Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 januari


Sara

Aanbevolen berichten

goedemorgen allen! heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe huisje!
het is wel weer ff wennen voor mij,afwassen,stofzuigen etc.etc.
en een partij boodschappen doen! budget is ff niet voldoende,maar de eerste levensbehoeftes zijn in huis
gelukkig.
zondag komt "krummel" mijn mini-siameesje weer terug,benieuwd wat die van zijn nieuwe optekje vind!

leuk hoor die gratis dommel ven de kpn, maar trààg,echt iets voor mij,ben zelf ook niet zo snel meer.

hoera,mijn wond is nog steeds dicht,gaat mij een hhoop ritjes ziekenhuis schelen!
werd er echt helemaal flauw van!

enfin met mij gaat het helemaal hieperdepiep.

fijn weekend iedereeen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hè Bol, naar voor je; kan ik je opvrolijken? Of gewoon een dikke knuffel? :sun::heart:
De droom was toch niet onaardig, zie het al voor me, dat beestje aan de choco-taart.....

Blondie ja dat is rottig hè. Heeft de psy ook gezegd hoe lang dat ongeveer duurt?
Bij mij waren met de antidepressiva de bijwerkingen het ergst op de 3e dag, daarna werd het snel beter.
Hoop dat het voor jou ook niet lang duurt :present:

Klinkt goed Sailor! Nou, aan de buurt hoef je niet te wennen :)
gezellig morgen beestje er weer bij.

Ik zit hier notulen uit te werken maar helemaal geen zin.
Heb de kop op hol, hou t maar bij coffeíne-vrije koffie anders hyper ik door t plafond :huh:
In mijn "nest" liggen nog een paar eieren, broed me suf maar moet komende week domweg tot aktie overgaan en daar waar nodig is afspraken maken om de financieën op een rij te krijgen.
Tja.........wat n vraag............of ik ballen heb :$.............................
Nou niet van onderen en ook niet van boven maar hopelijk wel in t koppie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die knuffel doet al heel veel Saar. Dank je wel.
Ja hier zal ook wel wat zitten broeden hoor, maar ik kijk wel of, en wanneer er wat uitkomt.

Sailor wat fijn te horen dat je je goed voelt in je nieuwe huis. Een hele nieuwe start kerel en we gaan er wat van maken hé?
Ik ben ook heel benieuwd hoe die inimini het gaat doen.
Ja raskatten zijn over het algemeen toch veel meer gericht op hun baasje dan katten die veel buiten komen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara; Hyperdepiep... :P;)
Die antidepressiva heb ik tot afgelopen November ook al gebruikt en ik kan mij niet herinneren dat ik zulke heftige bijverschijnselen had daarvan.
Ik denk dat het de bijwerking van de antipsychotica is.
Is een vrij nieuw middel en helaas daardoor nog niet zoveel bekend over de bijwerkingen en hoe lang ze zouden kunnen aanhouden.
Kijk het wel aan, even doorbijten...

Sailor; Ook al Hyperdepiep:P;)
Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt op je nieuwe plek... Hier een bosje:present:

Druppie; Ook een bosje voor jou om je wat op te fleuren :present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx lieve Sara :heart:

Wist niet te liggen/zitten van de pijn dus slapen ging ook beroerd en dan ga je malen over grote dingen maar ook kleine stomme dingetjes waardoor je in een cirkel komt.
Niks voor mij gezien mijn karakter dus ging me daar weer aan ergeren.

Probeer bij te lezen maar is hier ronduit altijd onmogelijk gezien de hoeveelheid postings dus spring er maar weer in.
Als ik iets over het hoofd heb gezien waar ik nu dus overheen ga dan meld het me ajb en eventuele nieuw aangeslotenen zijn ook door mij van harte welkom geheten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, frisse lucht was goed. Het is lekker buiten, zacht weertje, droog, zou de lente er toch al aankomen? Wat zou dat fijn zijn. Ben nog wel ongelooflijk moe, hoewel ik toch vannacht ruim 9 uur geslapen heb. Zou het toch nog van de ontwenning komen? Zit nu op dag 12:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou zo maar kunnen Josje, je lichaam heeft zo lang op alcohol gedraaid dus heeft het nu tijd nodig om te herstellen. En dat kost een hoop energie. Als het goed is duurt het toch niet al te lang.
Veel vitaminen gebruiken desnoods vit. b.12. Dit wordt geloof ik vaak voor geschreven. En verder rustigaan doen zodat het lichaam bezig kan zijn met het zich te herstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Ook slechte nachten
En ook niet zo happy
P is lief, hij komt de volgende keer 5, misschien wel 6 nachten.

Ik wil iets in de groep gooien
Wat doen jullie met goedbedoelde adviezen ?
Ik doe (deed) het zelf ook bij mn vriendin, als ze ergens over praat veel te snel een idee geven of een tip
Echt irritant, want p doet dat dus bij mij
Hoe reageer je daar op zonder ruzie te krijgen ?
Ik doe meestal iets van hmmmmm, ja ik kijk wel
Beetje vaag doen, maar dat werkt niet zo
Tis ook nog een gevoelig ventje.....

Leuk verhaal om te lezen Bolletje :)
Ik heb nog plaats voor een katje
Een binnenkat, liefst een vrouwtje en GRATIS
want ik heb 5 euro per dag om te eten dus nix over !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Blondie.

Ja Bolleke gelukkig weet ik dat maar tot hoe laat heb je de tijd mijn waslijst te lezen hahaha.

Ach het zijn zovele dingen en kreeg miss een pestbui; alleen heb ik die zelden en als ik ze heb duurt het nooit lang. Nu was het dagenlang en kon er niet mee omgaan waardoor ik weer de pest aan mezelf kreeg.

Naja zal druppeltje niet zijn of het komt weer kee. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een getater op deze zaterdagochtend (middag intussen) !!

Gisteren om 23:00 in 't slaap gevallen en pas vanmorgen om 07:30 wakker, heel ongewoon. Dan om 09:00 even ontbijten en bijkletsen met vrouwlief en dan om 10:30 naar 't bos met onzen Jack Russel. Ureke gejogd en nu lekker gedoucht, hond gewassen (zag er ni uit) en effie op de laptop kijken.

Er is zoveel gaande op dit forum dat het voor nen ouwen Belg allemaal moeilijk te volgen is maar zie toch dat bij de meeste het weekendpact goe verloopt? Voor mij is het dag 6 en ik zie het allemaal goe zitten. Hoop voor jullie allemaal hetzelfde.

Ga nu klein luncke doen en dan wa shoppen, kleine dingeskes zoals batterijën voor de weegschaal (aiaiaiaiai).

Zie/lees jullie later, tot zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman Goeie middag,
Ja moeilijk is dat als je eigenlijk iets kwijt wilt maar niet kunt omdat je vriend gevoelig is.
Ik weet dat nog wel van mijn manneke. Daar kon je, hoe voorzichtig ook, gewoon niets tegen zeggen, of hij was op z'n plassertje getrapt.
Toch maar voorzichtig proberen, en maar kijken waar het schip strandt.
Ik zal het in de gate houden of er nog een katje is wat voor niets weg kan. Maar ze zijn bij ons nogal gericht om dieren te verkopen dus weet ik het niet. Maar ik zal er zeker aan denken.
Maar een diertje dat je voor niets krijgt, mankeert meestal veel en dan ben je vaak meer geld kwijt aan kosten voor de dierenarts dan wanneer je er wat geld voor uit geeft. Ze zijn dan gechipt en geent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Bolletje, heb al wel gedacht om Vit.B12 bij te slikken, ga dat maandag maar eens halen. Vandaag geen zin in boodschappen. Slik al wel Mariadistel om te lever te reinigen. Ik doe het inderdaad maar even rustig aan.

He Woman, mannen zijn sowieso wat sneller geneigd adviezen te geven. Ik geef meestal aan dat ik graag wil dat hij luistert en dat ik niet direct een oplossing hoef. Voor vrouwen is erover praten vaak belangrijker dan direct de oplossing, tenminste is mijn ervaring. Maar snap je irritatie wel;)

Ja Snoepje, maar ook dat heeft weer nadelen, want fit ermee opstaan doe ik ook niet, heb juist hoofdpijn en ben nog steeds moe. Ach, we moeten er gewoon doorheen, volhouden en dan wordt het vast beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje ik werk al zo'n jaar of 10 bij de dierenambulace. Machtig mooi werk en we zijn net een grote familie. Ik rijdt als bijrijder mee om dieren op te halen die gevonden zijn, gewonde dieren, dode dieren, dieren terug brengen en nu ook sinds een maand of 4 stagiaires een beetje opleiden en te motiveren. Dus als ik daar ben, zoek ik altijd een hoop dingen om te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soooow heeee wat gaat t hier ineens snel.
Had ff telefoon tussendoor en probeer uit te vissen of er wel training is vanmiddag maar krijg steeds geen antwoord. Ga niet voor nix 90 km rijden hoor.

Ach Drup, je weet dat je er zo weer "in " zit als je hier komt toch?
We zijn geen groentjes meer hihi ;)
Hoop dat je je nu wat beter gaat voelen en ook dat het met je pootje goed gaat. Nog steeds drukverband?

En verder zoveel mensen waar ik op zou willen/kunnen reageren, maar heb de tijd er nu niet voor.
Daarom voor allemaal: fijne middag en tot de volgende keer!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, wat lijkt me dat leuk bolletje. Heb je nog een baan voor mij;) Ben me nu aan het orienteren op ander werk, wil ws. uit de zorg. Volg nu een traject om uit te vinden wat ik wil en wat ik kan. Een ding weet ik zeker, ik wil een baan waar ik energie van krijg en met plezier naar toe ga en het liefst met passie! Dat heb ik jaren niet gehad, was altijd moe, moe, moe als ik terugkwam van mijn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman ik zou denken als men ergens er over praat dan krijg je een reactie en dat verwacht hij ook anders sprak hij er niet over. Zachte heelmeester maken stinkende wonden? Je kunt ook iets rustig uitleggen waarom dat je er zo over denkt en dat kan hem alleen wat meer sterken/harder maken.
Snap je gevoelens wat een poes betreft maar daar heeft Bolleke gelijk in. Zo'n poes mankeert vaak wat en voor meer geld is ze dan wel geent, gechipt en ontwormt. Verder moet je goed nadenken als je maar 5 euro per dag hebt want je hebt spullen nodig, voeding maar vooral denken aan dierenartskosten die nog kunnen komen. Hoef je dit niet te vertellen want je weet het zelf wel maar begrijp je gemis.
Hoop niet dat ik hard overgekomen ben want is absoluut mijn bedoeling niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...