PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 @ snoepje:het blijft ook en gevecht als je het maar als gevecht blijft beschouwen.Bij mij werd het makkelijker toen ik het eenmaal leerde aanvaarden,dus niet die deur op een kiertje laten maar aanvaarden dat het zo is en er het beste van maken!Alcohol voegt weinig toe behalve een houten kop en veel schaamte de volgende dag,maar drink je niet voegt het juist heel veel toe!Lichamelijk en geestelijk!Hou je taai wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ik herken dat snoepje. alles en altijd alles helemaal goed doen.Je frustreert jezelf voortdurend en dat kan de stap naar drinkenworden.Ik heb 5 jaar niet gedronken maar ook al drink ik nu niet diep van binnenkan ik moeilijk accepteren dat ik niet met mate kan drinken.Maar ik wèèt het heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Heeee die Bollie:heart:Wat wordt je schilderij gaaf zeg!!! GEWELDIG!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 ja mooi hé Ya? Ik ben er zelf ook dik tevreden mee, maar het moet nu maar eens af zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Geweldig Blondie en ja dans met ze mee zelfs met mijn manke pootjes en voet in het gips maar die is paars dus feestkleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Snoepie ik ben ook een perfectionist. Veel alci's zijn dat. ik ben al een tijd bezig om voor mijzelf de lat niet te hoog te leggen. Doordat ik teveel eiste van mezelf en daar nooit aan kon voldoen, gaf dat een hoop spanningen.Die spanningen wilde ik niet voelen en ging dan drinken. Nu ik probeer om minder hoge eisen te stellen aan mezelf, krijg ik minder spanningen en voel me niet zo opgejaagd.Ya hoe is het met je kleine meisie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 hoe doe ik dat het aanvaardenja je kan tegen mijn zeggen leg die lat niet zo hoog of laat eens wat liggenhet luk niet ..wordt er ook niet gelukkig van..als alles af is wat af moet dan heb ik rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Snoepie, wat zou er gebeuren als je iets niet goed doet? Kun je het dan naast je neer leggen en denken "ik ben een mens en mag fouten maken". Dat is altijd wat ik tegen mijzelf zeg als iets niet zo goed lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Prinsesje gaat prima Bol,de spalk is eraf,nu kan ze weer ekker genieten!Vandaag zelfs met haar wezen zwemmen!!Heeft ze 1,5 jaar niet mogen doen dus was feestje voor haar vandag!En voor mama ook! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 bolletjemoeilijk hoor..meestal ga ik door dat het wel luk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ha luitjes, allemaal goed bezig lees ik.Ik ook hoor, maar heb nu eindelijk, eindelijk het besluit genomen om op nul komma nul te gaan.en dan... per dag.Dat lucht eigenlijk wel op, hehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 o wat fijn voor die kleine meid Ya. Ja dat zal best een feest voor haar zijn zeg. Heerlijk lijkt me dat dat je je eigen hummeltje tegen je lijf kan aandrukken. Ben soms wel eens jaloers.Snoepie, maar als het nu echt niet lukt, word je dan kwaad op jezelf? En zou het wel eens kunnen zijn dat je die kwaadheid dan naar je zoontje uit?An toppie zeg. Kom maar bij de club hoor, je bent van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 nee dat niethet is ook geen makkelijk kind..druk heel eigenwijs haha lijk op ze moederwij hebben wel hetzelfde karakter en daarom botsen we ook zo vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Snoepie ik had je gisteren een vraag gesteld, doe je wel eens spelltjes met hem? lach je wel eens met je kind? Een kind wordt niet voor niets druk, dat heeft vaak te maken met het gevoel van onveiligheid, niet terecht kunnen bij z'n moeder. Zou het niet iets zijn dat je iedere dag verplicht een uurtje met je kind spelletjes gaat doen? Dan keer je het om en doet iets positiefs met hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ya hoe doe jij dat met jouw kindjes? Als ze kwaad worden? laat je ze dan uit tieren, of pak je ze vast, knuffel je ze? Hoe doe jij dat? Ik heb het gevoel dat dat bij jou toch in evenwicht is.Snoepie ben jij wel eens gaan zwemmen met je zoontje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ja die tijd herinner ik me nog hoor, wat is dat ontzettend vermoeiend, kleine drukke jongetjes Ik ga ff badderen en verder lezen in het ADB boek, ik wist niet dat het zo'n goed boek was.Enorme indrukwekkende verhalen staan erin!! van deelnemers van DIT forum.Tot later, enne... die eerste laten staan.Geleerd op cursus: NEGEN KEER STOP zeggen bij trek, niet 10 keer of achter keer, nee NEGEN keer.Zo zijn er heel wat tips en trucs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 An, per dag.Mijn steun heb je.En mocht het fout gaan, dan zal ik niet "drammen". Al hoewel ik met de beste bedoeling "dram",maar dat weet je wel.We kennen elkaar wel een beetje.Sterkte An. Oh ja, per dag.De drammert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 natuurlijk lachen ween we zijn allebei geen spelletjes menshij is het liefst buitenmaar omdat die toch doe wat hij wil mopper ik wel vaak jamaar wil wel dat me kinderen luisteren en ik ze kan vertrouwenen ga vaak met hem dingen doen speeltuin of bij de hema hapje etenen we maken ook afspraakjes met als je niet luister na 1 waarschuwing krijg je wel strafik weet dat ik rustiger moet reageren..maar hij moet wel weten wat wel en niet mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ga een pizza in de oven doen.Sterkte allen.@Kate leuk te horen dat je goed gaat.Bijna een jaar.Nooit gedacht.Liefs Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 bolletjeals ik soms om heen kijk doe ik juist heel veel met hem en vooral in de zomeraltijd op woensdag naar de speeltuin of een overdekte in de winter in de zomer juist veel zwemmen af en toe een weekendje wegvriendjes mogen altijd mee naar huis om te spelenmischien is die wel te verwend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Nee ik denk niet dat hij zo verwend is, maar wat je min of meer bij wie is wie schreef dat als jij druk wordt hij ook druk begint te worden. Een kind aapt n.l. veel na dus ook aggressief gedrag.Heb je ooit hulp gehad bij deze problemen? Er zijn toch instanties waar je terecht kunt als je moeite hebt met je kind, en hoe om te gan met zijn kwaadheid?Ikzelf heb geen kinderen maar denk heel vaak, zou het niet goed zijn als je veel komplimenten geeft en je richt op de goeie dingen die hij doet, dan stimuleer je dat gedrag. Kinderen zijn nog zo flexibel. En als hij boos is, dan negeren hoe moeilijk dat ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 goede avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ya wat een fijn nieuws voor jullie !!!Snoepie fok jejezelf niet te veel op (geen verwijt hoor)? Het bekijken van dag tot dag is miss wat veel voor je maar van uur tot uur kan ook en niemand is perfect dus zal nooit lukken om dat na te streven en je alleen maar nog meer opwinden.Wens je veel KMW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Igor hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden