Spring naar bijdragen

maandag 14-2


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Bert, ja gewoon of het doet wt het belooft te doen en eventuele bijwerkingen. Als ik die bijsluiter lees dan heb ik zo mijn bedenkingen. Ik neem nu gedurende 2 maand trazolan, maar dat doet zijn ding niet, buiten dat ik er goed van slaap uiteraard.
Ik voel de depressie naderen en vecht er tegen met al wat ik heb, maar schijn er precies niet goed uit te geraken. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hoi,

Het werkt voor mij goed. Dwz. tegen angststoornissen. Ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij als katalysator heeft gewerkt bij mijn eerste manie. Maar daar moet je dan wel een biologische aanleg voor hebben. En mijn visie op dit soort medicatie is dat het voor 40% bijdraagt aan de oplossing. De rest moet je zelf doen. Therapie heeft mij daarbij goed geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Therapie doe ik ondertussen ook, dat en veel andere bezigheden. Toch heel veel tussendoor krijg ik een enorm benauwd gevoel, kort van adem, pijn in de borst enz enz. Ik voel dat ik soms wegglijd in iets waar ik niet wens in te steken. Ik krijg vreemde gedachten in mijn hoofd die daar niet thuishoren, ik leef namelijk veel te graag snap je ?
Bedankt voor je ervaring te delen, het geeft me hoop. De rest zal ik zelf moeten doen, .....of de tijd natuurlijk ;)

Bollie, ik ben nooit echt weggeweest hoor, alleen heel stilletjes :huh:
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, Trazolan is een wat ouder anti-depressievum.
Het is minder goed, dan een selective serotonin reuptake inhibitors (ssri)
Het wordt vaak als slaaptablet gegeven.

Een moderne ssri is veel effectiever.
Zoals Bert aangeeft, met een stukje therapie.

Jou klachten lezende, zou ik met de arts praten en een ssri vragen.
Ook dat moet eerst inslaan, vier a vijf weken, wil je er achter komen of het werkt.
En de eerste tijd kan je (hoeft niet) je rot voelen.

Groet en sterkte. :)


Ga maar even Googelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Soothe, ja, dat klinkt als iets wat ik nodig heb. Vandaag de eerste en had veel last van bijwerkingen !!
Ik geeuwde me te pletter, duizelde, klammig zweet uit het iets en een beetje verward of traag. Schrok er wel een beetje van. Heb ondertussen door dat dit maar tijdelijk is, zeker in het begin.
Heb er een beetje verse moed door gekregen en heb overmorgen een gesprek met de therapeut.
Nu maar hopen dat het inslaat hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht het al, maar geen probleem hoor. Had waarschijnlijk te veel verwacht van de trazolan.
Ik ga even bankhangen hier, het is de moment, even geen schepen in de buurt.
Nog eens bedankt voor de tip soothe, talk to you later :D

Nighty night iedereen !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...