Mupke Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 quote: Originally posted by: blondie6173Mupke, ik schaam mij ten zeerste dat ik dat niet eens weet... Huurcontract afgesloten in wanhoop, inmiddels nieuw huurcontract nog niet getekent en ik geloof dat ik er misschien wel onderuit kan komen en terug kan keren... in onderzoek dus... Betekent echter wel dat mn kids weer naar een andere school zullen moeten... Voor mn dochter geen probleem, maar voor mn autistische zoon wel, vooral nu hij net op de grens staat van basis en voortgezet onderwijs En die alleenstaande ouderkortingen .. heb je dat al uitgerekend wat je daarvoor krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Weet je waar die onrust vandaan komt Beate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Men herkent het wel...zo'n trigger-gevoel, maar dan niet qua alcohol, maar qua gezelschap, muziek, dansen, warmte, aanraking. Ik ga even bellen met een vriendje, hij belt me altijd en dan is het; wanneer gaan we weer uit? ik wacht totdat jij belt. Ja, OK, ik wacht ook totdat JIJ belt. Denk ik: man, maak dan een afspraak! Enfin, we zullen elkaar treffen in een kleine intieme bibliotheek...ja echt, tevens enkele versnaperingen te krijgen daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 mup, Ga ik zoiezo uit laten zoeken door bureau sociale raadslieden of ik recht heb op die toeslagen, maar ben wat voorzichtig, aangezien ik mijn belastingschuld heb opgelopen door al die toeslagen, etc...En ja Beate,Blij dat mn kids terug zijn, maar desondanks mn huis uitgezet worden...Tot nu toe tegen kunnen houden, maar dit kan ik niet zo lang meer volhouden...Crisisopvang lijkt de enige mogelijkheid als ik geen urgentie krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hoi Bolletje, heel simpel gezegd: mijn onrust komt vanuit mn lichaam. Ja, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Blondie, misschien is dit juist wel een goed tijdstipvoor je zoon. Niet slechter bedoel ik, de overgangvan basis naar voorgezet betekent vaak andere kinderenin de klas, lesroosters, en tijdsindeling. Dan beter maar meteenen weten dat het maar één keer nog hoeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hahajaja Beate maar weet je de oorzaak van die onrust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Dat is ook weer waar, Jane !!! Je doet me nadenken.... ga effe broeden !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Oke, duidelijk Blondie. Succes ermee. Wel fijn dat iemand dat even voor je uitzoekt.Beate, als ik je niet meer spreek: fijne avond!! En doe niets wat ik ook niet zou doen he. :$Ik ga even wat tv kijken. Ben een beetje moe. Alweer een drukke dag gehad op het werk. Maar wederom erg leuk. Nu even met een kop koffie op de bank. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Mup heeft gelijk Blondie, ik zou maar eens aan het rekenen slaan.Weet niet wat je nu huurt maar in 2010 was de bovengrens voor huurtoeslag een huur van 652 € per maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Oh Blondie, wat zwaar! Denk je dat je alles gehad hebt...krijg je dat! k Denk; misschien is het wel een geldkwestie. Dat zou erg zijn!! Dat stomme geld, hoeveel zorgen kan het je geven wanneer je het niet hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Goeden avond allen trouwens,Ben net thuis van potje OH'en (vergadering), vrouwlief naar haar wekelijkse zwem en eetavond met vriendin.Dus ik ga zo eens zien of ik een kliekje kan vinden om te happen.En dan een poosje in bad liggen, met ipad, dus blijf in touch.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Dat is vreemd harryik mag maar kijken naar woningen tot €511,--is dat per Gemeente verschillend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 He Teveel...last van de rook gehad? brandje/chemie/ gevaarlijke stoffen? maar NIET voor de bevolking!! is altijd het bericht na een incident! (ja, ja) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Beate, zorgen zat, maar ik ga er niet van drinken... Dan ben ik verder weg van huis !!! Harry, wij, mn ex-partner en ikke huren een vrije sectorwoning... 800 euries per maand en geen huurtoeslag dus mogelijk...nu hij weg is geen mogelijkheid om dat te betalen voor mij, dus................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 quote: Originally posted by: bolletjeZit me al van gisterenavond al af te vragen waarom ze met zo'n grote brand geen blusviegtuigen gebruiken, dan is het toch zo gebeurd? dat ligt iets genuanceerder bol,moerdijk is een grote chemische "plant" en daar kan je niet zomaar een plons water over gooien,voor hetzelfde geld krijg je een chemische reactie die helemaal niet meer te stoppen valt!maar prijs je gelukkig dat je niet in die stinkzooi woont,cq moet werken iedere dag,ik kwam wel eens in bedrijven en dan moest ik mij thuis onder de carport uitkleden eerder kwam ik het huis niet in!en dan hebben we het nog niet eens over de stank in mijn wagen die weken bleef hangen!durfde bijna niet meer op het forum te komen,had me toch een virus!!iedereen die ik ken kreeg reclame voor allerlei hulpstukken die je tegenwoordig in bed nodig schijnt te hebben?enfin als het goed is,is het nu weer over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Bolletje......ik ga echt niet meer uitleggen hier hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Jane,In principe zal je een woning aangeboden worden waarbij geen huurtoeslag nodig is.Dat is althans het streven.Sommige gemeenten en/of woningcoörperaties hanteren dat vrij streng, waaruit je dan mag kiezen is gerelateerd aan je inkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Ik woon alleen en ben tussen 23 en 64 jaar Voldoet u aan de volgende voorwaarden? Dan kunt u huurtoeslag krijgen.. Uw huur is niet lager dan € 212,24 en niet hoger dan € 652,52.. Uw inkomen is maximaal € 21.625.. U hebt niet meer dan € 20.785 aan spaargeld en beleggingen.. U bent op dit adres ingeschreven bij de gemeente.. U huurt een zelfstandige woonruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Ja dan snap ik het Harry,thnxen nu ff relaxenen jij eet smakelijk:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 En woningruil Blondie of zeg ik nu iets wat thuis hoort in het jaar pruim:)Oké Beate, sorrie dat het allemaal nu niet zo goed tot me door dringt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hoi Jane...je hebt gelijk, een wisseling van school voor kids na de basisschool kan! Maar het is toch nog geen zomervakantie...Blondies kinderen zouden dan nu toch halverwege een schooljaar moeten veranderen? Kinderen zijn wel heel flexibel, dat de tienerjaren stabiel zijn vond ik wel altijd belangrijk, ze bouwen daar vriendschappen op voor t leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Geen last van gehad Beate, ik werk in Pernis en was bovendien vrij.Je hebt gelijk volgens mij, dat is altijd het geval: er zijn geen schadelijke stoffen vrij gekomen.Ik heb het idee dat ze net zo goed niet kunnen meten en gelijk die geruststelling rond sturen.Misschien doen ze dat ook wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Lieve Harry,Jane zit volgens mij goed waar ze nu zit...Ikke daarentegen moet dus wachten op een woning via de sociale sector.Zonder urgentie, een wachttijd van 4 jaar...Hoop dat ik urgentie krijg en vandaaruit verder kan met mijn toekomst.Zonder urgentie, opname in crisisopvang van 6 weken, vandaar urgentie en hopelijk dan een plek voor mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Zie dat er veel geschreven is intussen... Ben niet zo snel dus.Mijn huur dus 787 euris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden