sailor Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 mup 3 keer is drie keer ook al verdeel je het over de dag,eerst bij de appie en daarna bijv.de flappentaphij wordt aut. geblokkeerd en daarna is een bezoek aan de bank noodzakelijk!ik spreek helaas uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Dat weet ik wel Sailor. Ik snap alleen niet hoe het kan dat ik hem drie keer fout had. Het is meteen weer zo'n gedoe. Bezoek aan de bank .. dat wordt dan op zn vroegst volgende week vrijdag. En dan moet ik zeker met een geldige legitimatie komen? Mn ID-kaart is verlopen. Ik vraag me af of een rijbewijs voldoende is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Onhandig he?Ik heb nog wel een pasje van een andere rekening hoor. Maar dat is niet mijn betaalrekening. Dus daar wil ik in principe afblijven. Nood breekt wet dan maar.Hoe gaat het met het pact Wijfie. Ik heb het wel even moeilijk gehad. zonder pact had ik denk ik al wel in de winkel gestaan.Maar het eten staat op dus dan is het ergste hier weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Hahaha er is een test op RTL4 voor mensen die 40 dagen droog kunnen blijven. Nou dan moeten ze hier maar eens lezen. Dat halen we op onze sloffen mensen. Ook diegene die nog maar net gestart zijn. Peace of cake.Twee vingers in onze neus. Fluitje van een cent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik heb er een kort filmpje van gezien Bol. Komt daar niet binnenkort een programma over?Wel een goeie eye-opener voor een aantal mensen denk ik. Niet alleen voor de deelnemers.Wijfie, kom je vanavond nog wel even melden na het koor? Zou ik leuk vinden. * tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Moet ik nog meedoen met je Mupof heb je de toestand al geklaard voor vandaag, begrijp ik dat goed???ff eten totzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik denk wel dat daar nog een vervolg op komt Mup. Ik weet alleen niet wanneer. Tuurlijk gaan de ogen van sommigen open. Zal hier misschien lekker druk worden. Appart draadje maken. "Hoe word ik binnen 40 dagen clean"Er zullen best heel veel mensen zijn die nog niet sterk genoeg zijn om het te halen, maar als ze er mee bezig zijn slaan ze toch de goeie weg in.Goeie avond Witje.Was de soep lekker Dees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Als je mee wilt doen Witte, dan graag. Eten is op. en ik dacht dat het stemmetje in mn hoofd dan wel stil zou zijn. Maar hij zegt nog steeds: kom op, op vrijdagavond mag je best wat.De winkel is tot 9 uur open dus pas dan ben ik buiten gevaar. Maar ik GA NIET. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Het zijn dus allemaal dingen die ik mezelf aangepraat heb. Nu heb ik mezelf al langere tijd geprogrammeerd dat ik doordeweek en op zondag niet drink. En dat gaat redelijk makkelijk, met soms een uitzondering waarin ik het wel moeilijk vind. Waarom is dan vandaag opeens een probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 En twee grote glazen lauw water drinken Mup? Hoe lang sta je nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Q] @##$%^^&& Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik denk omdat je sjoemeltmet vrijdag is geen doordeweeksedag Mup:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik heb even gezocht Bol.Er is straks programma op Ned 2 om 19.25 uur. Nieuwslicht. Met o.a. Javier Guzman. Staat al 4 jaar droog lees ik net.http://www.tvgids.nl/programma/10468487/Nieuwslicht/Dat 40 dagen zonder alcohol was onderdeel van een uitdaging van Seriuos Reguest lees ik net ergens anders weer. Misschien zenden ze daar af en toe iets van uit? Als iemand het weet hoor ik het wel graag even. Ik sta niet volledig droog Bol. Ik mag in het weekend drinken (m.u.v. zondag). Dus dag 6 vandaag dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Hoe bedoel je Jane. Ik sjoemel? Vrijdagavond is toch een weekendavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Nou ik zie meer 5 werkdagenen 2 weekenddagenmaar ik snap wel dat voor werkendenhet weekend op vrijdagavond begintmaar daarmee koppel je het misschien automatischmet drank samen?Dus als je vandaag niet wilt drinkenkan het helpen vrijdag bij de werkweek onder te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Verder ben je wel een schatje hoor Jane, maar deze logica .. Hoe ik het in mn hersens ga verwerken weet ik nog niet. Maar vandaag wordt er niet gecdronken.Zeg Jane, vanavond gloednieuwe aflevering van L&O he? Niet vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Javier had een terugval van 10 dagen Mupik meen in mei ergensheel heftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 kijk jij voor mij Mup?ik ga volleyen in Voorburgmag op een railrunner van NSals goedmakertje voor alle ongemakken in de winterme ff weer kind voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 oeps gaat ff iets mis in de planning MupNieuwjaarsreceptie vergetenWerd net gebeld:oHelemaal droog ga ik nu niet belovenmaar zeer zeker wel adb.Solly, solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Goedenavond allen,Nog niet terug gelezen en weet ook niet of dat gaat lukken.Sara het doet echt helemaal geen pijn Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 n nu de hele dag zo lopen Harry:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Jammer Witte, maar ik begrijp het.Veel plezier op je nieuwjaarsreceptie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik blijf vanavond maar ingelogd. Vermoedelijk wandel ik wat heen en weer tussen tv en pc.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ben er weg van Mup je kan t, je gelukkig genoeg steun vh dagpact:heart:Fijne avond allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden