Spring naar bijdragen

vrijdag 7-1-2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dat weet ik wel Sailor. Ik snap alleen niet hoe het kan dat ik hem drie keer fout had. :huh:

Het is meteen weer zo'n gedoe. Bezoek aan de bank .. dat wordt dan op zn vroegst volgende week vrijdag. En dan moet ik zeker met een geldige legitimatie komen? Mn ID-kaart is verlopen. Ik vraag me af of een rijbewijs voldoende is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onhandig he?

Ik heb nog wel een pasje van een andere rekening hoor. Maar dat is niet mijn betaalrekening. Dus daar wil ik in principe afblijven. Nood breekt wet dan maar.


Hoe gaat het met het pact Wijfie. Ik heb het wel even moeilijk gehad. zonder pact had ik denk ik al wel in de winkel gestaan.
Maar het eten staat op dus dan is het ergste hier weer voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er een kort filmpje van gezien Bol. Komt daar niet binnenkort een programma over?

Wel een goeie eye-opener voor een aantal mensen denk ik. Niet alleen voor de deelnemers.


Wijfie, kom je vanavond nog wel even melden na het koor? Zou ik leuk vinden. :)

* tikfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk wel dat daar nog een vervolg op komt Mup. Ik weet alleen niet wanneer. Tuurlijk gaan de ogen van sommigen open. Zal hier misschien lekker druk worden. Appart draadje maken. "Hoe word ik binnen 40 dagen clean"
Er zullen best heel veel mensen zijn die nog niet sterk genoeg zijn om het te halen, maar als ze er mee bezig zijn slaan ze toch de goeie weg in.

Goeie avond Witje.:sun:

Was de soep lekker Dees?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je mee wilt doen Witte, dan graag.

Eten is op. en ik dacht dat het stemmetje in mn hoofd dan wel stil zou zijn. Maar hij zegt nog steeds: kom op, op vrijdagavond mag je best wat.
De winkel is tot 9 uur open dus pas dan ben ik buiten gevaar. Maar ik GA NIET. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn dus allemaal dingen die ik mezelf aangepraat heb. Nu heb ik mezelf al langere tijd geprogrammeerd dat ik doordeweek en op zondag niet drink. En dat gaat redelijk makkelijk, met soms een uitzondering waarin ik het wel moeilijk vind. Waarom is dan vandaag opeens een probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even gezocht Bol.
Er is straks programma op Ned 2 om 19.25 uur. Nieuwslicht. Met o.a. Javier Guzman. Staat al 4 jaar droog lees ik net.

http://www.tvgids.nl/programma/10468487/Nieuwslicht/

Dat 40 dagen zonder alcohol was onderdeel van een uitdaging van Seriuos Reguest lees ik net ergens anders weer. Misschien zenden ze daar af en toe iets van uit? Als iemand het weet hoor ik het wel graag even. :)


Ik sta niet volledig droog Bol. Ik mag in het weekend drinken (m.u.v. zondag). Dus dag 6 vandaag dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik zie meer 5 werkdagen
en 2 weekenddagen
maar ik snap wel dat voor werkenden
het weekend op vrijdagavond begint
maar daarmee koppel je het misschien automatisch
met drank samen?
Dus als je vandaag niet wilt drinken
kan het helpen vrijdag bij de werkweek onder te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...