Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Snoepje: dat dacht ik ook die strsst haha. Wie weet zit ik hier wel met een collega te pennen of buurvrouw quote: Originally posted by: snoepjejane ik kan me haast niet voorstellen dat jij heb gedronken jij schrijf altijd zo duidelijk hoe het in mekaar zit op een gegeven moment als je iedereen een beetje leer kennen krijgen de mensen ook in je gedachten een gezicht en bij jou heb ik zoiets van een hele nette defftige vrouw hahaha vind het af en toe wel jammer dat het zo anoniem is voor hetzelfde geld woon je hier in de straat bolletje is je hondje er al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 haha janeneeeee crocs is het ergste wat er isje dochter heb echt gelijkdie zal ik echt nooit aantrekkenmaar kan je zien hoe anders je over kan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ja Snoep, dat geldt voor mij ook bij dit forum.Vond het in het begin ook best nog wel eng maar begin me hier helemaal thuis te voelen.Fijn dat je vandaag zo lekker in je vel zit, vast houden dat gevoel!!En ja, wat is thee opeens lekker he! Ik heb zelfs zo'n lekker avond theetje gekocht, geweldig!Nu maak ik in het weekend gewoon een feestje met de theepot quote: Originally posted by: snoepjeshahire ja gaat goed vandaag zit lekker in me vel en heb er vandaag ook geen moeite mee normaal had ik nu toch wel aan me derde wijntje gezeten hoor maar smorgens ben ik altijd zo blij al heb ik slecht geslapen voel me veel en veel beter ben veel rustiger geworden en me gevoel kom terug en ga ook weer van me eigen houden en kan nu ook zonder wijn genieten gewoon met thee lap toppie en tv aan bakkie thee erbij niet te geloven maar weet ook dat de andere kant er ook is hoor er komen heus nog wel dagen dat ik allemaal niet meer zie zitten maar moet er maar door heen en dit forum help me zo had het anders niet gered Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Kijk daar is tieHeel klein beetje twijfel, dat ik wel eens zou kunnen gaan denken aan vanavond wel of niet drinken. Groen pilletje erin dus. Voordat het gevecht komt doe ik dat. Dus geen discussie in mn hoofd, want die win ik toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Crocks??? Als ik die aandoe waar mijn dochter bij is dan gaat ze 10 meter voor me lopen haha. quote: Originally posted by: jane4ha ha Snoep, ik ben juist meer een ma Flodder. ik zal mijn dochter straks eens zeggen dat ik deftig overkom, das het enige waar ze zich nog voor schaamt, mijn nep-crocs moet ik uitdoen als ik met haar op stap ga en andere moeders zijn altijd hipper en netter gekleed. En het huis hier is altijd een puinhoop, gelukkig heeft ze een aartje naar haar moertje, dus als ik voorstel samen evcen puin te gaan ruimen heeft ze natuurlijk erg veel huiswerk op dat moment. maar nu is ze waarempel wat naar boven aan het brengen, dus ik ga ff helpen. beetje netter worden is voor mij ook wel goed. En ja ik heb gedronken hoor, wel 35 jaar lang. Een jaar of 10 problematisch en best vaak gestopt, geminderd en op wilskracht in de hand gehouden, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 shahiredronk normaal nooit geen theeen nu heb ik elk smaakje in huisop naar de volgende verslaving haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: snoepjejane ik kan me haast niet voorstellen dat jij heb gedronken jij schrijf altijd zo duidelijk hoe het in mekaar zit op een gegeven moment als je iedereen een beetje leer kennen krijgen de mensen ook in je gedachten een gezicht en bij jou heb ik zoiets van een hele nette defftige vrouw hahaha vind het af en toe wel jammer dat het zo anoniem is bolletje is je hondje er al Hahahaha wat ben je toch een Snoepie. Nee hoor onze Jane ziet er uit als een engels kruidenvrouwtje. En volgens mij heeft ze daar ook verstand van.Hondje is er nog niet dat kan nog wel een uurtje of zo worden, Blondie moet opgehaald worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Hahahaha, bij mij komt er straks een thee maar ook een dropverslaving!Die gaan er s'avonds namelijk ook lekker in bij de laptop.Maar...........we kunnen dan wel zeggen: we drinken niet meer!!!! quote: Originally posted by: snoepjeshahire dronk normaal nooit geen thee en nu heb ik elk smaakje in huis op naar de volgende verslaving haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 hey womanojaaaa jij gaat op stapnou als ik lekker naar bed ga zal ik aan je denken hoorzou wel ochtend zijn als je thuis kommaar ben benieuwd hoe je het heb gehaden groot gelijk dat je een pilletje neem hoef je er inderdaad niet over na te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Rookpauze! Het einde van roken komt steeds dichter bij, 12 maart de laatste!!!!!!!!Toch wel een beetje moeite met het idee dus nu er nog maar even 1 opsteken zolang het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 waarom 12 maart, Shahire ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 shahireben nu ook elke keer een verhaal aan het lezenvan dat boek wat is verschenen van dit forumen dan heb ik echt van ik wl zo niet wordenen ik heb ook een kennis die alcoholist is en als ik naar kijk hoe ze eruit zietben ik zo bang om ook zo te wordennee moet er echt van af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Je MAG er van af Snoep!enne Bol kruidenVROUWTJEBig mama graag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: niwiwaarom 12 maart, Shahire ?? Dan is het precies een jaar geleden dat ik een onwijze goede beslissing heb genomen in mijn leven: na 30 jaar mijn relatie verbroken. Was wel een zwaar jaar maar het boek is nu dicht!Klinkt raar maar voor mij was en is dit namelijk een enorme bevrijding!En mijn nieuwe jaar wordt zonder alcohol en ja, sigaretten!! En beide stellen mijn pubers ZEER op prijs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Snoepje: ik ken een aantal mensen die in het boek hebben geschreven en die zien er HEEL normaal uit hoor. Dus jij meent dat het met jou minder erg is? Welke maat neem je?Ook deze mensen zijn 'gewoon' hier op het forum komen schrijven, net als jij en ik.Zo zie je maar dat er VEEL meer leeft in alle frummers dan we ooit zullen weten.Zo komt de een deftig over en is niet deftig en de ander komt slobberig over en ziet er deftig uit.Uiterlijk zegt zowiezo niet veel.De meeste mensen die aan de drank verslaafd zijn leven echt niet op straat en lopen echt niet heel de dag met een fles rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: snoepjeshahire ben nu ook elke keer een verhaal aan het lezen van dat boek wat is verschenen van dit forum en dan heb ik echt van ik wl zo niet worden en ik heb ook een kennis die alcoholist is en als ik naar kijk hoe ze eruit ziet ben ik zo bang om ook zo te worden nee moet er echt van af Waar vind ik dat boek????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 JaaaaaNouWas vergeten hoe erg dames zijn. Vriendin wilde afzeggen omdat ze niix heeft om aan te doen ???Ja uuuuuh, je weet al een week dat we naar een nachtclub gaan. Tis geen kroeg he.....Nou doet ze toch een spijkerbroek aan....ik vraag me af of we er dan in komen. Stom gezeur. Nou ja, maar even overheen zetten, koffie, douchen en beetje mooi maken. Er zijn vast wel Arabische Prinsen in die nachtclub......en dat is natuurlijk heel erg een grapje...... quote: Originally posted by: snoepjehey woman ojaaaa jij gaat op stap nou als ik lekker naar bed ga zal ik aan je denken hoor zou wel ochtend zijn als je thuis kom maar ben benieuwd hoe je het heb gehad en groot gelijk dat je een pilletje neem hoef je er inderdaad niet over na te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: AnSnoepje: ik ken een aantal mensen die in het boek hebben geschreven en die zien er HEEL normaal uit hoor. Dus jij meent dat het met jou minder erg is? Welke maat neem je? Ook deze mensen zijn 'gewoon' hier op het forum komen schrijven, net als jij en ik. Zo zie je maar dat er VEEL meer leeft in alle frummers dan we ooit zullen weten. Zo komt de een deftig over en is niet deftig en de ander komt slobberig over en ziet er deftig uit. Uiterlijk zegt zowiezo niet veel. De meeste mensen die aan de drank verslaafd zijn leven echt niet op straat en lopen echt niet heel de dag met een fles rond. Ja An, wie weet hoe mijn leidinggevende is in zijn vrije tijd....en die ziet er ook normaal uit. Heb je helemaal gelijk in, uiterlijk zegt niets van iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik was ook manager, Shahire......Maar ik ben wel eens door de mand gevallen hoor tijdens een bedrijfsfeestje. Liever geen details aub...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 anik bedoel dat de verhalen mijn helpen juist hoe erger de verslaving hoe beter het mijn help om ervan af te blijvenen met de mensen hier bedoel ik dat je op een gegeven moment van iemand een beeld ga vormen maar het leukste is dat het meestal niet klopnee weet ook wel dat alcohol verslaving iedereen kan voorkomenen die kennis ziet er erg verlopen uit en dat komt toch echt door de alcoholmijn huid ziet er ook nu naar haast 3 weken niet meer drinken alweer beter uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 quote: Originally posted by: womanIk was ook manager, Shahire...... Maar ik ben wel eens door de mand gevallen hoor tijdens een bedrijfsfeestje. Liever geen details aub...... Wat voor beroep iemand ook uitoefend, we zijn maar mensen en in ieder geval willen we wel iets met ons probleem doen! En daar gaat het tenslotte om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 En een Afrikaanse prins Woman die hebben altijd hele lange lijven en kunnen heeeeeel hoog springen, en dan draaien ze nog met die grote ronde ogen en laten hun spierwitte tanden zien. Dat mag er ook zijn hoor. En een Indiase prins, die zit hoog op de kast met dat kastenstelsel daar. Och eens zal de ware komen hoor dat weet ik zeker.Intussen worden de kriebels in mijn buik akelig voelbaar, en de kop bonst. Waar ken ik dat toch van zeg. Ze zijn ongeveer met een 15 min. hier. Eindelijk kan ik Toos zien. Wuaw..... ik bedoel waauw. :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: pompidompidom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 anen ik ben net als alle andere hier een alcoholistmaar had tot 3 weken geleden alleen me eigen verhaaldaarom lees ik graag verhalen van anderenom me eigen in te laten zien hoe ik ook leefdeom me ogen te openen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Owja, een Indiase prins, dat is ook echt heel erg wauw. Bij P moest ik steeds maar denken aan dat stukje uit die film van The English Patient. Dat ze olijfolie geeft aan die Kip met dat lange haar....Ik heb vanavond een heel lelijk smsje naar hem gestuurd. Met een tekst er in wat begint met een f. Omdat hij zo'n hekel heeft aan lelijke woorden weet ik nu zeker dat ie niet meer terugreageert en wegblijft. Dat gezeur steeds. Closure !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Leuk Bolletje, dat zijn dingen waar je waarachtig blij van wordt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden