igor Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 goede morgen allemaal. eindelijk weekend ja, maar het wordt voor mij (en nog een aantal mensen) wel zwaar.eerst maar eens koffie en thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Goedemorgen Igor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 goede morgen susana, mag je zo weer naar school? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 ja..vertrek ik om 7:30en wat zijn jouw plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 is er al een weekendpact afgesloten? zo ja dan wil ik graag meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 ik ga zo naar de sportschool, maar ik moet eerst zien dat ik yvonne uit bed krijg. meestal gaan we samen. maar yvonne is zo'n slaapkop, voordat die wakker is.......... pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Gezellig naar de gym..ik doe lopen op de loopband 45, 6 dagen per week...helpt tegen teveel, slechte energie....ben beetje verslaaf aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Ik wens iedereen een hele fijne dag...ik moet zo vertrekken...Igor: veel plezier bij sportschool... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 susan jij ook een fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 YYYYYvvvvvvvonneEEEEEeeeeee OOOOOOOOOOOOOPppSSSSSSSSSSSSSSsssstaaaAAAAAaaaaaanik ben over 3/4 uur bij je dus als je nog een UUUGGGh uuuggh peuk wilt roken moet je opschieten. de koffie heb ik al een beetje koud geblazen en het boterhammmetje al voorgekauwd, dus je hoeft alleen nog maar te slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 nog geen reactie mmmmhhhhh denk denk denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 BOEHH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 blondie ook wakker? goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Schrik me het apezuur Igor, maar thnx voor het wakker roepen...Ga zo voor het eerst sinds jaren buiten een rondje hardlopen en dat proberen uit te bouwen.Moet toch wat met die 12 kilo teveel.Ben ook al aan het dieeten met Dr Frank.Mag ik zo een gebakken eitje met ontbijtspek... mmmmm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Onrustig geslapen Igor, weet niet waarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 hardlopen. ik wou dat ik dat kon, heerlijk buiten in de frisse lucht. knap hoor. was je nu ook gestopt met roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 saar ook goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Goeiemorgen dames ,of ben jij alleen nog achter gebleven met het voorgekauwde brood en de koude koffie Igor Start je toch zelf het weekendpact als je daar behoefte aan hebt?Susana, Blondie.....en jij ook Igor, wat n sportievelingen allemaal. Petje af!FF koffie en bijlezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Gooooooooooooooiemorgen Blondie en Igor. Ben nog net op tijd geloof ik Ja, wat een slaapkop ben ik he? Paar maanden geleden was ik nog hartstikke vaak al voor vijf uur wakker.. En tegenwoordig slaap ik een gat in de dag als ik mijn wekker niet zet. Zonde van de tijd eigenlijk. Maarru... ik zwaai je straks wel uit Igor, ik ga morgen. In ieder geval wel heel lief van die geblazen koffie en boterham hahahaha. Dat met die koffie deed mijn moeder trouwens vroeger met de thee als ik laat voor school was schiet me net te binnen. En later bij mijn eigen kinders gooide ik de thee dan over in een andere beker, hete beker onder de ijskoude kraan, weer terug daarin , hete beker onder..... dan was het ook binnen no time drinkbaar. Blondie weer wat bijgekomen na het sjouwen van donderdag??Aanpassing: foute naam gebruikt ( nog niet helemaal wakker dus.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Ook goeimorgen Saar. Voel je je al wat beter nadat je met die champrix gestopt bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Maandag is mijn stopdatum IgorVon, lekker bijgekomen gisteren en lekker de hele dag gekliederdVandaag maar weer eens verder met meubels uit elkaar schroeven en gaten dichtsmeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Heeriljk Blondie, het komt steeds dichterbij he? Vind/vond verhuizen altijd wel leuk. Het enige echt verveldende vond ik dat je na de verhuizing dan nog een keer terug moest om het oude huis helemaal schoon te maken... pfffffff.Aanpassing: foutieve naam (ben een beetje blond:$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Goedemorgen allemaal! Even via de mobiel want mijn kinderen hebben de computer ingepikt. Maar wilde toch even mijn neus laten zien:) Hoop dat het goed met iedereen gaat en zo niet een:present:voor diegene(n). Lezen vind ik geen doen via de mobiel, dus reageer ik nu niet op iemand. Sorry. Ga zo werken. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2011 Goedemorgen allemaal! Even via de mobiel want mijn kinderen hebben de computer ingepikt. Maar wilde toch even mijn neus laten zien:) Hoop dat het goed met iedereen gaat en zo niet een:present:voor diegene(n). Lezen vind ik geen doen via de mobiel, dus reageer ik nu niet op iemand. Sorry. Ga zo werken. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden