KayLeigh Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Lieve allen,spontaan vandaag terug op het "oude honk".Voelt goed.De strijd zal nooit echt over zijnDat besef deed me vaak pijnHier te spreken over mijn hoogmoedDeed mij heel erg goedErkenning van het probleemWas voor mij stap 1Helaas nadien nog soms gevallenBeschamend lopen lallenMijn geheim altijd ontkentTerwijl iedereen weet wie je bentEen leuke meid maar pas opMet drank zet ze alles op zijn kopBlack out's en blauwe plekken ten spijtSoms ben ik de weg weer kwijtTegen beter weten inKomt soms ineens die zinDan zegt die stem in mijNeem een glas, je hoort erbijIk kan het meestal goed weerstaanDeels ook door mijn nieuwe baanSoms moet ik van anderen horenHoe ik de strijd heb verlorenDie schaamte grijpt me aanToch ga ik de strijd weer aanEen terugval is geen hopeloze zaakOmdat ik er het beste van maakMaanden keurig droog gestaanToch weer eens in de fout gedaanGelukkig hervind ik weer de moedIk weet meestal gaat het goedIk leef met bezinningTrots op elke overwinningDie terugval, eens per jaarWeet je, dat is niet raarHet geeft maar weer eens aanTot hoe ver je kan gaanHet is een hele vage grensMaar ik ben ook maar een mensAan een ieder die die leestDie ook in de hel is geweestZeg ik: geef niet opOok al steekt het soms de kopIk ben trots op alle goede dagenIk kon de verleiding lang verdragenDit jaar weer een frisse startIk heb het lot nog niet getartErgens komt weer die krachtOp momenten dat je het niet verwachtDrie mensen hebben de strijd verlorenHun stemmen zal ik nooit meer horenHun herinnering geeft me krachtMeer dan ik ooit had gedachtIk wil een ander levenProbeer daar dagelijks naar te strevenHet lukt me bijna elke keerEn zo niet: probeer ik het weer...Dit wilde ik even kwijt.Veel liefs aan allen hier!!KayLeigh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Kayleigh.Je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 KayLeigh,Ben blij dat je het even aan ons kwijt wilde Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayLeigh Geplaatst 17 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 DankHeel soms even back to the roots hier.Niet alleen voor mezelf maar ook voor alle anderen.Ben zo trots op allen die hier de moed hebben te posten op t forum.Niet opgeven, je staat zelden alleen.Ik koester alle PB tjes, en echt elke dag!Liefs KL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dank je wel, ik heb nu tranen in mijn ogen maar dan ook erg emotioneel. Dit is mijn derde dag nu, na een terugval. Ik heb het gevoel te hebben verloren maar ik moet het tijd geven, ik ga straks even wandelen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Niet opgeven Denker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden