blondie6173 Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Goodmorning Vroeg wakker.Zal er wel aan liggen dat ik in een vreemd bedje de nacht heb doorgebracht...Plannen zat voor vandaag.Koffiepot staat klaar, alleen nog knopje indrukken.Thee in thermoskanSuiker op aanrecht.Lachroom in de koelkast, alleen nog effe opkloppen...Zo, en nu effe een peuk, ook buiten hier bij mijn ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 goede morgen blondie.lekker koffie maar zonder lachroom hoor. zo maar weer eens sporten. maar eerst op de weegschaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Goeiemorgen Blondie en Igor, ik was ook al om 5 uur wakker maar voel me best goed. Dag zeven voor mij. Gisteren bij de verslavingsarts geweest en hij vond me rijp voor opname. Maar omdat ik werk heb en twee katten om voor te zorgen ga ik het thuis proberen met wekelijkse begeleiding van de verslavings zorg. Ik heb een afbouwschema gekregen voor de diazepam en sta op de wachtlijst voor een psygiater. Ik nu straks naar een vriend van mij om zijn huis te slopen, ben ik vanavond lekker moe. Pilletje's niet vergeten natuurlijk anders word ik cookoo. Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig! (zonder zelfspot redden we het niet.)Fijne dag jullie allemaal en hou het weekend droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 denker ook goede morgen. en leef je uit straks maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Goedemorgen Blondie, Denker en Igor:)Hier nog een vroege, maar moet dan ook zo naar m'n werk. Anders had ik zeker nog in mijn bed gelegen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Blondie:Voor jou ook weer lichtpunten in het verschiet las ik hè, zeker met je huurders. Zou toch fijn zijn als je snel weer inje oude huis terug zou kunnen!Denker:Niks zo lekker als je lichamelijk goed uitleven en dan afgedraaid moe je bed induiken! Ik zou haast zeggen: daar kan geen pammetje tegen op;)Igor:En..viel het mee of tegen op die weegschaal? Of weeg je je pas op de sportschool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 goede morgen ekster. ik heb nog niet op de weegschaal gestaan. best eng want heb er wel veel aan gedaan deze week. dus als het tegenvalt zak ik nog verder de put in.maak er een mooie werkdag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 YYYYYYVVVOONNNEEEEEE OOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPsssssssssssssttttttttaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnik sta over een kwartier voor je deur om samen naar de sportschool te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Igor:Als je er veel aan gedaan hebt zal er vast iets af zijn....en anders volgende week wel! Maar snap je gevoel wel hoor, maar toch maar proberen om je dag niet te laten verpesten door een weegschaal:oIk zal voor je duimen dat er iets af is:present:Ik ga er vandoor, fijne zaterdag iedereen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Goeiemorgen allemaal!Heb ff de draad van gisteren gelezen.Sluit me ook aan bij het weekendpact hoor.Dan hier even op een rij:Weekendpact:SailorBollletjeDesiSnoepjeJosjeSowhatLindeSaraWie nog meer??Igor; wat je leuk noemt zeg ik liep precies op het verkeerde moment met de honden gisteren en kwam als een sneeuwpop thuis bah. Toen ook nog voor de kerk op pad, briefjes ophalen, dus aanbellen en wachten. Ging de sneeuw over in ijzel Blèèèèhhhhh ik vind er niks meer aan hoor.Nu ff rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Dag dappere Eks, werkze Blondie; sterk hoor dat je aanpakt en je niet uit het veld laat slaan!Fijn dat je gesteund wordt door je ouders. Kids blij bij opa en oma? Probeer er maar een relaxt weekend van te maken meis. Igor; de weegschaal heb ik een paar jaar geleden weggegeven, was een dure met allemaal aparte metertjes erop. Heb nu een ouderwets ding ergens in de kast maar gebruik 'm nooit, ik ga af op mijn kleren. Maarja ben de laatste jaren ook geen grote eter (geweest) en door te drinken at ik juist nog minder. Denk als ik (ooit) ga stoppen met roken........tja dan? Maak er maar geen obsessie van hoor, je bent goed bezig. Sportze straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 ik heb heerlijk met de honden gewandeld in de sneeuw sara.ik doe mee met het pact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ben ik weer effe...Ontbeten met de kids en mn ouders om 6 uur...Moet niet gekker worden.Zo lekker zwemmen en naar de Ikea.Bed shoppen voor mn dochter voor in mn ouwe huis.Igor ; Sport ze !!! Hier nog steeds geen milimeter gesport, maar door mn medicatie wel al een kilootje of 2 eraf...Eks ; Nog niks is zeker hoor, maar ik blijf hopen...Zoiezo per September weer in mijn ouwe huis.En niks of niemand die me daar weer uit krijgt voorlopig...Lieffie of niet.Denker ; Ga goed !!! Misschien is een 12 stapenprogramma wat voor je ? Heb ik heel veel aan gehad en nog steeds... (zie pactdraadje bij thema's,veel geschreven tijdens mn behandeling )Afijn, succes... Niks is het waard om te drinken.Ik neem vandaag de eerste niet !!! ToPPertje en snoepje, doen jullie mee ???Iedereen ????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ik sluit me ook aan bij het weekendpact Sara.Niet zo moeilijk nu ik hier bij mijn ouders ben.Zitten er als een havik op (moeders had een alcoholistische vader).en ja, afwachten he Sara... Geduld is een schone zaak (en heb ik niet echt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 dat geduld hebben is dat ook een afwijking van de verslaafden? ik heb met de meeste dingen ook weinig geduld. de kilo's moesten er gisteren allemaal al af en niet verdeeld over weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 yvonne hup hup ik zie je zo TOCH??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Goedemorgen:present:Ik doe mee met het geniet-pact van Jopie!Al moet ik er nog wel veel voor regelen.....en heb ik er weer heel andere vrouwen voor nodig,een gezelschaps"dame" b.v. Iig. geen drank,dus ja, met het andere pact doe ik ook mee!!!We maken er wat van hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Goeiemorgen iedereen, ik wil me graag aansluiten bij het pact.Ga vanavond uit eten met vrienden, de laatste keer dat we samen een weekendje weg waren (dat was nog voor mijn alco-stop) werd er behoorlijk veel gedronken. De dame in kwestie vertrouwde me toen toe dat ze niet van plan was ooit te stoppen met roken of te minderen met drinken want 'je leeft maar 1 keer'...Omdat ik me dat weekend niet zo lekker voelde dronk ik wat minder en daar kreeg ik de hele tijd commentaar op, zo van nou, gezondheidsfreak enzo... dus ik kijk er als een berg tegenop. Ik bedenk me net dat ik zulke situaties (etentjes, uitgaan) al een hele vermijd dus het wordt stilaan tijd om te oefenen. Tips zijn welkom !Voor jullie allemaal: heb een fijne dag met sporten, shoppen, goeie beslissingen nemen. Ik denk aan jullie ! liefs, E Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Hhahahaa...Ik doe ook mee met het genietpact Kore !!! ;)En ach, geen lieffie voor nodig toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Elvira, wat dacht je van eerlijk zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Leuk Blondie!!!Heb ik lieffie gezegd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 hoi Blondie, ja, eerlijk zijn.Lastig hoor ! Ik hou het dan liever bij een 'tijdelijke detox' of ik 'heb last van mijn maag' ofzo... het zijn ook niet echt vrienden maar eerder zakenrelatie-vrienden, dan kijk je toch een beetje uit niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Nope, Kore...Ik zei Lieffie, maar ook zonder lieffie kan ik genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Elvira,Dicht bij jezelf blijven en geloven in wat jij belangrijk vindt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Elvira ;Oke, ik heb het geluk dat mijn werk en alle collega's mij juist respecteren om mijn eerlijkheid, maar helaas is dat niet overal zo.Dan maar houden op maagklachten inderdaad of medicatie waar je het niet naast kan gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden