lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 nou Mup, toch L&Ade NS heeft weer eens seinstoringzit ik met mijn railrunnertjete balenbut-NS
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Fijn dat je bij ons blijft Mupke.Ik ga dadelijk rtl 4 kijken maar zal regelmatig wat van me laten horen.Oké? Als je maar niet het gevoel hebt dat je alleen bent.
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Maak je over mij geen zorgen Bol. Ik zoek hier af en toe even wat afleiding. Beetje onrust in mn lijf. Maar gaat goed en nog niet echt de drang gehad alsnog naar de winkel te gaan. En die gaat bijna sluiiten.Missie geslaagd dus. Wat jammer voor je, Jane. Maar met een railrunner had je het niet gered he? Zoutkaartje bedoel je zeker?
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Zoutkaartje is korting voor niet-voordeelkaarthoudersik heb er een dus mag in jan. na 19.00 op een railrunnerheel Ned. door. Kwam niet ver helaas:o:wacko::$
Teveel Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Zoutkaartje ?? Of is dat die nepcompensatie van de NS?
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 zoutkaartje is compensatie voor alle trammelantdie we hadden door het winterse weer en het kapotte materieelvan NS . ik weet niet of je dat nep vindt?Voor mij was de railrunner nep, want ik kan m niet teruggeven voorlopigdus ik heb betaald voor een reis die ik niet kon maken.wat zou daar de compensatie voor zijn?
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Harry, kun jij eens ns.nl opzoeken?Ik krijg een melding dat die site broken is??vertrouw mezelf ff niet, alles zit tegen, ben bang iets fout te doen
Teveel Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Kom er niet op Jane, niet direct, niet via Google, niet via Bing, hij ligt er inderdaad uit...Je kunt jezelf rustig vertrouwen Ik ga slapen, moet er morgen om half vijf uit, de baas verwacht me.Fijne avond allemaal en straks lekker slapen,Harry
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 thnxslaap lekkeren werkzedan slaap ik nog lekker.........
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Millenniumtruste voor later:lips:Mup zet m op nog ff!
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Trusten mensen ik duik er zo ook in. Tot morgen:sun:
blondie6173 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Trusten allemaal,Ik duik ook zo mn mandje in, nog effe opslomen en dan plat.
druppeltje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Ga doggy uitlaten en ook naar mijn nestje. Bevrijd van die gipsboei teveel gelopen vrees ik. Naja eigen schuld en morgen beter.Trusten allemaal.
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Zit ik hier nog opeens alleen met Tactive. Daar hoef ik niet veel aanspraak van verwachten denk ik. Heb ook niks meer te melden. Ik hoop dat mijn medepacters de dag net zo goed doorstaan hebben. tot morgen.
Mai Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 And gone!Morgen dag 1HahahaHerinnerde me plotsHoeveel lol ik ook had zonder...;)Maakt niet uit huh!Iets wordt nooitmeer zoals het was..En das maar goed ook!!Dodelijk saai!
Myriam9 Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Hoi hoi,Heb ook milenium gekeken, jane Heb je de boeken ook gelezen? ik wel geweldig.
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Geplaatst 7 januari 2011 Ja ik ook Myriam, had je dat gisteren ookgeschreven hier, was je net weg denk ik.was je naar de sauna vandaag? Fijn?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden