blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Goedenavond,Ook ik ga mn mandje opzoeken, morgen belangrijke dag.Hoop wat te kunnen slapen.Kom in ieder geval goed beslagen ten ijs.Administratie tiptop in orde, nu de financieen nog.Zal blij zijn als het morgenmiddag is en ik misschien wat meer weet.Word razend van die onzekerheid en machteloosheid...Afijn, truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 en ook van mij een goeie welterusten:lips:Monstertje, sterkte meis,zo te lezen kan het er alleen maar beter door wordenvoor jullie allemaaldat moet je toch wat waard zijn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Bedankt voor alle lieve reacties maar blijft lastig.Hele dag in de weer met 2 gehandicapte kids,s avonds slaat depressie en trek toe en kruip ik achter laptop...Zie inderdaad uit naar hulp,ben op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Will http://www.youtube.com/watch?v=C6P5NNK3vGUKomp goe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden