Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 januari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pffff... nog steeds wakker ondanks mn slaapmedicatie die ik van de psych heb gekregen...

Schrijf maar even van me af.

Afgelopen dag (vrijdag) getracht hulp in te schakelen om mij te ontlasten wat betreft mijn financiele maar ook huisvestingsproblemen, allemaal niet aanwezig maandag weer bellen... :angry:
Frustratie dus hier en veels teveel op mijn bordje, waardoor ik in paniek geraak en achtereenvolgens niks doe.

In de middag gesprek met een psych wat betreft de diagnose ADHD/Autisme.
Uitslag van testen.
Autisme 5% maar waarschijnlijk vertekend door leeftijd en coping (mijzelf aangeleerd gedrag)
ADHD : Maximaal !!!
Gaan nog wel mijn verleden na bij mijn ouders (jeugd, kon ik mij weinig van herinneren mede door sex.misbruik en blokkades).
Best heftig omdat mijn ouders naar mijn idee niks weten van het misbruik.

Mede door de diagnose vandaag gestart met een Antipsychoticum, om de angsten te onderdrukken, Antidepressiva om mijn sombere gevoelens te onderdrukken en na een 1,5 maand een evaluatie...
dan toch waarschijnlijk net als mn zoon over op de Ritalin en psychotherapie voor mijn verleden van sex.misbruik.

Rond een uur of 17 uur de medicatie ingenomen en helaas ben ik er echt zwaarberoerd van...
Misselijk, moe, lusteloos en moedeloos.
Was ervoor gewaarschuwd door psych dus voorzorg al getroffen, maar de trek doorstaan kost me veel energie.

Afijn, ben mn verhaal weer effe kwijt.
Was niet makkelijke vandaag, maar met drank was het nog ############ geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...