Max72 Geplaatst 18 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Ook kate.Heb ooit een trade gemaakt met Antonov, doet in schaklebakken voor auto's.Zat in het weekend een contract aan te komen met een chinees bedrijf.Kocht ik op donderdag, zakte vrijdag maar de deal ging in het weekend toch door.Maakte de maandag erna €6000,- winst.Dacht dat dat me nog eens zou lukken later die week. (de koers zakte wat terugen ik dacht dat het een normale correctie was)Bleef echter zakken en verkocht uiteindelijk met €3000,- verlies.Bleef er nog wel €3000,- over, dat scheelt.Al met al er altijd positief uitgesprongen.Voorzichtigheid en niet te inhalig, en"misgelopen winst is geen verlies" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Hallo hallo iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Ging toen tussen tata steel en nog zo'n bedrijf Jopiebleef gewoon elke dag doorstijgen, geweldig:)Op moment is de handel lastigwacht op een correctie van de AEXDaling zit eraan te komen en dan short!!; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Ga ook ff bankhangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Lijkt op gokken maar dan met meer winstkans als je je verstand erbij houdt.Enig risico blijft. Pfoe ik heb toch liever een vast maandsalaris.Hoe gaat het nu met je voeten Jopie?Oh je bent al weg denk ik. Hoor het later misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 He Hannah, hoe is het met jou? Is dat dat middel om te stoppen met roken? Heb je snode plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Daytraden is gokken en op lange termijn zijn er bijzonder weinig mensen die er geld aan over houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Hoi Dhen, is bij jullie het seizoen al in voorbereiding, of is het nog niet zo ver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Hoi Kate, nee helaas, komt pas in april langzaam op gang, vanaf 1 mei alles open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Als je er geen verstand van hebt dhen...dan is het gokken ja...nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Dat duurt nog even. Ben je dan nu met andere werkzaamheden bezig, of is het afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 ja Hannah geschrobd en geflost Dus je bent dan nou wel mooi van de AD af, is ook al heel wat toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Max ik begrijp volledig dat je dat graag wil geloven, maar het zijn bewezen feiten dat een daghandelaar op termijn een gokker blijkt en dat er weinig over blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Kate, ja ik doe wel wat andere dingen maar ik verveel me ook wat, das lastig want daar word ik wat vervelend van soms. Maar ach ik hou een zonnig humeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Ja lijkt me ook best lastig, en in de zomer weer hartstikke druk natuurlijk.Verveling kan ook ruimte geven voor andere dingen, of gewoon eens rustig aan doen.Hier wordt het morgen maar 2 graden. Kan wel een warm zonnetje gebruiken. Maar we klagen niet, de kachel doet het goed en onder het dekbed is het ook lekker warm. En slapen kan ik gelukkig als een os. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Klopt, Kate het is ook niet echt verveling, heb zat te doen maar meer wat baldadig, klaar in de startblokken maar ik mag nog niet van start.Brr dat is wel koud, ik stop meteen weer met zeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Ik ga me nu echt eens op de bank storten. Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Goedenavond allemaal, steek mijn kop maar even binnen. Ben aan het werk in de haven en een grote tanker verwacht ons. Dhen, you okay ??Hannah, vraagje, ben je zo slecht geweest van de ad, welke nam je ? Ik vraag je dit maar omdat ik er juist mee ben begonnen en er de eerste dagen knap raar van werd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Ik heb een poosje bij de catering van een grote bank gewerkt, en mn oortjes open gehouden wat er door de mannen en dames in pak tijdens de lunch aan tafel onderling besproken werd.....En besloten dat ik nooit en te nimmer me laat verleiden om te gokken, te beleggen of iets wat daar op lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Ik ken genoeg daghandelaren die het al jaren doen voor hun beroep dhenals die er niets aan zouden overhouden hadden ze hetjaren geleden al voor gezien gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Yep will, hier alles ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Fijn Max, ik ken er ook tig en ik deel je mening niet, professionele handelaren hebben een kans, particulieren in de daghandel niet. Trouwens gezien de ontwikkelingen bij pensioenfondsen doen de professionelen het ook bar slecht. Alleen nu, sinds ze 50% van de handel buiten de beurs laten plaatsvinden, zijn ze in staat om hun dekkingsgraad weer aan te vullen.Los daarvan zal het je niet helpen om van je verslavinggedrag af te komen, het houdt het in stand. Het is geloven in illusies, dromen, je zelf groter maken dan je bent, najagen van materie etc. allemaal lastige valkuilen voor een verslavingsgevoelig persoon zoals de meeste hier, incl. ikzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Beetje zwart wit dhen, maakt niet uit,gewoon gezond verstand gebruiken en er anders niet aan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Yep Max, net als de drank, zijn we ook allemaal met ons gezonde verstand aan begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Even hoor hahahaEen bijzonder exotische man getroffen op zo'n site....wowNu eens kijken of hij terugreageert.....We blijven hopen op de ware prins, nietwaar Bolletje xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden