Spring naar bijdragen

Zaterdag...5 Februari


Susana

Aanbevolen berichten

Haha Sara, kan ik doen :)
Sommige willen dat maar al te graag (is namelijk ook leuk voor de verkoop of vermalen en snuiven??)

Nee hoor, trek gewoon de tussendeur dicht en ga naar huis, laat ze elkaar maar afmaken of ik druk me pieper lekker in en laat ze meteen afvoeren door 10 man naar de crisis :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

HM, schenk me AUB de kracht om mn verslag af te maken. EN NIET ALLES 100000X UIT TE STELLEN!!!!!!!!!!!!grommel,#$%%^#@#$%^&&*&***(*(*&^%$$##@

AAAAARRRRGGGGGHHHJHHHHHHHH en ik ben helemaal NIET gefrustreerd. Meeeeen, ik had het al wel 10x af kunne hebben. Gek word ik hier van. Wat zou nou de reden zijn om altijd uit te stellen. Dol op stress, anders is er nix aan, niet te burgerlijk willen worden.......???????????

Nou ja, eerst maar weer es met de honden uit. Zucht. Misschien helpt het; de kop in de wind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol...........dat is een lastige vraag. Ik HAD altijd wel hobby's zoals lezen, handwerken, fotograferen, muziek luisteren/maken maar.........................dat is in de rouwperiode allemaal in het slop geraakt. Nu moet ik leren het weer op te pakken maar zit momenteel in een fase dat het ook in mijn kop stormt. Er gebeurt veel in mij, weet er soms geen raad mee, maar weet ook dat ik heel hard aan het groeien ben. Wat ik gisteren schreef: Back to Basics, dat omschrijft het t beste.
Nu ik eindelijk het gevoel heb de jaren van (intense) rouw achter me te laten moet ik nog gaan leren op eigen benen te gaan staan. Daartoe moet ik mezelf ontdoen van een heleboel lagen, net als de rokken van een ui, ik pel ze 1 voor 1 af en kom steeds dichter bij de kern. Het niet meer roken en drinken horen daar ook bij. Worden wie ik werkelijk ben en dat ook durven zijn.......zonder de 'goedkeuring' van anderen...........................Dicht bij mijn gevoel blijven zonder er in te verdrinken.
Ook hield/houd ik van koken en dar ben ik gelukkig weer mee begonnen.
Moet ook wel als ik workshops wil gaan geven hahaha.
Het plan om zelfstandig ondernemer te worden heb ik laten varen, voelde me daar niet goed bij, heb heel goed naar mezelf geluisterd en voelde me heel erg opgelucht toen ik besloot dat dat niets voor mij was. Workshops zijn "losser", kan ik ook zo doen, zonder officieel ondernemerschap enzo en ook naast mijn uitkering, dat scheelt.
Nah kijk nou toch eens wat een verhaal je bij me losmaakt :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar ik ken het gevoel van heel dicht bij je zelf moeten komen. Voor mij was daar heel erg veel angst bij. Geen beslissingen durven nemen, Onzekerheid, het idee dat het mij toch niet lukt. Ja dan haal je jezelf zo naar beneden dat je op het laatst nog niet meer naar buiten durft.
Gelukkig was ik toen nog niet zo oud 32 toen ik op eigen benen kwam te staan, maar het is verrekte moeilijk hoor.
Toch moest ik door. als ik dat niet had gedaan was ik hoogstwaarschijnlijk nog opgenomen geweest.
Heb ook heel lang gedracht, als het me niet lukt ga ik weer terug naar die beschermde omgeving.
nu, nu ik wel voor mezelf kan zorgen en weet wat ik wil, zou ik niet meer terug willen.
Bij mij stond het rouwen van het verlies van mijn moeder en het zelfstandig worden dicht bij elkaar.
Door het rouwproces heel bewust mee te maken en iedere keer weer een stukje te verwerken, kwam daar een stukje zekerheid voor in de plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi, ik doe mijn best, vlieg nog alle kanten op, erg veel verschillende gevoelens door elkaar.
Thanxxx :present:

Bol: ik ben ook een uitsteller :$......................................
niet van dagelijkse zaken maar vooral van administratie en financiën........aaarrghhhhh.
Zie nu alweer op tegen de belastingaangifte jakkiebah!!! Snap van veel ook te weinig, ben mondig genoeg om dan na te vragen maar soms heb ik t daar ook zo mee gehad. Dan baal ik wel eens hoor dat ik alles alleen moet doen, heb jij dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb ik gelukkig geen last meer van Saar. Ik ben van een heel angstig bang vogeltje naar een toch sterk iemand gegroeid. Ik ben onafhankelijk geworden. Ook naar mijn manneke toe. Wilde echt alles alleen doen en niet afhankelijk worden van hem. Zo heb ik ook de dingen in de hand en kan zelf beslissen.
Maar inderdaad het is moeilijk om de eerste stap te zetten maar ik zou nu niet anders meer willen. Lekker zelf dingen doen en beslissen over mijn leven. maar daar is inderdaad moed voor nodig.
Mij is dat gelukt en ik hoop dat voor jou ook lieverd.
Ja en die belastingpapieren dat laat ik altijd doen. Heb daar dus de ballen verstand van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herken ik erg Bol:
" Bij mij stond het rouwen van het verlies van mijn moeder en het zelfstandig worden dicht bij elkaar.
Door het rouwproces heel bewust mee te maken en iedere keer weer een stukje te verwerken, kwam daar een stukje zekerheid voor in de plaats. "

Ik ben me er nu pas, lijkt het wel, echt van bewust hoezeer ik altijd geleefd heb om diegenen die mij dierbaar zijn te plezieren........En nu die weg zijn: ........................................??????? Naakte ik.
Ben er de afgelopen jaren steeds voor weggevlucht, nouja je kent het wel.
Bijvoorbeeld gisteravond: eindelijk weer eens op een 'normale' tijd aan 'normaal' eten, zonder erbij te drinken, zonder er na te roken........BENNNNNNGGGGGGGG! Dan dringt de werkelijkheid ineens goed tot je door. DIT is het en HIER moet ik het mee doen. Nu nog iets ervan maken en ervan kunnen GENIETEN (maar dat lijkt nog ver).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...