anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Speel jij piano dan Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Gelukkig maarEen positief antwoord op mn filmpje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ik speel een beetje.Lang geleden les gehad, ik heb de draad weer opgepakt.Maar het gaat zeer traag. beetje terug bij af.Ben ook ouder nu, dus neem minder snel op.Ook het drinken was niet slim, voor het koppie.De snelheid is ook weg.gewoon een stukje afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Oefening baart kunst. hetzelfde is met mijn hobby Soothe. veel tijd erin steken en beetje bij beetje kom je er. Als je Chopin speelt, kan het niet slecht zijn wat je doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Chopin is zeer moeilijk.Dat ligt in de hoogste categorie.Nee, dat kan ik echt niet.Wel een beetje Schumann- Schubert en dan nog het eenvoudige werk.Maar ik groei een beetje.Wat is jouw hobby.Heb ik wat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 nee je hebt niks gemist hoor. Mijn hobbie is klassieke rijkunst met paarden. Ben een amazone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ik ga slapen.Ga maar eens naar de Nocturnes googelen (you tube) van Angela Hewitt.Prachtig.Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Wow, een amazone, dat is toppie! Mooie dieren ook.Spreek je er nog een keer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 En nu trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Angela Hewitt, ken ik niet. Maar zal die eens proberen te vinden.Slaap lekker Soothe. ik ga er ook in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Jammer, heb geen geluid hier op de pc..dus dat moet ik veranderen want nu mis ik iets hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Zonder geluid. nee, dat klinkt niet.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Jammer.Trusten Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Mijn gemopper hier onlangs heeft wel gewerkt. Prompt was degene die ik op werk zie (al mijn collega's staan op de bouw, alleen 1 directie-lid zit wel eens op kantoor) superaardig. Zo herkende ik hem bijna niet. Ik zou bijna meer gaan mopperen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden