Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Yep, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 dus morgen kunnen we hier op het forum lezen dat onze vriend Soothein het rijke bezit is van Champix....wat zullen we dan trots op hem zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 De aanmoedigingsprijs voor Soothe!Niet meer uitstellen, nu. Het lichaam vraagt niet van nature om nicotine Word geen rochelende oude man. Je zult er alleen maar van opknappen.An, fijn je weer even te lezen, je weet het, je mag altijd weer een nieuwe kans Hoe vaak ik niet heen en weer gezwabberd ben, en zie, de knop is om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Kate, leuk je te lezen!Dit is wel het uitgelezen moment.Ben bij de mondhygiëniste geweest en heb nu hagelwitte tanden.Moet ik zo zien te houden.Dag Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 soothe als je dan toch zo gezond bezig gaat kun je ook wel met yvonne en mij naar de sportschool huppel je straks weer rond als een jonge knul met een gezonde kleur en zonder gerochchchchceeeel uchuchuch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Je mag alleen een sigaret als je hem opeet. Dan laat je het wel.Liever een frisse adem. Oh ja, tanden schrobben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Kate hallo zeg.Oude man? Praat nooit meer met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 jammer Bollie van de ene kant, ik zou er niet aan moeten denken dat K of B wegloopt. krijg bij het idee al buikpijn. misschien toch maar zelf zo'n hummeltje aanschaffen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 ik ga met K&B bankhangen. ze roepen al ongeduldig. koffietijd (koekjes tijd dus )voor straks lekker slapen en morgen gezond en vrolijk weer op. ook snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Mensen het staat te gebeuren.Af en toe zal ik een update geven.Sporten Pfff, Ik moest naar de bus hollen. Zat 10 minuten te hijgen.Even rustig met me hoor.Eerst van die troep af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 erg he, Soothe, jong veulen...nu moet je eigenlijk wel stoppen na zoveel reacties.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Waar het forum al niet goed voor is.RTL nieuws.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Het is nog niet te laat Soothe, je bent nog op tijd Jong veulen, proest.Den Niwise, ook al gestopt met roken. Top.Ga zo door, gaat je vast lukken. Zelfde als met niet meer drinken. Stond je ook ooit op dag 8. En nu op dag? 23.500? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Soothe, je staat nu al zo lang droog dat het stoppen met roken ook wel zal lukken.Ik ging vorig jaar mega de mist in nadat ik een half jaar niet had gedronken en ging stoppen met roken.Uiteindelijk ook vijf maanden niet gerookt.Nu rook ik weer en drink niet schiet lekker op met mij.Ha Kate, fijn je hier te zien zeg. Nee nu is het echt menens, de echte knop is om, ik voel het en weet het nu weer. Niks geen gedonder meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 den Kate se....volgende maand, 18/2 is het 23 jaar dat ik niet gedronken heb....het is nu ook een jaar of 11 geleden dat ik klaar was met een afbouwenvan kalmeringspillen, na 16 jaar chronische verslaving....en nu...8 dagen niet gerookt...de kop is er af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 23.500 uhh is wel veul he?Soothe, ik heb zo'n supersmoker aangeschaft en de volgende poging zal met dat apparaat zijn, lijkt me wel wat. Er komt gewoon een dag dan lukt het allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Niwi, kijk dat geeft de burger moed, gewoon volhouden en geduld hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 veel alternatief is er niet he, An ?....ik besef dat elke verslaving van mij levenslang is...en daar ben ik nog gelukkig mee ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Goh Niwi wat ontzetten goed zeg, al zo lang droog. Ik hoop dat ik het ook zover ga schoppen. An meis ja wat is slechter roken of drinken. Als je met allebei maat kunt houden is het geen probleem.Ikzelf rook al sinds een jaar of 15, halve shaggies. Ben begonnen met halve, maar wel de dikte van een gewoon shaggie, en daarna maakte ik ze dunner, en scheurde ook een hoop van het vloeitje af.Vroeger rookte ik twee pakjes per week, nu zit ik op een pakje in de 5 dagen. Noteer ook altijd wanneer ik een nieuw pakje aanbreek. Wel leuk om te doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Niwi gelukkig? vertel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 awel An,stel dat ik de rest van mijn leven zou moeten...drinken...of roken...of kalmeringspillen zou moeten slikken....dan kan ik nu toch gelukkig zijn dat dat allemaal niet meer hoeft....en dat ik die vicieuze cirkel hebben kunnen doorbreken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Nou Bol, ik heb eens ACHT jaar niet gerookt ik kan het nog niet geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Niwi, ja zo is het. En weet je het leven is een groot feest als je niet hoeft te drinken.Ik ken dat allang, het is een gemene duvel die drank.Ik heb het er nu ECHT mee gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 en nu ga ik werken.....nadeel: het is van 21 tot 5voordeel: het is maar 8 uur....ik wens iedereen een droogte van jewelste.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Niwi okido, werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden