Yvonne Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Ook al lees je het niet Eks Jij lekker werken vandaag hoor. En daarna heb jij ook weekend...Aanpassing: woordje vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Ruimt in ieder geval wel lekker op dat verhuizen...En ja, als ik over ben wil ik eigenlijk niet meer naar het oude huis, vandaar nu al veel aan het weghalen.Vloerbedekking uit 2 slaapkamers ligt al klaar voor grof vuil maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Ook goeiemorgen Max. Klopt Blondie , hoe meer je nu al kunt, des te minder moet je na de verhuizing...kwestie van de boel nog even goed nalopen dan...Aanpassing: WEER die naam , pfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Alleen die schuur, daar zie ik tegenop... wat een troep aldaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Hoi Vonhoi Eks: werkze!Von: voel me inderdaad beter gelukkig nu ik met de champix gestopt ben alleen.....juist: meer trek (in roken). Naja....gewoon sterk blijven.Blondie : ik ben eerder gestopt dan mijn geplande datum omdat ik die peuken helemaal niet lekker meer vond haha. Ga jij nog ff door tot na het weekend? Echt genieten kun je er niet meer van nu hè? Vind het maar wat knap van je dat je gaat stoppen! Succes met opruimen/inpakken/herstellen vandaag.Ben gisteravond nog naar die hondenwedstrijd gegaan, daarom niet meer hier geweest.Was best leuk maar vooral eigenlijk omdat ik veel oude bekenden ontmoette, lekker gekletst.Zo nu weer wat doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Mogguh Max, hoe ist? Dag 3 vandaag hè?Zet er nog iemand een weekendpact op?Ben te lui vandaag :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Nou Saar, goed volhouden dan maar. In ieder geval heerlijk dat simpelweg het stoppen met dat spul jou je al beter laat voelen. Blondie, schuren zijn inderdaad hele grote ellende... tenminste, bij ons was dat wel zo altijd , hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 goedemorgen allemaalpas tegen de ochtend in slaap gevallenmaar dat kom denk ik omdat ik met woman op mannen jacht geweest ben hahajeetje wat zijn er veel mannen alleen zegigor zet jij het weekend pact opikke doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Goeiemorgen allemaalBen er een tijdje niet geweest, maar ben niet gemist las ik.Pfff een hectisch weekje gehad en s avonds te moe om nog te reagerenMaar gelukkig heb ik nu een weekje "werk"vakantie.Ik moet nog een hoop doen, maar de wekker gaat in ieder geval niet.Verder gaat het hier allemaal prima ADB technisch gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Snoepje, het lijkt op internet alsof er veel mannen alleen zijnmaar helaas zitten er veel mannen op internet omdat ze een "snoepje"voor tussendoor zoeken:wacko:Dus kijk uit hoor.... Niet alles is wat het lijkt mbt internetdating Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 hey witteik heb jou wel gemist hoor:present:ik vind ook wel dat mensen komen en gaanheb je voor je gevoel een leuke band op gebouwd en dan ineens zijn ze wegen kan je ze ook niet meer bereiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 wittehet is maar een grapje hoorik kan best goed alleen zijn en denk niet meer dat ik kan wennen aan een man in huisen daarbij heb ik nog steeds iets met me ex ....tot nu toemoet er niet aan denken trouwens dat ik iets met een andere zou hebben op dit momentlijk me super engmaar vind het wel leuk om te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Ohh wat lief van je snoepje....Ja idd dat vind ik ook heel naar van het chatten snoepjeMaar dat is echt iets wat je voor jezelf moet inbouwen heb ik hierwel geleerd.Als je dat niet doet nl dan komt het wel heel hard aan, als je met iemandiets hebt opgebouwd. Dan doet t letterlijk zeer, maar goed het is hier echt chatdus hou er maar rekening mee.Kijken is altijd goed, maar ook hiervoor geldt: wees op je hoede.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 max hoe gaat het met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Mogge saar en yvonne,slecht geslapen alles deed zeer en koud zweet...mss een koutje gevat hoor, an ook natuurlijk,de ochtenden gaan wel een stuk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Ik ga mn schuur in... Moet toch gebeuren, dan vandaag maar...Maar eerst een rondje hardlopen...Ben er weg meeLaters:DPS... Ik doe mee met weekendpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 succes blondiein vind verhuizen het ergste wat er isen hoop het ook nooit meer te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Goeiemorgen Witte, Snoepje en Bol Witte, had je wel gemist maar ja, net wat je zegt, je weet nooit waarom/wanneer mensen weg blijven......mis wel vaker mensen maar ja wat heeft t voor zin er naar te vragen vraag ik me dan af?Ben in elk geval altijd blij wanneer jij ook weer in deze virtuele huiskamer bent Dat is mooi Max, hou vol man, je gaat sterk! Bol......Snoep, dat is een heel wijs inzicht, volgens mij ben jij onder die (zelf opgebouwde?) laag van onzekerheid een hele sterke vrouw!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Ben er vandoor, dagje Amsterdam denk ik:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Zou je dat wel doen Max als je denkt dat je de griep hebt, om een dagje A'dam te pakken? Zo warm is het nog niet hé?Goeie morgen lieve Saar. Alles weer een beetje beter met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Hee Saar, wat las ik nou?Zo ziek van de champrix geworden?Knap hoor dat je nu doorzet zonder!!Heeee die bolletje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Goeie morgen Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Ja joh, als ze een medicijn op bijwerkingen willen testen moeten ze bij mij zijn :huh:helaas pindakaas, maja moeder natuur wil blijkbaar zo dus moet ik er maar naar luisterenen niet zo eigenwijs zijntelkens stoffen erin die niet goed zijn........of dat nou pillen, alcohol of nicotine is.........wat ben ik toch hardleers hè, bah.Nah ik geloof dat er wel meer van ditr soort koppigerds hier zitten ;)En nu rap de honden uit!Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden