Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 februari

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeienavond,

Hier snotverkouden en rillerig achter de pc.
Niet naar de meeting gegaan dus, maar lekker rustig mijn aandacht op mijn volgende schildering getracht te houden.
Voor mensen met ervaring in schilderen met acryl heb ik een vraag gedeponeerd op het hobbydraadje.

Kreeg rond een uur of 6 te horen dat de huurders van mijn woning de aangeboden woning niet hebben geaccepteerd.
Ze gaan donderdag weer kijken bij een volgende woning.
Hopelijk is dat wel wat voor hen.
Ik heb in ieder geval nu wel de zekerheid gekregen dat ze er in ieder geval per 1 Mei uit zijn.

Afijn, zo lekker met een dekentje de bank op en vroeg mn mandje in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Blondie dat het 1 mei wordt. Moet wel een opluchting zijn he?

Net terug van AA meeting. Perikelen met mijn vriendin uitvoerig besproken. Scheelt dat ze haar ook van de AA kennen. Iedereen is betrokken en heb de nodige adviezen gekregen waar ik wat aan heb. Fijn zo'n avond. Je voelt je nooit alleen staan. Ben blij met deze fijne groep.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb het er de eerste dagen dat ze weer aan het drinken was het best moeilijk ermee gehad. Maar op het moment na vele gesprekken en adviezen voel ik me er beter tegen opgewassen en laat het me nu niet meer beheersen. Ik laat het los. Ik zie zelf ook dat als ze zelf er niet klaar voor is dat ik haar ook niet kan helpen alleen er zijn. Meer kan ik niet voor haar doen. Ik hoop dat ze er gauw uit komt want ze zit nu op de bekende bodem van de put. P. houd me ook met beide voeten op de aarde en daar ben ik hem heel dankbaar voor. Voor hem is dit ook niet makkelijk want het os zo herkenbaar voor hem.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch was het wel goed vanavond, veel gesproken over het land, weer dingen gehoord die ik niet wist...
Nee, ik ben er niet zeker van. En hij ook niet. Nog steeds allebei onze strepen trekken, dus afwachten wat de uitkomst wordt.
thanx :heart:

q]Originally posted by: Sara

Woman: geen makkelijke avond voor je dus meid.

Je had het er een tijdje geleden al over dat je vriendin er naar toe zou gaan en toen zag je er al tegenop. Nu met P nog deels in beeld wel wat dubbel kan ik me voorstellen. Waarom lukt het je niet om echt een streep onder hem te zetten eiegnlijk? Of ben je er niet zeker van?

In elk geval sterkte straks :heart:

;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...