igor Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 goede morgen allemaal. hier is de gladheid weg. kijk wel uit allemaal als jullie naar buiten gaan.ik zal vast koffie en thee zetten . asbakje naar buiten maar er zijn steeds minder rokers gelukkig. kijk je wel uit yvon dat je niet uitglijdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 goeienmorgen igoreven me melk kloppen en dan is me koffie klaarheeerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 goede morgen snoepje, er staat lachroom op het aanrecht hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 tasseke en shahire ook goede morgentas wat schaft de pot deze morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Moggel Igor en Snoepje,Lachroom? Doe mij maar wat bij de koffie, alles behalve wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Igor, wat ben je vreselijk wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 hihi,gewoon ordinair muesli met yoghurt.goedemorgen allemaal, probeer wat te lezen maar de wereld van ADB is behoorlijk verandert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Kijk eens wat een mooie van de dag (kreeg em net binnen):Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent,maar dat je compleet bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 goeienmorgen shahireneem een lekkere wortelik ben douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Moge Tasseke, goed geslapen?Ik ben bij de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 ik ben ook niet wakker hoor. vreselijk gedroomd kwam ergens veel te laat, ik kon de weg niet vinden, ruzie met m'n zus een puinhoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Tas en waar blijft de warme hap? of ben je ervan afgestapt? zoveel is er hier niet verandert hoor wat nieuwe namen wat 'oude' weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Igor,ik verblijf al een aantal maanden in een kliniek, helaas is daar niemand die voor me wil koken in de ochtend.vandaag een intake voor een ander verblijfplekkie, wat dichterbij huis.een eigen keuken zou helemaal mooi zijn, maar tja........................denk niet dat ik dat kan eisen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Mogge,Ha koffie.... en een peuk in mijn geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ja Desi, die doe ik ook even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 doei doei maar weer allemaal!vergeet niet dat er maar één ding is waar je in moet blijven geloven...........namelijk jezelf!als je dat blijft dan wordt de Mount Everest een peuleschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 goedemorgen allemaal,vreselijk glad buiten!Pas op!Yah alweer aant werk!ppffff wat vroeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Tas dat wist ik niet. hoe gaat het nu met je??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Is het bij jullie buiten ook zo glad. Gisteravond naar AA gereden en ben er letterlijk naartoe gegleden. P. is vanmorgen vertrokken en melde dat het nog zo glad is hier.Ben benieuwd hoe mijn vriendin zich straks voelt als ze wakker wordt met een dik geblutst blauw oog. Ze zal mijn adviezen wel in de wind geslagen hebben want ze was zo dronken gisteravond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 ups en downs Igor,ben opgenomen met een psychose.op zich duurt dat kreng niet zolang maar het herstellen wel.een voordeel als je niet weet of je van voor of achter leeft, dan maak je je ook niet zo druk meer om kleine dingen.ik laat alles dus gewoon maar over me heen komen.ga nu echt..................nog even koffie en dan gaat deze dappere dodo, op naar een volgend traject.haha,ik houdt jullie gerust in de smiezen hoor steek wel weer de kop op als ik me een stuk beter voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Werkse Yajala!!Desi,misschien komt ze uiteindelijk toch nog wel eens tot inkeer, laten we het hopen voor haar.Zo, nu douchen en aankleden, komen zo naar de verwarming kijken Laterzzzzzzzzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goedemorgen allemaal:)Heerlijk geslapen, maar tijdens het ochtendritueel in de badkamer verrekte ik een spiertje in mijn nek:o Nu voelt het net of er een zenuw of spiertje tussen 2 rugwervels vast zit...Tja...auw dus:oTasseke:Fijn weer van je te horen! Heftig dat je een psychose had. Heb begrepen dat je er vaak dan zelf niets van merkt maar je omgeving wel..Is dat zo? Hoop dat je straks op een fijn plek zit dichter bij huis en dat je snel weer lekker naar je eigen huis terug kunt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 @ Eks: ben ook blij met m,n maatje;) en het forum natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Daar is ze weer:)Vandaag dag 93 droog hè! Doen we efkes:P Makkie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Goedemorgen met zijn allen, Tasseke weer even hier, hoe fijn maar ook hoe jammer dat het niet helemaal goed is Vanl mij hebben jullie voorlopig geen last, ik ga onder zeil.Fijne dag,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden