Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Okido, weet ik dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Het begint flink moeilijk te worden nu om niet ff de deur uit te gaan... voel me honds beroerd.... toch zin om weg te gaan ... afleiding .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 dan is het nu zeker het moment om thuis te blijven, Flipse.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Blijf thuis Flipse.Ik "vertrouw" je niet zo. (Wat uitgaan betreft)Wat voor afleiding, had je in je hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Niwi was me voor. Ons kent ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Flipse, kijk even of er iets leuks op tv komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ons kent ons, Soothe ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ga je maar is uitgebreid voorstellen dan op de wie is wie draad Flipse,heb je wat te doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 afleiding is bij mij de kroeg... thuis geen drank... ik ga niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Nu ja, we hebben zo'n vermoeden, dat flipse, snode plannetjes heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 of Boer zoekt vrouw kijken:DSootheje moet daden laten ziengeen woorden meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 das dan geregeld, Flip....je gaat je hier afleiden....goed zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 haha sootheOns kent ons.....Hee wat ontzettend leuk Sara,workshops geven in koken. Echt een hele leuke uitdaging en ook nog 1 die helemaal bij jou past!!!Hou je ons op de hoogte van je plan, vind ik leuk om te lezen hoe dat zich gaat ontwikkelen.En ik ben een beetje van de anonimiteit Saar, daar voel ik me het beste bijAlhoewel workshop klinkt wel erg leuk moet ik je eerlijk zeggen;)Hee twinny,Ik heb ook gewandeld vandaag, lekker in het zonnetjemaar geen 10 km hoor, zoals jij pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 tv aan comp op schoot, ik ga dit volhouden! dit is voor me de eerste dag niet drinken in een hele lange tijd, ja gister ook maar toen had ik gewoon nog zo'n kater.... lichaam is het er nog niet helemaal mee eens geloof ik dank allemaal voor de zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Flipse, welkom hier!!!!Gewoon hier blijven hangen. Spreek met jezelf af dat je nog een uur hier blijft en als je dat lukt dan weer een uur etc.Flink water drinken, zwaar, maar kijk eens tot hoever je komt.Proberen waard toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Hey Rapi, word je over t hoofd gelezen?Da's idd een stevige wandeling zeg! Lekker is dat soms hè een heel eind sjouwen.Als het weer beter weer wordt ga ik dat ook weer met de hond doen.Flipse, hier komt een africhtster: "BLIJF!!!" ( op strenge toon)Je weet zelf ook heel goed volgens mij dat je het daar niet bij een colaatje zult houden.........Is zwaar, dat weet ik, dat weten we allemaal, maar zoals hier gezegd:"Bek op t stuur en trappen!" alleen niet buiten. Heb je een hometrainer ofzo? Of iets anders waar je jezewlf even fysiek moe mee kunt maken? Trap op en neer lopen? Maakt niet uit, dat stemmetje in je lijf moet even overstemd worden.Sterkte en succes man! Zo, nu ga ik ook bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ooit zul je daar toch een keer door moeten, Flip....nu of later....dan maar nu he....want nu ben je toch al goed op weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik ben trouwens heel goed door deze dag gekomen!En ik ben apetrots op mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: helderEn Houtje Leuk dat je er even bent is lang geleden en heb je berrichtjes gelezen bij wie missen wij, en dat je minder schrijft dan vroeger, je hebt veel goed gedaan op het forum en ik ben je ook dankbaar. in 2006 heb ik eens geschreven met heimwee gevoelens dat als het lucht alarm gaat op de eerste van de maand om dan in te loggen of er oud gedienden zijn. Dikke groet en een zoen Helder Helder, helemaal geen slecht idee, gewoon eens proberen!!!!Ik probeer eraan te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Hoi An goed gedaan Soothe, kappen met die zooi en stille voortdoen (wie zei dat ook alweer???) Bolletje, De mayakalender op zich is niks beangstigends aan. Alleen maar mooie wijsheden. Elke dag heeft een eigen zonnezegel en een toon. Als je die weet kun je met de wind meefietsen. De voorspellingen van de maya's worden wat wisselend uitgelegd. Er komt een mooier tijdperk aan, met meer balans en bewustzijn. Het kan eerst nog even rommelen op aarde, maar dat doet het al. We blijven bestaan.groetjes Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 @ witte , wie is wie even een stukje geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ok ik ga direct lezentosso;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik heb me aangemeld bij een forum voor lotgenoten met een burn out. Lijkt me een goed plan, gezien mn ervaringen op dit forum. Het ijs en de chocola waren een deceptie. Doet me niets meer. Dat is mooi. Geen suikergraving meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Kate dank je! en Flipse, ik ga nu gelijk lezen bij wie is wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden