Sara Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Shahire: een wijs hoofd, nou dan moet je vanavond toch ook wijs kunnen zijn Koffie met lachroom?Woman; duidelijk. Maakt het er niet gemakkelijk op voor je.Zie in je berichten afwisselend positieve en dan weer negatieve punten naar voren komen.Jammer dat jullie niet gewoon een heel goede vriendschap kunnen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Sara: je bent wel onwijs goed bezig Ik moet het je nog maar zien nadoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Dit hoofd past wel bij me, bijna een jaar geleden dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding, en dat op mijn leeftijd haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Thanxxx Shahire, moet het nog wel waarmaken, hè? :$Maar kijk eens naar jezelf: jij bent ook hartstikke goed bezig!Ik denk dat het, ondanks dat je natuurlijk liever vrij was geweest, toch ook wel een goed gevoel geeft om nu weer echt uitgerust zonder kater enzo, naar je werk te kunnen gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ja, echt wel Sara weer fris naar mijn werk, ben benieuwd of ze iets zien.Kreeg van de week een compliment van zoon zijn leerkracht dat ik er zo stralend uitzag Maar heb ook wel weer zin om mijn clienten te zien en te verzorgen, hoewel ik ze overal in de supermarkt wel tegen kom of ik nu vrij ben of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Wees er maar trots op Shahire euh......in de supermarkt? Toch geen Benidorm Bastards tussen de drankschappen ;)?Ben ff aan t stofzuigen, doe ik tenminste nog iets......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Ik noem hem wel eens Heathcliff, Sara...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 @ Sara: nee geen Benidorm Bastards haha.Maar mijn werk zit wel in dezelfde woonplaats dus zodoende dat ik ze (bijna) dagelijks wel ergens tegenkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Hey Osman, gisteravond droog gehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Boodschappen doen, ik heb het een paar dagen gerekt. Opgegeten wat ik in huis heb. Ga ik vaker doen. Scheelt cash !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Wuthering Heights, Woman?...............Nou dat had ik dus ook, nix meer in huis zeg, moest wel. Ga dan rond het middaguur, dan is het altijd heel rustig in t durp. Blij dat ik nu weer even vooruit kan.En nu weer ff zuigen.O ja, heb het stoppen-met-roken-draadje maar weer eens onder het stof vandaan gehaald.Liefhebbers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 I'm gone, eet smakelijk allemaal voor straks @Snoeppie: als je op de menukaart kijkt ga ik bij vooraf aan de Empanada en als hoofd Nachos todos, denk ik (nu).Het toetje blijft op dit moment nog even moeilijk...................Jij lekker aan de spruitjes of worden het worteltjes :PLaterzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Veel plezier en eet lekker Shahire !Oeps t wordt alweer donker.Gauw met de honden uit, dat wordt balletje gooien, wordt-ie toch moe (en ik niet zo )Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Saar wat moeilijk allemaal hé? Stoppen met verslavingen. Ik heb nog nooit de keuze gemaakt om te stoppen met roken. lijkt me erg moeilijk dus begin ik er maar niet aan. Maar ik vind jou wel een toppertje hoor ook al lukt het nog niet helemaal.Goh Woman dat jou vriendin dat durft zeg. Ik kan me voorstellen dat je je toch bezorgd maakt. Nu kunnen ze al bijna niet meer terug met het vliegtuig.Ik zou het voor geen goud durven. Nou ja ik durf ook niet te vliegen dus zal ik daar nooit komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..........Ik ben superblij !!! 90 % zekerheid dat ik per 1 Maart weer terugkan naar mijn koopwoning, Maandag alleen nog contract tekenen en dan is het 100 % zekerheid...Kan wel janken van geluk en opluchting...Ga ik dan ook maar effe doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 hey allemaal, ik denk ik meld me maar weer even... drukke dag gehad, maar nog niet helemaal over, nog eventjes aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Hier een bakkie voor je vreugdetranen Blondie,stort m maar helemaal vol (__)Van harte meis en nu op naar een geheel nieuw leven!!Ik wens je vanaf nu alleen maar verstandige beslissingen toe!!Dan komt t helemaal goed met jou en je kidzzzOhh en deze alvast ff:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Zullen we het ff met z'n tweetjes doen Blondie. Wat ontzettend fijn voor je meis. Nog maar een maandje en je bent van al het gedonder af. Een nieuwe start beginnen. goh wat ben ik blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Dat denk je helemaal goed FlipseBlijf je maar melden, dan kunnen we je volgenen sta je er niet alleen voor.Het weekend komt eraan, das gevaarlijk dusBlijven melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 blondie wat fijn, wij doen een dansje mee. en dat het dan allemaal maar eens goed komt voor je. je hebt het verdiendt meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 sara beterschap shahire eet smakelijk, denk je eraan om geen knoflook te eten? is niet zo fijn voor je clienten s'morgens zo rond 7 uur, je mocht om 6.15 opstaan toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Blondie geweldig! :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Hee Har,Gaat t weer een beetje met je.Ik vind je dominozinnetje zo depri klinken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Goedenavond iedereen Blondje, wat goed nieuws voor je, ik leef helemaal met je mee hoor En hier nog goed nieuws,.......volgende week brengen ze mijn nieuw bankstel al, 1 maand voor ik het verwacht had, oh, wat kijk ik er naar uit om volledig languit in mn zeteltje te hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Har, witte, igor, bolliewollie, mup, kruimel Ik vergeet toch niemand ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden