bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Grote pluim Blondie, je bent een superkanjer. Ik hoop dat je vannacht goed slaapt meis en dat je je morgen niet al te beroerd voelt.Jop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Bol ; Beroerder dan nu kan ik me niet voelen, vrees ik...Duik nu met mn kids voor de teevee, gelukkig hebben zij niks gemerkt , hoop ik dan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Was wat grof Jopie, maar kom dan ook met iets positiefs....Snoepje, ze heeft een beetje gelijk.Je hebt de bekende schop onder de r**t nodig.Heb je gedaan wat ik voorstelde vanmorgen, of gewoon thuis blijven zuchten.Mensen hier willen je echt wel helpen merk ik.Je moet er alleen ook open voor staan, mss dingen aannemen en doen waar je soms helemaal geen zin in hebt.Zijn wel mensen die allang hebben meegemaakt waar jij nu mee zit, en waarschijnlijk nog wel meer ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Gelukkig heb je je bericht aangepast Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Blondie heel veel sterkte meis, en ????? ja ....... verder weet ik het ook niet zo goed meer. Wacht ik geef je nog ff een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Komt goed Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 mensen, ik ga eventjes uitloggen. Snoepje...hang on!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Tom ik zal je eens wat vertellen. Mijn manneke is pas geleden overleden. toen hij nog leefde, klaagde hij altijd heel erg. Anderen en ik gaven heel veel aan waardoor het leven voor hem beter zou worden.maar daar had hij n.l. niets aan. Was het ene probleem opgelost, had hij weer ergens anders pijn. Het ging bij hem niet zo zeer om oplossingen te krijgen maar meer om de aandacht die hij kreeg. Dat is het enigste wat hij wilde. Ook al was het vragen om die aandacht heel negatief en slopend voor zijn naasten, hij moest die aandacht hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 snap niet waar dit op slaat hoorzit alles geoon mee te lezenen geef antwoorddacht dat je hier mocht blijven schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Dat mag je ook snoepie en dat moet je ook. Gewoon blijven schrijven. De opmerking van Jopie kan je aan het denken zetten. Probeer er iets mee te doen. Heeft ze gelijk vind je of niet???Waarom schreef je vanmiddag dat je bang was dat we je een zeikerd vonden??? Is dat al vaker gezegd tegen je of vind je dat zelf. Dat kan n.l. heel belangrijk voor je zijn.Maar blijf maar schrijven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hallo allemaal. Durf er bijna niet meer tussendoor te fietsen als ik lees hoe moeilijk sommigen het hebben. Naast alle gewone sores zoals een kapotte voorruit van de auto en de aanstaande citotoets van dochter en de daarbijbehorende schoolkeuze kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat het hier goed gaat. IK heb weer controle over de situatie en niet andersom. En dat heeft alles te maken met niet drinken of minder drinken al naar gelang. Afgelopen zaterdag heb ik een verdiepingsdag sportmassage gehad waarbij akupunktmassage volgens Penzel aan de orde kwam. Het gaat over meridianen in het lichaam en hetzelfgenezend vermogen van de mens. Een eye-opener voor mij. Ik denk persoonlijk dat bij mij echt wel wat energiestromen verstoord zijn waardoor bepaalde kwaaltjes de kop opdoen. Dit kan varieren van slecht slapen tot oorsuizen. Genoeg stof tot nadenken om eens dieper in te duiken. Wie weet hebben jullie hier ook baat bij.Blondie meid je hebt zoveel voor je kiezen gehad en je gaat als de schuldsanering ingaat nog zoveel moeilijke perioden krijgen dat het heel begrijpelijk is dat je eens de moed verlies en denk: what the...Maar jij weet ook heel diep van binnen dat dit niet de oplossing is dus ik heb er alle vertrouwen in dat je jezelf weer uit de put weet te trekken:heart:Verder aan iedereen een warme groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Voor goed nieuws is altijd plek Hermie. Jammer van je autoruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ach ja joh Mup die dingen gebeuren kennelijk. Geen reden meer om naar de fles te grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 bolletjeik schrijf hoe ik me voelen vraag voor hulp van mensen die hier al verder zijn en ervaring hebbenen zeg eerlijk hoe ik me voelik kan me eigen toch niet anders voor doen dan ik ben nuik lees iedereen zijn verhaal en reageer op vragen antwoordenwaarom moet ik dan me mond houdenik heb heel wat in me leven mee gemaakt en dacht hier een soort hulp te krijgen door te praten met lot genotendit doet me echt zeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hey 'busdriver' hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goeie avond Hermie en bedankt voor je positieve bericht.Snoepie deze vragen moet je aan Jop. vragen, dan krijg je rechtstreeks antwoord. En weet je wat, Jop bijt niet eens.Maar bij mij kom je als een weerloos iemand over, een zielig hoopje ellende. en dat ben je niet. Er is moed voor nodig om toe te geven dat je een drankprobleem hebt, en dat heb jij wel gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Terug van vriendenbezoek en het droog gehouden. Ben er blij mee:D Er werd aardig geschonken, maar Ekstertje zat aan de Bitter lemon light. Je moet toch wat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Je brengt me op een idee Eks. Bitter lemon, ook maar weer eens kopen. Cola wordt ik meteen zo plofvol van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Snoepje,Je hoeft je mond echt niet te houden, en je moet je vooral niet anders voordoen dan je bent.Gewoon lekker blijven reageren en zeggen wat je denkt, wat je voelt.Geschreven opmerkingen komen soms wat cru over, je mist de lichaamstaal die de mededeling een heel andere impact kan geven.Hier een bloemetje voor het zeer en een voor onder je riem,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Sorry, maar ik kan even niet positief reageren op Blondi. Dat je terugvalt: oke. Dat je het meldt: klasse! Maar ga niet het slachtoffer zitten uithangen, daar ben ik allergisch voor. Reflectie is op zijn plek. Waar ging het fout en hoe ga ik het de volgende keer anders doen? Je bent een kanjer? Kom nou toch! Je staat stiekem te zuipen waar je kinderen bijzitten. Kom op,vertel waar ging het fout, waar kom je niet uit, wat heb je niet helder en dan kun je je laten helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 oke jopie leg mijn maar eens uit waarom ik me mond moet houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ik bedoel het ook niet zo bolletje.Dat van je man moet ik ff verwerken, wist ik niet...Kan me aleen maar aansluiten bij je laatste berichtSnoepje, wil alleen het beste voor je, op welke manier ookBlijf vooral schrijvenVrouw is weer thuis dus ben zo weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Bolletje,is 2 x keer week refusal voldoende dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Blondie, wist niet wat te zeggen en zei daarom maar niets...Lekker makkelijk, laf en niet helpend, sorry.Bewonder ik je zo en als het er op aan komt laat ik je in de steek.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Fijne binnenkomer Bert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden