snoepje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 wakker worden allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 heeft iedereen vrij of zoik ga maar douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goedemorgen Snoepje!Sta je al onder de douche? Heb je al koffie gezet of zal ik het ff doen?Koffie? Broodjes? Iemand?En anders eet ik het lekker allemaal zelf op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 goeienmorgen eksben al helemaal klaarga nu me tweede bakkie doen voor de kids naar beneden komendan sinasappels persen voor ze en brood smeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Bij mij liggen ze nog alle drie op 1 oor Snoepje. Ik moet ze er zo uithalen, anders komen we in tijdnood:o Ik was al wel broodtrommels aan het vullen...Kun je trouwens nog de datum van vandaag bij deze draad zetten? Of lukt dat niet meer?Heb je een beetje geslapen de afgelopen nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 eksneee was een rot nachtvolgens mijn kan ik geen datum meer erbij zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Slaap je moeilijk in of slaap je moeilijk door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Enne....IGOR, YVONNE opstaan!Jullie zijn je aan het verslapen!!De koffie wordt koud!Joehoe!! Is daar iemand???:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goedemorgen Snoepje en Ekstertje,Kan de verwarming iets hoger? Vind het nog bar koud zo net uit mijn warmje nestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @ Snoepje, je kunt de datum er nog wel bij zetten.Je gaat naar jouw eerste bericht, klikt op aanpassen (rechts onder) en dan kun je bovenin ook de dagtekst aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Hallo Shahire, ook goedemorgen:present:Net de kachel wat hoger gedraaid voor je:)Jij lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DSlecht geslapen.Zorgen om auto, vandaag maar snel zorgen dat ie bij een garage komt. En nu een bak koffie en een peukie. Koud buiten !!! Brrrr............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik heb wel redelijk geslapen, eigenlijk iets te kort maar dat heb ik zelf gedaan In ieder geval sta ik wel wel veel relaxter op als ik laat en zonder drank naar bed ga Blondie, hoop dat het vandaag allemaal gaat lukken met je auto! Succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Hier -2.2 graden buiten Blondie...Jij ook goedemorgen en succes met je auto, hoop dat de schade een beetje mee wil vallen.Misschien kun je later op de dag een uurtje slaap inhalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Nog een uurtje naar bed wordt het denk ik niet, wil nog teveel doen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Hi hi....bedoelde Blondie...maar jij kunt zo'n extra uurtje inderdaad ook wel gebruiken Shahire:DWaar heb je het druk mee vandaag? Leuke dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @ Eksterje: is nog vroeg dus dan voel ik me bij alles aangesproken, haha.En dat terwijl mijn eerste bak koffie ook nog niet op is Ga vandaag van alles en nog wat doen (huishouden, laatste papieren opruimen, afspraak ivm rapportbespreking etc.). Alles wat ik vandaag doe ligt er morgen niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Geen leuke, maar wel hele nuttige dingen dus Shahire:P Ik heb zelf een redelijk rustige dag vandaag. Omdat ik op zaterdag werk, maak ik er op maandag altijd een beetje een keuteldagje van;) Beetje lezen(veel), beetje opruimen.... (maar niet teveel).Wil vandaag ook een stukje hardlopen. Mijn kinderen blijven vandaag op school over dus heb ik tot 3 uur de tijd om te doen waar ik zin in heb:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik ben er weer vandoor!Fijne maandag iedereen en misschien tot later:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @ Snoepje: het is je gelukt zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 goede morgen allemaal.blondie succes met je auto. ik hoop voor je dat het meevalt allemaal. ekster hardlopen?????snoepje nog steeds slecht slapen? ooit komt het goed meid.shahire kun je je alvast verblijden op een rustige dag morgen niemand vergeten????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 We hebben geen tijd om elkaar te begrijpen,maar we nemen wel de tijd voor misverstanden... (Spreuk van de dag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goedemorgen Igor, ja morgen ga ik er een heerlijk rustig dagje van maken.Vrijdag begin ik weer met mijn eerste ochtenddienst (na 11 dagen vrij!!) dus ik neem het er deze week nog even van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 11 dagen vrij????????? heerlijk. zit je in de verzorging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goeiemorgen allemaal. Inderdaad vandaag vrij omdat ik zaterdag had gewerkt. Heb als een blok geslapen vannacht. Was na een bewogen zondagje ook aardig uitgeteld. Lekker bakkie snoepie, Ik ga even van de koffie genieten en een peukje roken... buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden