blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Zoiezo, heel erg bedankt voor iedereen die zo met me meeleeft.Voel me af en toe wel een zeur en heb het idee dat ik jullie niet de steun kan geven die ik jullie wil geven, maar ik heb helaas al mijn energie nu voor dit nodig.Wat niet wil zeggen dat ik niet met jullie meeleef...Zo, en nu mn mandje opzoeken. Was van plan naar mijn meeting te gaan, maar ben prompt na het eten op de bank in slaap gevallen...Zal het wel even nodig hebben gehad.Hoop alleen dat ik nu vannacht wel kan slapen.Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 He lieve mensen ben net thuis was weer eens bere drukkies maar ja hoort erbij effe sjillen onder een genot van een bakkie leut en dan naar bedje.Want morgen gaat die wekker weer om half 7 jakkes an toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Bah, nu ben ik over mijn slaap heen...Melk met anijs dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Hoi allemaal die nog op zijn. Blondie, het valt toch niet mee voor je. Familie?? helpende hand? misschien kan iemand in je fam zn hypotheek verhogen, die rente zal altijd lager zijn dan dat jij nu moet betalen aan je lening. Misschien zou je met dat geld je schuld kunnen aflossen, dan heb je een lagere rente en aflossing aan je familie te betalen. Kwestie van vertrouwen. Probeer je maar wat te helpen met ideeen hoor.sterkte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 wat rustig hier, ik sluit maar af. Dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Lieve Beate,Mijn ouders helpen mij al door de boodschappen en de benzine te betalen.Helaas is mijn ene zus zelf net uit de schuldsanering (runs in the family? ) en mijn andere zus heeft al een tophypotheek.Ga nu in ieder geval mijn ex-vriend onder druk zetten om zijn deel van een lening terug te betalen, maar hij heeft nog een BKR op zijn naam tot Maart 2010 en is inmiddels werkeloos en depri thuis...Ik laat het nu maar even los ook... Tijd voor een verzetje in mijn gedachten, anijsmelk en heel slecht, frituur !!! Versoberen zit er vandaag niet in...Dat heb je als je overdag niet eet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Goedenavond en goedenacht,Blondie, ellende, kan er niets op zeggen en heb geen zin in tegeltjes wijsheden, leef wel met je mee maar daar schiet je natuurlijk geen donder mee op.Stel een rekeningnummer open, 1435 gebruikers op dit forum, laten we zeggen de man gemiddeld 2 tientjes...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Lieve Harry,Ik kan en wil niet leven op de goodwill van anderen.Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn schulden, mede door mijn onverantwoordelijke gedrag tijdens mijn drankmisbruik ...Thnx anyway !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Waag het niet Jopie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Waarom niet Blondie, we zijn er om mekaar te helpen.En bedenk wel "Heden ik, morgen gij" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 sa ist maar net harryen welterustennet Wit licht gezienheftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 BamBam Jarig ?Gefeliciteerd met je 18e verjaardag !!! Eindelijk volwassen... ;););););););););););););););););););););););););) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Geen discussie mogelijk hierover Jane, Harry en Jopie...Heel erg lief, maar ik wil zelf mijn verantwoording dragen en niet afhankelijk zijn van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Truste mensen,Morgen weer op tijd er uit, 6 uur, dus ga er nu in.Slaap lekker, dit is een opdracht blondie! Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Opdracht niet begrepen Harry... en JopieBen nu klaarwakker en op huizenjacht...Zou dit wat zijn voor mij ?http://www.jaap.nl/te-huur/zui...7+b/7792168/overzicht/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Das heel wat wonen voor dat gelden in Rotjeknor? wat is de adder Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Juist Jane, dat was ook mijn eerste gedachte...Waar zit die slang !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 in die mooie badkamer:Dik moet naar bedmaar ga morgen ook eens op die site kijkenhier al heel wat sociale woningen voor heel veel meer geldaangeboden gekregen. Wie weet moet je wel onder de tafeleen kapitaaltje neerleggen ofzo. er schijnt van alles mogelijkte zijn op dat gebied in de grote steden, oppassen dus!Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 http://www.jaap.nl/te-huur/zui...7792587/omschrijving/Nog een mooie woning voor weinig geld...Ja, Ja, Ja........Geloof er eigenlijk niks van...Ik ga ook mn mandje opzoeken, wederomMorgen weer een dag ! trusten:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 nee dat kan echt niet hoor, zelfde verhuurderzelfde prijs, wel al te toevallig.BAMBAM meis van harte gefeliciteerdik verwacht zo tegen 11 uur dat de koffie met taart klaar staatroep je dan ff??:sun::heart::sun::heart::sun::sun::heart::sun::heart::sun::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden