Bert Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Volgens mij is Cipramil hetzelfde als Citalopram. Ik slik het al ruim 3 jaar. Wat wil je weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Hoi Bert, ja gewoon of het doet wt het belooft te doen en eventuele bijwerkingen. Als ik die bijsluiter lees dan heb ik zo mijn bedenkingen. Ik neem nu gedurende 2 maand trazolan, maar dat doet zijn ding niet, buiten dat ik er goed van slaap uiteraard.Ik voel de depressie naderen en vecht er tegen met al wat ik heb, maar schijn er precies niet goed uit te geraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Oh, en aangename kennismaking hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ook hoi,Het werkt voor mij goed. Dwz. tegen angststoornissen. Ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij als katalysator heeft gewerkt bij mijn eerste manie. Maar daar moet je dan wel een biologische aanleg voor hebben. En mijn visie op dit soort medicatie is dat het voor 40% bijdraagt aan de oplossing. De rest moet je zelf doen. Therapie heeft mij daarbij goed geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 welterustenen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Therapie doe ik ondertussen ook, dat en veel andere bezigheden. Toch heel veel tussendoor krijg ik een enorm benauwd gevoel, kort van adem, pijn in de borst enz enz. Ik voel dat ik soms wegglijd in iets waar ik niet wens in te steken. Ik krijg vreemde gedachten in mijn hoofd die daar niet thuishoren, ik leef namelijk veel te graag snap je ?Bedankt voor je ervaring te delen, het geeft me hoop. De rest zal ik zelf moeten doen, .....of de tijd natuurlijk Bollie, ik ben nooit echt weggeweest hoor, alleen heel stilletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Welterusten allemaal,Will werk ze nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Will, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ik heb net het boek van Mike Boddé gelezen. Pil. Ik zie overeenkomsten. Aanrader om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Will weg, dat vermoedde ik al.De namen blijven lang hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 kom hier even kijken..heb een rustige dag gehad en veel buiten gewerkt. heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Toch niet Soothe, ben er nog, was even met iets anders bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Dat is mooi Anders. Weer eens wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Oké Will, moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 ja is mijn ding wel en t niet drinken bevalt ook erg goed. ik doe het alleen en zonder medicatie. gewoon doen en t lukt wonder boven wonder. nu doorzetten.hoe is het met jou Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Will, Trazolan is een wat ouder anti-depressievum.Het is minder goed, dan een selective serotonin reuptake inhibitors (ssri)Het wordt vaak als slaaptablet gegeven.Een moderne ssri is veel effectiever.Zoals Bert aangeeft, met een stukje therapie.Jou klachten lezende, zou ik met de arts praten en een ssri vragen.Ook dat moet eerst inslaan, vier a vijf weken, wil je er achter komen of het werkt.En de eerste tijd kan je (hoeft niet) je rot voelen.Groet en sterkte. Ga maar even Googelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Anders, beetje down, maar droog.Bedankt. Hou vol hè.Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Soothe,Ik luister ook veel naar klassieke muziek nu. jaren niet gedaan maar geef me nu maar pianomuziek en ik vind mijn rust..las dat onder je opschrift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ja doe ik. jij ook he? Chopin is mijn ding.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 nocturnes 1 en 2. moet je eens naar luisteren. dat geeft zo'n rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Bedankt Soothe, ja, dat klinkt als iets wat ik nodig heb. Vandaag de eerste en had veel last van bijwerkingen !!Ik geeuwde me te pletter, duizelde, klammig zweet uit het iets en een beetje verward of traag. Schrok er wel een beetje van. Heb ondertussen door dat dit maar tijdelijk is, zeker in het begin.Heb er een beetje verse moed door gekregen en heb overmorgen een gesprek met de therapeut.Nu maar hopen dat het inslaat hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Oh, je hebt al een SSri, Mooi.Even verkeerd opgepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Dacht het al, maar geen probleem hoor. Had waarschijnlijk te veel verwacht van de trazolan.Ik ga even bankhangen hier, het is de moment, even geen schepen in de buurt.Nog eens bedankt voor de tip soothe, talk to you later Nighty night iedereen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ik zit nu op no 11 te oefenen Anders.Hopeloos geknoei. Ver boven mijn niveau.Maar het klinkt herkenbaar, dat vind ik af en toe leuk.Ik heb ze allemaal op CD in vier uitvoeringen.Alles heb ik in meerdere uitvoeringen.Prachtig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Oké Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden