witte Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Wie ik sowat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 moet je slapen gaan sowhat en zoniet moet je er niet achter vragen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 FLEUR!!Ben gewoon in a really bad mood..Fijne avond nogx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Dank je wel Fleur,rustig aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ha die Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goedenavond schoon volk Even gedag zeggen en laten weten dat alles okay is, zonder te overdrijven !Hier sé, Fleurtje begot, what's up ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Lees juist dat je een stamp nodig hebt Fleurtje ?? Kan ik je helpen Hey Witje en Jane, ook van de partij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Heee Jane, ik dacht al dat ik hier alleen was.Ik las net je prikkeltintelmat avontuur van vandaagaijaijaiHee Will mooi dat alles ok met je is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goeienavond,Hier snotverkouden en rillerig achter de pc. Niet naar de meeting gegaan dus, maar lekker rustig mijn aandacht op mijn volgende schildering getracht te houden.Voor mensen met ervaring in schilderen met acryl heb ik een vraag gedeponeerd op het hobbydraadje. Kreeg rond een uur of 6 te horen dat de huurders van mijn woning de aangeboden woning niet hebben geaccepteerd.Ze gaan donderdag weer kijken bij een volgende woning. Hopelijk is dat wel wat voor hen.Ik heb in ieder geval nu wel de zekerheid gekregen dat ze er in ieder geval per 1 Mei uit zijn. Afijn, zo lekker met een dekentje de bank op en vroeg mn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Fijn Blondie dat het 1 mei wordt. Moet wel een opluchting zijn he?Net terug van AA meeting. Perikelen met mijn vriendin uitvoerig besproken. Scheelt dat ze haar ook van de AA kennen. Iedereen is betrokken en heb de nodige adviezen gekregen waar ik wat aan heb. Fijn zo'n avond. Je voelt je nooit alleen staan. Ben blij met deze fijne groep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 En blondje is ook van de partij sé.Maar ik kruip er eens vroeg in, pilletjes werken en wil eens goed slapen, dus iedereen.Tot morgen hopelijk (als het niet te druk is op het werk tenminste ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Hup nog vlug voor Deesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Will truste en slaap maar eens goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Desi,loslaten....oppassen in ieder geval...een drinkend alcoholist zal nooit alleen ten onder willen gaan.....een drinkend alcoholist heeft 2 machtige wapens...iemand kwaad maken en iemand in angst jagen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ja ik heb het er de eerste dagen dat ze weer aan het drinken was het best moeilijk ermee gehad. Maar op het moment na vele gesprekken en adviezen voel ik me er beter tegen opgewassen en laat het me nu niet meer beheersen. Ik laat het los. Ik zie zelf ook dat als ze zelf er niet klaar voor is dat ik haar ook niet kan helpen alleen er zijn. Meer kan ik niet voor haar doen. Ik hoop dat ze er gauw uit komt want ze zit nu op de bekende bodem van de put. P. houd me ook met beide voeten op de aarde en daar ben ik hem heel dankbaar voor. Voor hem is dit ook niet makkelijk want het os zo herkenbaar voor hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 en hij zal ook met angst in zijn hartjou weer mogen gaan vertrouwen Desihet is wel een erg zware test he:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Vriendin belt net dat ze lelijk gevallen is. Heb haar door de telefoon naar bed gestuurd en zet het van me af.Al met al sterkt het allemaal wel dat ikzelf het zover nooit meer mag laten komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 nou mij ook, Deeswat zijn we daar ooit misschien dicht bij geweest, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Zo ik ga ook naar bed. Morgen weer een dag.Truste en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 en ook welterustenwie nog leest:lips:(is gek ha ha)nee hoor niks op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 ZoAfseidsdineetje bij vriendin, incl een hoop wijn en een hoop geblow....maar zonder problemen afgeslagen. Ben weer reuzetrots op mezelf. En dan nu.......een toetje !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Toch was het wel goed vanavond, veel gesproken over het land, weer dingen gehoord die ik niet wist...Nee, ik ben er niet zeker van. En hij ook niet. Nog steeds allebei onze strepen trekken, dus afwachten wat de uitkomst wordt. thanx q]Originally posted by: SaraWoman: geen makkelijke avond voor je dus meid.Je had het er een tijdje geleden al over dat je vriendin er naar toe zou gaan en toen zag je er al tegenop. Nu met P nog deels in beeld wel wat dubbel kan ik me voorstellen. Waarom lukt het je niet om echt een streep onder hem te zetten eiegnlijk? Of ben je er niet zeker van?In elk geval sterkte straks ; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden