Otje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Hahaha lief Bolleke xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Rustig hier, iedereen z'n ding aan het doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 quote: Originally posted by: JosjeRustig hier, iedereen z'n ding aan het doen? Ja. Als je een enorme afwas 'mn eigen ding doen' noemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik ga nog ff een paar boodschappen doen. Vandaag echt niks gedaan:D(krijg je van dat nachtbraken).Morgen dan maar weer. Alhoewel is week-end. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Gossie gebeurt hier een hoop zeg, was wel ingelogd maar druk met andere dingen en lees nu pas.Igor, onderuit gegaan, gestruikeld maar niet gevallen als ik het zo lees, Geen idee hoe je aan je zelfbeeld komt maar volgens mij moet je dat ernstig in positieve zin bijstellen.Zou zo graag iets zeggen war je echt wat mee kunt maar dat lukt me weer eens niet, ben in gedachten wel bij je en voel me een beetje verdrietig om jou grote verdriet Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Brrr, nu nog naar buiten Dees? Het is koud hoor.Niet dat ik dat uit eigen ervaring heb. Geen stap buitenshuis gedaan vandaag. :$ Maar zoonlief wel. die had vanochtend een voetbalwedstrijd. Ik kon me er niet toe zetten te gaan kijken nadat ik heel even de buitendeur open had gehad voor de katten. toen wist ik genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik ga bankhangenTot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 goeie avond allenzonet even een half uur 11 bladen doorgelezen.er is een hoop gebeurd lees ik.igor de fout in gegaan, zonde maar daar ben je mens voor.als je valt sta je weer op, blijf je niet liggen, ik ken dat maar al te goed.hoe vaak ik al de fout in ben gegaan, dat is de kracht van alcohol.een ander heeft dat met eten, wij met drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Snoepje,Ik vind het jammer als mensen reden tot klagen hebben, zie ze liever lachen en gelukkig zijnMaar als je reden tot klagen hebt moet je dat gewoon hier lekker doen, en met jouw humor er in is het helemaal niet zo erg om dat te lezen.En zeker geen apart Klaagdraadje maken.Alles moet op dit draadje, verdriet, lol, klagen, vreugde, serieus en slap gewauwel, die afwisseling maakt het juist het lezen waard.Wie gaat er nu naar een draadje waar alleen maar geklaagd wordt, kan ik me helemaal niets, nada bij voorstellen..Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Daar sluit ik me bij aan, ook omdat als alles op verschillende draadjes geplaatst wordt er geen dagdraadje mee overblijft. En dan krijg je van die lange stiltes.Lekker hier blijven brullen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Of misschien kunnen we Tactive vragen ergens een muur te plaatsen om te klagen ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 teveelhet is denk ik niet echt het klagen over de dagelijkse dingendie heeft iedereen denk ik welmaar ik baal gewoon zo van dat bedompte gevoelniet kunnen lachen..gewoon depressief zijnen vooral in het weekendmaar ga zo aan de crodino in een wijnglasdus wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 snoepje waar koop je die crodino, was in de supermarkt maar kon het niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 walbohaha ik was ook aan het zoeken leek wel een verslaafde zelfs bedrijfsleider werd er bij gehaaldtoen ben ik bij de verboden afdeling gaan kijken ...de alcohol afdelingen daar stonden ze....bij de jumbo dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 12-02-2011 19:52 snoepjeEn dat terwijl je (we) eigenlijk zoveel hebben om voor te levenik zie het soms ook niet hoorzit ik ook in een dip en denk ik wat ik allemaal fout heb gedaanjaren die ik verspeeld heb, mensen die ik pijn heb gedaan...maar dan vergelijk ik het met mensen die het veel minder hebben, die echt aan de grond zittenop straat leven, en geen huis boven hun hoofd niet te eten hebben, geboren worden met aids...dan luister ik hier naar en schaam mezelf...ben ik blij de toekomst zelf in handen te hebbenen die ga ik goed bestedenbeter dan de afgelopen jaren in ieder geval...">http://www.youtube.com/watch?v=-T4uKZvorAcwe hebben alle kansen, als we maar willen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Volgens mij was het Marjo die de wijze woorden sprak:Niet klagen maar schreeuwen !Die hangt al tijden op ooghoogte bij mij op de wc..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 jopieje heb gelijkmaar het lukt me gewoon soms nietpositief denken en benaderen is ook veel betermijn zoontje zit op een school waar dit heel belangrijk isdaar benaderen ze de kinderen altijd positief ik werk vrijwillig daar en zie een hoop en merk dat het werktmaar af en toe zit er zo duivel in die moet ik eerst verbannnen:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik heb dat ook, Snoepje, vooral nu ik gestopt ben met de blijdschapspillen uit een potjeMaar ineens realiseer ik me dan: ik maak zelf wel uit hoe ik me voel, dus kan ik me net zo goed beetje blij voelen. Dan gaat er een knop om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 maxja ik weet het allemaalheb ook niks te klagen...maar die dip tover je niet zomaar weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 snoepje bedankt, daar ben ik dus al 7 dagen niet geweest, veel te gevaarlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ik weet niet of je editie nl hebt gezien deze week maar daar kwamen ze met het volgende.http://www.rtl.nl/(/actueel/ed...dagen_geen_druppel.xml Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 womandaarom wil ik ook geen pillenwil gewoon dat het natuurlijk overgaatik ga nu zo crodino inschenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 jopieen zolang je dat maar weet ben je met het juiste bezig..... niet alleen duivel drank, maar ook duivel negatief of duivel bang, of duivel slachtofferrol... of duivel liefgevonden willen worden. ik denk alles wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 waldodat is lekker spul zeg...echt een aanrader...stink wel..maar de smaak is goedheb net dat stukje gelezen maar ben toch meer voor de kant en klare drankjesmaar wel goeie tips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ik WIL dat woord is machtigzegt men het ernstig stilhet kan een berg verzettendat ene woord IK WILbeter kan ik het niet verwoorden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden