaha. Gaat kee maar moet morgen al vroeg in het zhs zijn dus zend jullie veel slaapzand in de oogjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Ik duim voor je hoor drup, morgen maar mooi thuis komen zonder gipsEen goedenavond allemaal overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Ziekenhuis waar Drup, en hoe laat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 ik sluit vast afMillenniumverslaving:Dwelterusten vast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Sluit ook af...Welterusten allemaal, ook de onzinvertellers...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 val er zomaar ff in,ben mijn pc zo aan het dichtspijkeren met antivirus dat als er straks iemand gr#*&*stuurt per pb het linea recta terug gaat!!!heb trouwens wel een snelheid zeg,moet nog 3/4 uur wachten voordat die eindelijk klaar is met installeren!oont moan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Sailor,Net zo bang voor virtuele bedreigingen als voor vezonnen gevaar en ellende in de (petro)chemie.Sterkte met je waanvoorstellingen... Maar hou die onzin lekker voor jezelf, probeer niet daar normale mensen mee te besmetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Truste lieve vrienden,Sailor hoop dat je in die, pak hem beet, 60 jaar de lucht kwijt bent.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Nog net op tijd om blondie te feliciteren, van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 millenium is geweldig,hebben jullie ook de boeken gelezen? ik wel, maar ga na deze serie ze nog een keer lezen.Voor dadelijk slaap lekker en rustig, zie jullie morgen weer.Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Myriamik heb alle drie de boeken in 3 weken gelezenen kijk nu al voor de 3e keer de films ook nogalle goeie dingen gaan in 3, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 quote: Originally posted by: TeveelTruste lieve vrienden, Sailor hoop dat je in die, pak hem beet, 60 jaar de lucht kwijt bent. Harry ja hoor harry,was altijd supervisor,maaar heb nu te maken met semi-overheid en daar word ik af en toegestoord van,mag nog geen lamp vervangen omdat ik geen v.o.p diploma heb? draaide vroeger aan boord genoeg stroom voor die hele instelling waarin ik nu verblijf met al die lui die om half vier al zenuwachtig worden,balen! ze moesten eens leren om 24 uur door te halen! afmaken je job!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 teveel ik heb sterk de indruk dat ik op je tenen trap?jij werkt met veel plezier in de moerdijk?ik vroeger ook hoor! met name tetrapak bijv. maar de botlek vind/vond ik een crime,en heb nog wel eens de neiging om alles over een kam te scheren,sory hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 gedsie,ik ben weer manisch,op zich wel leuk,alles beter dan depressief,maar dat wordt weer hèèl weinigslaap ben ik bang,en dan ben ik morgen "kapot' ben geen twintig meer helaas!benieuwd wie het eerste draadje opent straks!voor alle "normale"mensen welterusten!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Zo, heel geregel. Maar P wil me graag helpen zodat ik niet in de fin. problemen kom door de nieuwe danslessen. Fijn is dat. Hij komt dinsdag, en blijft tot donderdag. Maar loopt wel beetje te piepen dat ik me "anders" gedraag (hij mag geen stoute dingen meer zeggen). Dat leg ik maar naast me neer. Als ik niet verliefd mag zijn wil ik ook geen geflirt. Sjo is dat. Wel leuk dat ie komt want het is altijd beregezellig Nu hondje uit en lekker toetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden