Otje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Wat een rustPeaceZo zonder pHet was toch wel een heftig mannetjePoeh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 zie ik daar nu broeder Soothe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Niwi,Hoi doorduwer!Ik signaleer je nog net.Nu, het zonnetje in, voor leeftocht.Houd je goed.Wees een lichtend voorbeeld voor allen.Mike groet je.En de anderen ook.Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 FF update: hond weer stuk beter. Ga nu lekker met ze in de zon.Sorry datk er zomaar tussendoor flits..............Tot latersssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Zo eindelijk klaar met het opruimen van de ontbijtspullen.Dat gaan we morgen dus anders aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Jaap ontbijtspullen???? het is half 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Maar Igor had er een ontzettende bende van gemaakt vanochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 is het geen alcoholistisch gedrag om de schuld altijd op een ander te steken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Daarom gaan we het morgen ook anders aanpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 We, ik bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 ja, jij Jaap...want ik moet er om half 4 uur morgenochtend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goedemiddag lieve mensen,ik om weer eens even om een hoekje kijken.Alles gaat hier z'n gangetje, een beetje druk met van alles en niets.Ik heb een nieuwe hobby, mandela's tekenen en ontwerpen.Sinds 2 maanden ben ik op les en ik vind het geweldig!Moeilijk, dat wel maar zo'n heerlijke bezigheid dat ik er bijna verslaafdaan zou worden..Verder ben ik nog steeds opgenomen maar het einde is in zicht hoor!!!!Eindelijk, na een jaar mezelf binenste buiten te hebben gekeerd valt er veelop zijn plaats.Ook mijn terugvallen qua drinken begrijp ik nu, dus alle strijd, tranen enz........hebben wel degelijk nut gehad.Het was een flinke tijd, een heel jaar, maar zeker de moeite waard.Ik heb ontzettend veel geleerd, over mezelf maar ook over en van anderen.Waar ik het meest blij mee ben is MIJN LEVEN HEEFT WEER ZIN!!!!!!!!Ik voel mezelf weer een mens en dat is fijn.Trek in alcohol heb ik allang niet meer, het hoeft niet meer.Dat is nog het allermooiste, ik hoef niet meer te drinken!!!!Lieve mensen, ga goed en ga nuchter, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Ik kan ook weer het ontbijt savonds al klaar maken, maar de dames waren daar niet zo van gecharmeerd geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 albertina,ik ken je niet maar fijn om te horen dat het goed gaat. Na een zware periode zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Albertine: Geniet van je nieuwe leven:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Jaap,bij de thema's schrijf je...dat je nog niet weet hoe te stoppen ....als je nu gewoon vandaag de eerste niet pakt...ben je al een eind op weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 niwi, dat gaat vandaag ook gebeuren. En dat hou ik ook steeds wel een paar dagen vol, maar dan he. Ik wil niets goed praten hoor. Je weet dat je het niet moet doen, je wil het niet en toch drink je. Dat geeft een innerlijke strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 het gaat dan om die innerlijke strijd, Jaap....die verlies je altijd...in ieder geval van de drank...aanvaarden dat je niet meer kunt drinken...alcohol is machtiger dan jou, als je er van proeft....althans bij mij was dat toch zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Je = Ik in laatste post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 ik snap wat je bedoelt, Jaap.....een stukje hout van dezelfde boom zeker ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Maar dat is nu waar ik mee worstel. Je bent er bij en toch verlies je.Dat is toch gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Doe ik het weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Ik verlies alleen wanneer ik de eerste neem Jaap...Niet vechten maar gewoonweg aanvaarden dat wanneer ik de eerste neem ik niet meer kan stoppen en het bij 1 kan laten.1 is teveel en 1000 is te weinig, althans bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 de onvoorwaardelijke overgave, Jaap...het aanvaarden niet te kunnen drinken.....niet blijven vechten...aanvaarden....wat er ook gebeurd....hoe groot de trek ook is....de eerste niet pakken....vandaag niet....en morgen zeg je, als het weer vandaag is, vandaag pak ik de eerste niet....lijkt me wel een goed voornemen als je het ontbijt klaar zet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 ik ben ook een slechte verliezer, Jaap...toch zeker van de drank.....maar er van winnen hoef ik ook weer niet.....als ik drank met rust laat....laat de drank mij ook met rust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden