Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 Januari

blondie6173

Aanbevolen berichten

Goodmorning :D

Vroeg wakker.
Zal er wel aan liggen dat ik in een vreemd bedje de nacht heb doorgebracht...
Plannen zat voor vandaag.;)

Koffiepot staat klaar, alleen nog knopje indrukken.
Thee in thermoskan
Suiker op aanrecht.
Lachroom in de koelkast, alleen nog effe opkloppen...

Zo, en nu effe een peuk, ook buiten hier bij mijn ouders.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Blondie en Igor, ik was ook al om 5 uur wakker maar voel me best goed. Dag zeven voor mij. Gisteren bij de verslavingsarts geweest en hij vond me rijp voor opname. Maar omdat ik werk heb en twee katten om voor te zorgen ga ik het thuis proberen met wekelijkse begeleiding van de verslavings zorg. Ik heb een afbouwschema gekregen voor de diazepam en sta op de wachtlijst voor een psygiater. Ik nu straks naar een vriend van mij om zijn huis te slopen, ben ik vanavond lekker moe. Pilletje's niet vergeten natuurlijk anders word ik cookoo.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig! (zonder zelfspot redden we het niet.)
Fijne dag jullie allemaal en hou het weekend droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:
Voor jou ook weer lichtpunten in het verschiet las ik hè, zeker met je huurders. Zou toch fijn zijn als je snel weer inje oude huis terug zou kunnen!

Denker:
Niks zo lekker als je lichamelijk goed uitleven en dan afgedraaid moe je bed induiken! Ik zou haast zeggen: daar kan geen pammetje tegen op;)

Igor:
En..viel het mee of tegen op die weegschaal? Of weeg je je pas op de sportschool?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor:
Als je er veel aan gedaan hebt zal er vast iets af zijn....en anders volgende week wel! Maar snap je gevoel wel hoor, maar toch maar proberen om je dag niet te laten verpesten door een weegschaal:o
Ik zal voor je duimen dat er iets af is:present:

Ik ga er vandoor, fijne zaterdag iedereen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!
Heb ff de draad van gisteren gelezen.
Sluit me ook aan bij het weekendpact hoor.
Dan hier even op een rij:

Weekendpact:
Sailor
Bollletje
Desi
Snoepje
Josje
Sowhat
Linde
Sara

Wie nog meer??

Igor; wat je leuk noemt zeg :huh: ik liep precies op het verkeerde moment met de honden gisteren en kwam als een sneeuwpop thuis bah. Toen ook nog voor de kerk op pad, briefjes ophalen, dus aanbellen en wachten. Ging de sneeuw over in ijzel :o Blèèèèhhhhh ik vind er niks meer aan hoor.

Nu ff rommelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag dappere Eks, werkze :present:

Blondie; sterk hoor dat je aanpakt en je niet uit het veld laat slaan!
Fijn dat je gesteund wordt door je ouders. Kids blij bij opa en oma? Probeer er maar een relaxt weekend van te maken meis. :heart:

Igor; de weegschaal heb ik een paar jaar geleden weggegeven, was een dure met allemaal aparte metertjes erop. Heb nu een ouderwets ding ergens in de kast maar gebruik 'm nooit, ik ga af op mijn kleren. Maarja ben de laatste jaren ook geen grote eter (geweest) en door te drinken at ik juist nog minder. Denk als ik (ooit) ga stoppen met roken........tja dan? Maak er maar geen obsessie van hoor, je bent goed bezig. Sportze straks! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer effe...

Ontbeten met de kids en mn ouders om 6 uur...
Moet niet gekker worden.
Zo lekker zwemmen en naar de Ikea.
Bed shoppen voor mn dochter voor in mn ouwe huis.

Igor ;
Sport ze !!! Hier nog steeds geen milimeter gesport, maar door mn medicatie wel al een kilootje of 2 eraf...

Eks ;
Nog niks is zeker hoor, maar ik blijf hopen...
Zoiezo per September weer in mijn ouwe huis.
En niks of niemand die me daar weer uit krijgt voorlopig...
Lieffie of niet.

Denker ;
Ga goed !!! Misschien is een 12 stapenprogramma wat voor je ?
Heb ik heel veel aan gehad en nog steeds... (zie pactdraadje bij thema's,veel geschreven tijdens mn behandeling )
Afijn, succes...

Niks is het waard om te drinken.
Ik neem vandaag de eerste niet !!! :D
ToPPertje en snoepje, doen jullie mee ???
Iedereen ?????????????????????????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen:present:

Ik doe mee met het geniet-pact van Jopie!
Al moet ik er nog wel veel voor regelen.....
en heb ik er weer heel andere vrouwen voor nodig,

een gezelschaps"dame" b.v.
Iig. geen drank,
dus ja, met het andere pact doe ik ook mee!!!

We maken er wat van hé?

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen iedereen, ik wil me graag aansluiten bij het pact.
Ga vanavond uit eten met vrienden, de laatste keer dat we samen een weekendje weg waren (dat was nog voor mijn alco-stop) werd er behoorlijk veel gedronken. De dame in kwestie vertrouwde me toen toe dat ze niet van plan was ooit te stoppen met roken of te minderen met drinken want 'je leeft maar 1 keer'...
Omdat ik me dat weekend niet zo lekker voelde dronk ik wat minder en daar kreeg ik de hele tijd commentaar op, zo van nou, gezondheidsfreak enzo... dus ik kijk er als een berg tegenop. Ik bedenk me net dat ik zulke situaties (etentjes, uitgaan) al een hele vermijd dus het wordt stilaan tijd om te oefenen. Tips zijn welkom !

Voor jullie allemaal: heb een fijne dag met sporten, shoppen, goeie beslissingen nemen. Ik denk aan jullie ! liefs, E

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...