igor Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 goedemorgen allemaal. koffie/thee staat klaar. de rest pak maar even uit de keukenkastjes.waardeloos geslapen natuurlijk, maar dat komt wel weer. ik ben in elk geval blij dat ik niet duf ben van de alcohol, maar van slaapgebrek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Morgen Igor,Hier ook aan de koffie en het droog gehouden gisteren.Slapen doe ik ook te weinig maar dat komt idd wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 anders ook goede morgen. hoelang sta jij 'droog'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Goedemorgen IgorLekker bakje koffie gaat er wel in.Ben een tijdje uit de lucht geweest. (operatie).Las vluchtig dat het niet met iedereen zo goed ging.Toch tof dat iedereen de draad weer oppakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Ook goedemorgen Anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Igor,Ik ben in november begonnen met niet drinken meer maar heb t niet altijd volgehouden door problemen hier. maar nu wel! ik ga voor elke dag nu..Aicha, goedemorgen ook! ben je geopereerd geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 aicha en harry ook goede morgen. gaat het nu weer goed met je aicha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 goeienmorgen iedereenook weer beroerd geslapenheb er geen geloof meer in dat het ooit nog goed kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Goedemorgen dames en ook alvast de latere inloggers, Durf het bijna niet te zeggen maar prima geslapen. Een klein beetje wiebelig hoofd. Maar dat ben ik al gewend een dag of wat na overdreven drinken. Gaat wel over en alle reden om het droog te houden. Zo, bakje thee en aan de gang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 snoepje en als je s'avonds een uurtje gaat sporten?het komt vast en zeker goed, dat slapen heb er vertrouwen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 hoi teveel.nou volhouden dan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 igorik kan s avonds de deur niet uitwant dan lig me zoontje te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 ik ben er even tussenuit..douchen en op naar een afspraakfijne dag iedereen en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 kun je niet zo'n fiets of roeiapparaat aanschaffen dan? (2e handsje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Gatver, dat jullie zo slecht slapen!!!!!!!!!Operatie aan neusbijholten gehad.Altijd verkouden en zo. Moet nu langzaam aan beter worden:angry:Merk er alleen nog niets van.Trouwens voor iedereen onder ons: Ik drink vanaf mij 30e.En niet zo zuinig. In het begin een gezeligheidsdrinker. Nu alcoholist.Nooit in therapie geweest wel al een keer of 7 opgenomen voor een detox.Ben nu gestopt sinds 30 januari. Detox dit keer alleen thuis gedaan.Wachttijd voor opname duurde te lang.Wat ik wel geleerd heb is eens een alcoholist altijd een alcoholist. Bij mij werkt1 glaasje niet. Zit ik zo weer op liters:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 ohoh dat was geen pretje geloof ik aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Gojemurge, Igor, Anders,Aicha en Snoepje.Hier te vast geslapen, sta je ook duf van op.ff bijkomen dus met een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Aicha. ik ben nu weg maar wat dapper dat je de strijd aangaat..en doorgaan he!Raar ik was uitgelogd maar kan zo weer antwoorden, zonder in te loggen...humHier moest ook altijd de fles leeg.maar er zijn er nu geen meer. ik wil nog iets van dit leven maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Sorry Teveel ook gojemurge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 ik ga even het ochtendritueel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Hoi Max. Hoe gaatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Goeiemorgen Igor, Anders, Aicha, Snoepje, Harry en Desi!Anders: ik heb je gemist gisteravond, jij had toch ook moeite met de avonden? Fijn dat het gelukt is!Aicha: autch dat lijkt me zo'n nare ingreep maar heeft nog tijd nodig om te herstellen denk ik? Sterkte en beterschap in elk geval Jij was toch ook gestopt met roken hè?Igor; gehaktdag....pfffff ...ja van mij mag je ook gehakt maken heb ook zeer slecht geslapen.Harry: gewerkt gisteravond? Gelukt weer de 1e dag? Hier wel.Snoeppie niet wanhopen Hoi Dees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Mogguh Max! Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 net uit de douche..Sarah, ik wou je al een pb tje sturen maar dat lukt niet. Vond het echt lief dat je naar me vroeg.Ik heb gisteren bezoek gehad, in de avond en die drinkt niet dus ben de avond goed doorgekomen.We gaan er weer voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden