snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 wat een mooie woorden maxhelemaal zelf verzonnen hahahmaar wat heb je nu voor valentijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Moet zo gaan werken en had graag geweten hoe het nu met Igor is.Nou ja, als het rustig is kan ik hier nog wel even spieken...Morgen vroeg naar bed en dan weekend tot donderdag...Zit wel een beetje in dubio, op zo n vrije zondagmiddag gaan we vaak naar een tentje waar we een hoop bekenden tegen komen.Dat zou ik morgen ook wel willen, maar het blijft daar niet bij 1 biertje, nee dat is tempo.Aan de andere kant wil ik niet een biertje ook niet eentje.Kan me niet voorstellen dat ik het leuk ga vinden met een Spa of van mijn part een Crodino.Ben nu zelf benieuwd wat het morgenavond geworden is, niet alleen die Romeinen waren rare jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 hoi lieve mensen bedankt voor jullie reactie's. ik zie nu echt in dat ik aan de antabus (of iets) moet. zo gaat het niet verder. ik ga nog even knuffellen met K&B en dan maar op tijd naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Grote Twijfelaar heeft Vrouw-met-de-grote-motorwagen gehoord en siddert.Sidderende-grote-twijfelaar wenst iedereen van de stam een fijne avond en goede nachtrust.Squaw Igor weer in de tipi, mooi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 hey igorlekker geslapengoed besluit van je ben maar aan de crodino gegaanme dochter kwam net naar beneden en het was gelijk...zit je aan de wijnneeeeeeeeee zei ik... netjes aan de crodinonou meid slaap lekker en morgen ben je weer fris en fruitigmaxmooi kado hooren een gedicht zelf geschreven wat wil een vrouw nog meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Wat een rust hier. Zo laat is het nog niet eens. Waar zit iedereen?En hoe gaat het de de weekendpacters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Hallo Mipke, ik kom hier niet zovaak, maar omdat je het stil vindt zeg ik ff hallo tegen je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Hoi Robbie. Da's nog es aardig van je. Ik ken je inderdaad nog niet. Sta je bij Wie is wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Oh sorry moet natuurlijk mupke zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Euhhhh weet niet, zoals ik al zei kom niet zo veel hier dus misschien wel bij wie is wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Zit vlakbij de Schelfhorst in Almelo. en doe nu zo'n 3 weken mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Fijn te horen dat het goed gaat Sowhat, euhhh wat is weekend pact.?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Heel goed Sowhat. De **** .. zegt me niks Robbie. Is dat een plaatsnaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 En.... had je me nu al gevonden Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Nee een winkelcentrum, d8 dat je het misschien wel wist, waar kom je zelf vandaan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik kom ff weltersuten zeggen:lips:enne misschien Robbie is het slimmer om je privéeven weg te halen, je weet nooit hoe herkenbaar je benten wie er meelezen. En dan mup ook natuurlijk. Wil me dr niet meebemoeien hoor, maar kan het toch niet laten ha ha,trusteslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 quote: Originally posted by: Robbie4u2En.... had je me nu al gevonden Mupke Ja. ik heb even gezocht op jouw berichten. Maar word er niet veel wijzer van. Geeft niet.Lukt het nog steeds om niet te drinken Robbie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Klopt het dat je zelf al sinds 19-05-2010 hierbij zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Heel goed dat je het zegt Jane. Daarom vroeg ik ook wat het was. Had ook een weekendhuisje kunnen zijn ofzo toch? Zo vond ik het klinken nl., als een soort Center Park-achtig iets. Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 quote: Originally posted by: Robbie4u2Klopt het dat je zelf al sinds 19-05-2010 hierbij zit? Ja, klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Gaat juist heel goed kan me goed beheersen, heb al eerder een poging gedaan in Emmen dat is helemaal mislukt. Nu ik hier zo ben gaat het beter. Mn hele relatie is er door kapot gegaan en dat wilde ik niet meer, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Jij ook slaap lekker en ik heb geen geheimen hoor voor andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 zolang al hier? en het lukt je nog niet om geheel alcohol vrij te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie4u2 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Zo ik ga me hondje ff uitlaten en dan ook maar slaapies doen dus allemaal slaap lekker en een fijne zondag nog en als het ff kan zonder drank haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden