Susana Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Goedemorgen lieve mensen....ik neem aan dat iedereen slaapt nog...ik ga straks naar school, ik wil aan iedereen een heel fijne dag wensen...maak iets mooie van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 goede morgen allemaal.niemand uit bed gewaait?ik zal even koffie en thee zetten. passen jullie wel op met een peukie buiten, dat het niet wegwaait en brand veroorzaakt.yvonne kom je ook je bed uit, ik ben zo bij je om te sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Hoi Susana en Igor:) Goedemorgen!Lekker weertje buiten hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 ekster ook goede morgen, ga je zo nog lopen??zullen we die slaapkoppen eens wakker schreeuwen het is bijna 8 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 OOOOOOOOPPPPPSSSSSSSSSSSSSSSSSttttaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNnnnhup hup de beentjes over de rand, ja toe maar je bent toch geen ouwe ........huphuprennen naar de wchehe en dan is er koffie/thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Nee, niet lopen Igor...was het maar waar...Moet zo werken!Zal n's meeroepen...maar of het gaat helpen? Ik zou ook denken: ja, doei! Ik zou me nog eens lekker omdraaien en de dekens over mijn oren trekken en niks meer horen:DWAKKER WORDEN! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!!!(dat kon Jochem Meijer ook zo lekker schreeuwen in 1 van zijn shows:P) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 ook goede morgen,school op zaterdag ? ik moet zo werken, echt nog vroeg hoor, moet echt nog wakker worden ben geen ochtend mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Nee, heb echt "gewoon" een baan Myriam. Al is het dan maar voor 11 uur in de week;) Je bent in de war doordat ik het door de week steeds over school heb...De school van mijn kinderen welteverstaan:P Die breng en haal ik en daar heb ik het wel eens over. Ik werk op vrijdagavond en de zaterdag overdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 die was goed ja ekster.myriam ook goede morgenKKKKKOOOOOOFFFFFFFIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ik ben er weer vandoor! Fijne zaterdag iedereen:present:En voor diegene die de deur uit moeten vandaag: niet wegwaaien!Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 werk ze ekster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 ik ben ook weg. YYYYYYVVVvvvoooooooooonnnnnEEEEE ik wacht op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Goedemorgen allemaal:DHeerlijk geslapen weer.Zo fijn op de fiets naar de stad voor schilderspul.Wordt dus 1 meter vooruit en 2 meter achteruit met die wind.Maar ik kom er wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Goeiemorgen!Eks; werkze en Myriam bedoelde denk ik Susana die naar school gaat Igor; vanwaar die haast, ook al werken?Hihi ja , dat is voor mij nog wennen, niet meer in weer en wind hoeven staan voor een peuk....zie je, er zijn zoveel voordelen (pfff soms zie ik ze niet). Las trouwens dat jij al héél lang geleden gestopt bent en vrij radicaal ook. Knap hoor.Myriam; doe maar rustig an daar is t zaterdag voor toch?Niwi (voor als je straks terugleest): Van Harte Gefeliciteerd met het komende kleinkind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Mogguh Blondie; nou dat wordt dan letterlijk bek op t stuur en trappen wel knap van je, ik hou niet van fietsen :$Maarre...........dat jij nog de rust vindt om te schilderen, ik zou al in alle staten zijn met zo'n aanstaande verhuizing (ben veel onrustiger dan ik lijk hihi). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 goeiesmorgens !Gisteren een etentje gehad, iedereen wijn.... je kent dat wel.Heb me voorbeeldig aan de groene thee met gember en sinaasappelsap gehouden (beetje vieze kleur maar wel lekker). Opgestaan met knallende hoofdpijn, misschien van de wind ? En nu lekker mijn eerste kopje koffie.Gisteren heeft niemand wat gezegd of gevraagd over mijn niet- meedrinken. Het was ook echt niet moeilijk, ik voel dat het steeds makkelijker gaat, bij het aperitief flits het wel door mijn hoofd maar als dat overwonnen is gaat het wel. Oef ! Heb een fijne dag, werk ze, fiets ze en geniet van de zuivere lucht. xE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Hoi Elvira; goed van je !Ja gek hè, wij zijn er heel erg mee bezig, anderen lijkt het nauwelijks op te vallen.Vervelend dat je zo'n koppijn hebt, hoop dat het gauw opklaart.Frisse lucht, ja! Nou met die wind lukt dat wel.Ga ff rommelen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Hallo Sara, dank je ! Ik ga zo meteen even lekker wandelen met de hond, hopelijk waait het dan over Rommel ze nog ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ach, Sara... Fietsen is ook niet mijn hobby, maar ik moet wel nu de auto nog steeds in reparatie is.Eneeehhh, ik lijk ook maar rustig hoor... Heb in gedachten alles al ingepakt, 3x welteverstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ooooh shit, Igor.... ben vergeten af te zeggen. Ben nog steeds een pietsie slappies, maar denk dat ik het morgen wel weer aan durf... Nou inmiddels hangt ze wel aan een apparaat denk ik. Goeiemorgen allemaal. Hier nog steeds behoorlijk stormachtig... Maar het went... Eerst een bakkie koffie en dan maar eens aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 goeienmorgen allemaal die er nog zijn lekker laat op gestaanhad geen zin om eruit te gaanwaarom wissel je humeur altijd zo...dagen een goed gevoel en dan ineens voel je je eigen zo neerslachtigkom denk ik ook dat je ritme in hetg weekend anders ismaarja wie weet wordt het straks weer wat vrolijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Hoi Yvon, rustig aan hè, buikgriepje schijnt de neiging te hebben nog n tijdje na te sudderen.Koffie.......geen peuk ;)?Blondie: nou t scheelt misschien dat je de kamers van de kids vrij kort geleden had opgeruimd?Heerlijk lijkt me dat, je rust kunnen vinden in het schilderen..............Nog steeds niks van Tatum gehoord?Elvira wandelze en waai niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Mogguh Snoepje, hier voor jou: "komt wel goed, schatje"............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Helaas Sara, nog niks gehoord van Tatum...Hoop dan maar geen bericht is goed bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 goedemorgen allen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden