walbo Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 goeie morgen voor iedereen die nog wakker is of wakker wordt.ik heb op dit moment geen moeite met niet drinken, dat komt wel over een paar maanden.maar het is dat slapen, ik ben gewent om als een blok in slaap te vallen maar nu lukt dat niet.half 12 naar bed en half 4 nog niet slapen, ben er nu maar uit gegaan.ik zal de tafel dekken en alles klaar zetten voor jullie, ga ik het straks weer proberen.ben met vakantie dus kan een uurtje uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 17 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 en o ja ik ben wel aan dag 12 begonnen, sta helemaal droog.1 biertje bestaat niet, ne als 1 sigaret. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Goedemorgen Walbo, Jammer dat je zo slecht slaapt maar in dit geval wel handig voor mij, Nu jij alles toch al klaar hebt neem ik snel een bakkie thee. Ik ben er vandoor, er moeten centen verdient worden. Fijne dag iedereen en tot later, zien we elkaar weer helemaal nuchter, afgesproken?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 17 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 tot later harry een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 17 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 ga nog even proberen een uurtje te slapen.goeie morgen iedereen en een nuchtere zonnige dag.pas op want we krijgen een zonnestorm.fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 goeienmorgen walboik denk dat je nu weer slaapzet wel even nieuwe koffie want die van jou is oud en koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowakkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerwordeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Jajaik ben er ook uitgoedemorgen allemaalvandaag eerste dag droog waarschijnlijk, en dat na 10 jaar,ga beginnen met medicatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Goeiemorgen allemaal:DLekker een bakkie koffie , snoepje.Thnx !!! Waar blijven Igor en Yvon ?Max, dag voor dag... Succes, je kunt het !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 hey max heel veel succes hoor max...je kan het:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Mogge Walbo, Max, Snoepje en Blondie en Teveel.Gaap.....Max Succes vandaag en dus de eerste laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 goede morgen allemaal.ik was al wakker hoor, ben om 6 uur al gewassen en geknuffeld en aan de oren geknabbelt dus hoor een beetje slecht vandaag.max zet 'm op je kunt het en morgen ben je beretrots op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Ik ga er vandoor.Vandaag de auto van mn zus, veel in de planningLaters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 succes vandaag blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Max: ik heb ff teruggelezen van gisteravond en het is jammer dat je niet een goeie klik met je verslavingsarts hebt. Maar laat je daardoor niet demotiveren. Stoppen en bij erge klachten de Librium slikken. (Niet samen).Librium helpt goed. Dat gebruikten vele mensen bij mijn opname in de Detox en het hielp goed.Heb je geen contactpersoon gekregen waar je een behandelplan mee op gaat zetten? Zo nee dan vind ik dat vreemd.Kom maar veel op het forum en roep als je hulp nodig hebt.Goedemorgen Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 dees jij gaat goed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Dankjewel allemaal!!Nee desi geen contactpersoon gekregenkon wel naar een praatgoep in de buurt als ik wildewerd ook niet echt gestimuleerd moet ik zeggen.....waarschijnlijk verkeerd tijdstip,,,(16:00)had er die dag al teveel gezien denk ikMaakt niet uit, ik ga met mijn pillenbeginnen en dan zien we wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 ekster ook het slaapje uit ik ben hondsmoe en heb keelpijn. als ik maar geen griep krijg. ik kan het me niet heugen wanneer ik voor het laatst griep had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Goedemorgen!Lekker vakantie Walbo...Blondie, beetje rustig aan hè?Max, heel veel succes vandaag!Zelf een rustige dag. Niet echt uitgerust opgestaan en nog steeds kriegelig. Maar ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Nou, als je het 2 keer zegt dan zul je wel flink last hebben Igor:DBeterschap meis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Ja Igor het gaat wel goed hier. De behoefte aan alcohol is er bijna niet meer. Het stoppen is ook niet het moeilijkste. De gewoonte veranderen is het moeilijkste. We hebben zoveel gedaan waar alcohol bij gebruikt werd. Dat veranderen is pas echt afkicken. Maar het went al:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Mijn moeke zegt altijd: Iedere keer als je zin in een glas alcohol krijgt een glas water drinken en ja dat helpt ook nog.Igor ik hoop voor jou dat het niet doorzet. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Goeiemorgen allemaal!Eerst ff bakje koffie en bijlezen.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Ik moet weer wat doen mensen, tot later:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden