Spring naar bijdragen

woensdag 26-01-2010

igor

Aanbevolen berichten

@ snoepje:het blijft ook en gevecht als je het maar als gevecht blijft beschouwen.
Bij mij werd het makkelijker toen ik het eenmaal leerde aanvaarden,
dus niet die deur op een kiertje laten maar aanvaarden dat het zo is en er het beste van maken!

Alcohol voegt weinig toe behalve een houten kop en veel schaamte de volgende dag,maar drink je niet voegt het juist heel veel toe!
Lichamelijk en geestelijk!

Hou je taai wijfie!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik herken dat snoepje. alles en altijd alles helemaal goed doen.
Je frustreert jezelf voortdurend en dat kan de stap naar drinken
worden.
Ik heb 5 jaar niet gedronken maar ook al drink ik nu niet diep van binnen
kan ik moeilijk accepteren dat ik niet met mate kan drinken.
Maar ik wèèt het heel goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie ik ben ook een perfectionist. Veel alci's zijn dat. ik ben al een tijd bezig om voor mijzelf de lat niet te hoog te leggen. Doordat ik teveel eiste van mezelf en daar nooit aan kon voldoen, gaf dat een hoop spanningen.
Die spanningen wilde ik niet voelen en ging dan drinken. Nu ik probeer om minder hoge eisen te stellen aan mezelf, krijg ik minder spanningen en voel me niet zo opgejaagd.

Ya hoe is het met je kleine meisie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o wat fijn voor die kleine meid Ya. Ja dat zal best een feest voor haar zijn zeg. Heerlijk lijkt me dat dat je je eigen hummeltje tegen je lijf kan aandrukken. Ben soms wel eens jaloers.;)

Snoepie, maar als het nu echt niet lukt, word je dan kwaad op jezelf? En zou het wel eens kunnen zijn dat je die kwaadheid dan naar je zoontje uit?

An toppie zeg. Kom maar bij de club hoor, je bent van harte welkom.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie ik had je gisteren een vraag gesteld, doe je wel eens spelltjes met hem? lach je wel eens met je kind? Een kind wordt niet voor niets druk, dat heeft vaak te maken met het gevoel van onveiligheid, niet terecht kunnen bij z'n moeder. Zou het niet iets zijn dat je iedere dag verplicht een uurtje met je kind spelletjes gaat doen? Dan keer je het om en doet iets positiefs met hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die tijd herinner ik me nog hoor, wat is dat ontzettend vermoeiend, kleine drukke jongetjes :D

Ik ga ff badderen en verder lezen in het ADB boek, ik wist niet dat het zo'n goed boek was.
Enorme indrukwekkende verhalen staan erin!! van deelnemers van DIT forum.
Tot later, enne... die eerste laten staan.

Geleerd op cursus: NEGEN KEER STOP zeggen bij trek, niet 10 keer of achter keer, nee NEGEN keer.

Zo zijn er heel wat tips en trucs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

natuurlijk lachen we
en we zijn allebei geen spelletjes mens
hij is het liefst buiten
maar omdat die toch doe wat hij wil mopper ik wel vaak ja
maar wil wel dat me kinderen luisteren en ik ze kan vertrouwen
en ga vaak met hem dingen doen speeltuin of bij de hema hapje eten
en we maken ook afspraakjes met als je niet luister na 1 waarschuwing krijg je wel straf
ik weet dat ik rustiger moet reageren..maar hij moet wel weten wat wel en niet mag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje

als ik soms om heen kijk doe ik juist heel veel met hem en vooral in de zomer
altijd op woensdag naar de speeltuin of een overdekte in de winter in de zomer juist veel zwemmen af en toe een weekendje weg
vriendjes mogen altijd mee naar huis om te spelen
mischien is die wel te verwend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik denk niet dat hij zo verwend is, maar wat je min of meer bij wie is wie schreef dat als jij druk wordt hij ook druk begint te worden. Een kind aapt n.l. veel na dus ook aggressief gedrag.
Heb je ooit hulp gehad bij deze problemen? Er zijn toch instanties waar je terecht kunt als je moeite hebt met je kind, en hoe om te gan met zijn kwaadheid?
Ikzelf heb geen kinderen maar denk heel vaak, zou het niet goed zijn als je veel komplimenten geeft en je richt op de goeie dingen die hij doet, dan stimuleer je dat gedrag. Kinderen zijn nog zo flexibel. En als hij boos is, dan negeren hoe moeilijk dat ook is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya wat een fijn nieuws voor jullie !!!

Snoepie fok jejezelf niet te veel op (geen verwijt hoor)? Het bekijken van dag tot dag is miss wat veel voor je maar van uur tot uur kan ook en niemand is perfect dus zal nooit lukken om dat na te streven en je alleen maar nog meer opwinden.
Wens je veel KMW.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...