Spring naar bijdragen

donderdag 3-2-2011 haaaaast weekend


snoepje

Aanbevolen berichten

Hoiloi lieverds was even verdwaald op een ander draadje.

Tja Bol, wat een tweestrijd; zou wel van alles lusten :P
maar nu ik wil gaan stoppen met roken moet ik het beperken :angry:
terwijl ik me juist wil belonen aaarrrghhhhh

dussss Will: je mag mijn portie hebben hoor ;)

Zijn er nog meer mensen die willen gaan stoppen met roken?
Ik heb het draadje even naar boven gehaald. Ook hierin geldt immers: samen sterk?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Flipse verklaar u nader............:D

Hoi Witte; las ook stukjes van jou van vorig jaar. Rook jij nu?

Igor alweer met haar knuffelberen op de bank, kan geen griek tegenop denk ik :D
Igor: vorig jaar was je zo'n geweldige aanmoediger, kom je nu ook weer op de tribune zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou witte, ik weet nu dat je in ieder geval twee personen nodig hebt om hem in elkaar te zetten, kijk je kan er makkelijk in je eentje in slapen dat is geen probleem dus daarom heet dat ding niet zo......

Nu heb ik hem toch met heel veel moeite en woorden die hier niet gebruikt mogen worden in elkaar gekregen maar toch dat moet het zijn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Witte toch , het IS al heel wat geworden met jou!
Geef je even het engelenkaartje dat ik gisteren trok:
"Je zit in een groeiproces, heb geduld met jezelf! Alles is goed"
Ook ik had vorig jaar daar kunnen schrijven en nu weer op nul staan hoor want de 1e doos Champix dateert van..................april 2010!!! Had toen echt het idee om.......maar heb op t laatste moment afgehaakt, excuus: teveel emotionele belevenissen.
Maar ook ik heb regelmatig luchtwegaandoeningen en gebruik pufjes en verstuivers enzo, geen COPD (nog?) want kwam goed uit de longfunktietest (hoe ist moooooooogelijk maja).
Ik wil geen verslaafde meer zijn.
Niet van de alcohol.
En ook niet van de nicotine.
Dus moet ik doorbijten, zit niks anders op.
En jij komt er ook wel, ieder op z'n eigen manier en tijd :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha witje ;) okay, toch nog iemand met verstand :D

Dat ijsje ga ik even wegzetten in de vriezer, maar tioch heel erg bedankt hoor saartje. Ik verzuip hier even van het werk en moet tegen morgen allemaal klaar zijn, dus excuses als ik niet frequent post, is met stukken en beetjes.

But i'm here, arn't I ? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee Woman, maar dat is wel heel heftig leven in alle poriën.....
He ik moet altijd nadenken over je onderschrift. Kom er niet echt uit, bedoel je dat het probleem minder groot hoeft te zijn dan je denkt?
Hm, ja daar zit wel wat in. Zelf ben ik altijd geneigd om (letterlijk en figuurlijk) de berg te beklimmen.....met het gevaar natuurlijk er vanaf te donderen. tja.
Er zullen misschien ook mensen zijn die er een tunnel doorheen graven.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, ik heb ook altijd erg de neiging om moeilijk begaanbare bergen te beklimmen. maar soms kan het veel eenvoudiger, wat ik leer is dat wachten vooral de key is, wachten tot de juiste oplossing zich aandient, ipv meteen aanpakken en dan heel erg ingewikkeld gaan doen.
Zo werkt het voor mij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond! ik was gestopt met roken, maar ben afgelopen zondag weer begonnen, meteen 2,5 pakje :-( maar vandaag (nog) niet gerookt, en ook niet van plan, zondag sigaretten gehaald, want medelijden met mezelf, slaat nergens op, onder de noemer, als ik dan niet kan drinken dan i.i.g veel roken, idiote verslavings gedachten, en ik ken ze allemaal! gister rotdag, vandaag weer veel beter, zie wel op tegen morgenavond, ben dan vrij en wou naar de aa gaan ,maar mijn buddy kan niet, en alleen kom ik er niet, dus hoop dat ik mo ochten sterk genoeg ben om een refusal in te nemen, nu geen enkel probleem, want zo naar cursus, fijne avond allemaal!
Gaby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoefffff Gaby :) da's heel veel in een paar zinnen!
Jawel hoor, je komt maar hier morgenochtend!

Kzat weer op ander draadje: TV, goed bedacht!
Maarre.... krijg wel een dagtaak zo aan al die draadjes.
En nu ga ik ook op de bank tv kijken.
Iedreen nog een fijne avond,
en voor later alvast: een goede nacht
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...