fleurtje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Zeg stop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Das een lief berichtje van je Saar,dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ik denk dat fleurtje even een opkikkertje nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Hier zal nooit stop gezegd worden lieverd, gooi het er maar uit !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Is dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Je zou me beter ff mijn vet geven wilrijkse kalkoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ben je thuis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Fleur wat is er meis??? Je bent hier wat mij betreft nog steeds welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Dat kan ik altijd nog wel doen, eerst even luisteren naar je ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Nee je mag niet binnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ik probeerde je te bellen, kip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Moet ervan door...dochter wil op de pc...:-(My luckLater misschien..like always Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 OKay kipje, ik hoor je wel......soon, en weet dat het forum er steeds voor je klaar zal staan, dat besef je toch ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Bolletje Het is maar gewoon :-(. Don't worry xff weg nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Kalkoen!! Zeg je dit om te zeggen of ga ik je inderdaad meer zien hier nu? Echt weg nux Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Blondie: het zou een goeie dag worden en zie alhier:present:Wat een heerlijk nieuws voor je!! quote: Originally posted by: blondie6173Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .......... Ik ben superblij !!! 90 % zekerheid dat ik per 1 Maart weer terugkan naar mijn koopwoning, Maandag alleen nog contract tekenen en dan is het 100 % zekerheid... Kan wel janken van geluk en opluchting... Ga ik dan ook maar effe doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Igor, mijn wekker gaat morgen om 5.30Heb s'morgens altijd een uur nodig om bij te komen met koffie! quote: Originally posted by: igorsara beterschap shahire eet smakelijk, denk je eraan om geen knoflook te eten? is niet zo fijn voor je clienten s'morgens zo rond 7 uur, je mocht om 6.15 opstaan toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 shahireen was het lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 jopieikke humor...bedoel je dat positief of negatiefblijf toch altijd een beetje op me hoede bij joublijf toch een beetje bang van je hahahahahahik zie een grote vrouw voor me met zo grote jeepzal morgen eens goed om me heen kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ja snoeppie, we hebben heerlijk en gezellig gegeten met z'n 2tjes en........................ik heb het helemaal droog gehouden :) :)Voor we weggingen had ik ineens zoiets van: chips! ik neem altijd een Tia Maria aan het eind bij de koffie, standaard voor me als ik eens in een restaurant eet Maar ik zou de eerste niet nemen dus ook niet gedaan vanavond Achteraf is het me reuze meegevallen, alleen leek het wel of ik overal tegen de wijn 'aanliep'.Bij het openslaan van de kaart stond er al: wijnen van de week!Haha, mijn dochter zei al: sla maar meteen door mam!Loopt de ober langs.........met een fles wijn voor de tafel verderop, ik meteen denken: die fles is straks op! (althans bij mij was dat dan wel gebeurd............in het verleden). Later loopt hij weer langs met een glas wijn (ha, die staat morgen brak op!).Nee, helemaal goed gegaan vanavond en de tonic......smaakte heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 shahireheeeeel goed van:present:vanmiddag kwam me dochter helemaal overstuur thuisde vriend had het uit gemaakten als je kind verdriet heb ja gaat een moeders hart ook huilenen toen kwam ineens dat gevoel van ik heb wijn nodig om dit gevoel weg te krijgenheb natuurlijk niks in huis maar dit was wel een moment dat ik dacht van nu moet ik oppassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 En Flipse de Bouwer, geen schoeven over? Zal toch fraai zijn als je vanacht erachter komt dat je ergens nog een schroefje had moeten indraaien Want dan wordt het midden in de n8: #$%/#%$ hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ja hoor Snoepkont mij heeft ze ook al eens gebeten. Dus kijk maar uit, voor je het weet is er een hap uit je.Ik ga afsluiten lieve kanjers. Moet morgen vroeg m'n bed uit want ze komen me al zo rond 8.15 halen.Trusten allemaal, slaap lekker en tot morgen weer.O Shahire knap werk meis. Je wordt met de dag sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ja Snoeppie, dat zijn inderdaad van die hele moeilijke momenten Wat dat is het maar goed en fijn dat we geen drank meer in huis halen, maakt het dan toch weer een stuk makkelijker Wat vind je van m'n nieuwe coupe?En hoe was de ouderbespreking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 bolletje weltrusten en slaap lekkerben benieuwd wie morgen het nieuwe dag draadje aanmaakik ga ook afsluiten even lekker bij me dochter zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden