Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ja, ook ik ga weer uitloggen, eens even met de hond naar buiten. Gelukkig is de sneeuw en het ijs bijna weg, en schijnt de zon af en toe:rose: dat mag ook wel weer na die donkere dagen. Fijne dag en tot later

Geplaatst

goedemorgen allemaal,

wat zijn jullie al lekker actief. Jullie lijken zo fris en fruitig.Leuk om jullie activiteiten te lezen.
Heel goed hoor.
Fijn voor mij als beginnende stopper deze goedgemutste berichtjes te lezen.
Vandaag voel ik mij ook toppie. ik ga vanmiddag iets leuks voor mijzelf kopen en op visite bij vrienden.
Voor jullie ook veel plezier vandaag. En laat je niet weerhouden door het weer.
Want anders konden we in nederland teveel binnen blijven.:):rose:

Laat je niet weerhouden door het regenweer....de zon zit in jezelf!

Groetjes Kanjer

Geplaatst

gedsie ben nog steeds ziek! spuug alles er weer uit,ook de niet onaanzienlijke hoeveelheid medicatie die
ik noodgedwongen moet slikken,zo raak ik wel erg van slag af!

maaar,het is mooi weer,oude bloempotten en andere zooi weggeknikkerd,ziet er weer "voorjaarsklaar"
uit,ga lekker vast wat planten en zaden uitzoeken op het net.

had verleden jaar pastinaak gezet,een vergeten groente,hoort in de Leidse hutspot,want de aardappel
was ten tijde van de spaanse bezetting nog niet uitgevonden!

dat horen lange penen te worden van pakweg 40 cm,maar ik kreeg alleen maar dikke bollen!

is er een tuinder in dit illustere gezelschap die daar een oorzaak van weet? kan op het www niks vinden.

fijne dag allemaal,en oh ja ik doe ook wel mee met het pact.

Geplaatst

Ik haat het als mensen vragen stellen als ik net wil uitloggen. :D;)

Weekendpact (of soms doen een paar mensen een dagpaxt) is dat je met elkaar afspreekt niet te drinken. Nu dus voor de rest van het weekend. Voor sommigen is dit een extra motivatie/stok achter de deur. Als je mee wilt doen, dan meld je dat hier. Vandaag is Sara initiatiefnemer en die houdt het lijstje bij.

Geplaatst

Mogge allemaal,

Druppel ook present :)

BB moest erg om je woorden lachen: is het rustig dan zorg ik voor onrust. Caro en ik doen dat ook maar we wisselen elkaar af gelukkig. Nu is haar vriend bij haar en heb ik weer ff rust hahaha.

Blondie fijn dat het beter gaat en neem een eiken stoel mee als je gaat schaatsen.

Igor je hebt ook kunstsneeuw dat is miss leuk voor K&B als je dat in de huiskamer gooit. B)

Mijn hemel wat is een steunkous strak. Als hij er om zit gaat het wel maar voordat je hem erom hebt is de koffie echt koud. Om de voet tot boven de enkel gaat wel maar dan moet je er nog eens overheen tot aan de knie en dan trek je je de tandjes met als gevolg dat het niet glad is en de rafels er aan trekt. Voor de kenners onder ons het is een tubygrip en in de verpleging vond ik dat al rotkrengen.

Geplaatst
:D

Klopt. Maar toen kwam er nog een vraag van Kanjer. En toen bleef ik wat hangen. Nu bedacht dat ik dan maar eerst even ga eten en daarna wat boodschappen doen. Even iets lekkers kopen om mezelf te verwennen vanavond. Ik weet nog niet wat het wordt. Iets lekkers voor op een toastjes of misschien ook wel een maskertje ofzo.
Ennnnn, heel belangrijk, naar een geldautomaat om cash geld te pinnen van mn kredietrekening. Ik kan pas vrijdag mn gewone pas laten deblokkeren dus moet ik wel wat contant geld halen. Met die pas kan ik nl. maar beperkt pinnen. Eén pintransactie per dag en dat vind ik te lastig.
Geplaatst

Hallo allemaal
Eens kijken wat de dag me brengt
Geslapen met een handvol pillen, zolang mogelijk tevee gekeken in bed en vannacht lekker mn electr. deken aan laten staan. Ik had direct weer pijn in mn lijf namelijk en dat is nu over.
Vanmiddag gaat de buurjongen een betere lamp in de steeg maken, waar ik helemáál geen geld voor heb, maar goed, mn veiligheid is belangrijk. Dan maar nog minder te besteden in de week. Hou al niets meer over.....

Geplaatst

Zo. Ik ga de jarige wakker maken. Kwam vanmorgen om 07.30 naar bed:huh:
Gebeurt wel vaker hoor als zijn muziekvrienden op bezoek zijn. Maar ja s avonds een vent is smorgens ook een vent he?:D Gelukkig heeft hij geen last van drankverschijnselen. Want hij gebruikt niet. dat is lekker!
:heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...