blondie6173 Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Dank je Igor, ik sla over... Ga hier effe lekker naar buiten het zonnetje in met de hond...Voel me een beetje down, wie weet knapt mn humeur wat op !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 weet je waarom blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Goedemiddag allemaalal een hoop geschreven zie ikgeen tijd om alles terug te lezenben weer ff de deur uit, tot vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 met kaas, jam, stroop of suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 vang je?pas op want ze zijn nog heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 hier de kaaspannekoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 de strooppannekoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 oeioei kreeg je die nu op je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 PPPPPFFFFFFFFFFFtttt prrrrrrrrrrrrrrrrff IIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaasorryhier komt die met suiker, maar je moet zelf de kruimels opvegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 zo ik heb de afwas ook maar gedaan en ga nu lui bankhangen. als K&B me erbij laten tenminste, die liggen natuurlijk met bolle buikjes te snurken en laten mij alleen de afwas doen laterZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Zo daar ben ik weerWerd niet zo leuk wakkerIneens schoot het door mn hoofd dat als p terug gaat naar zn land om te vechten,dat ie zich dan als suicide bom gaat laten opblazenZou zo maar eens kunnenMaar daar kan ik nix aan veranderen, dat zit zo diepEn hij denkt werkelijk dat hij in het paradijs komt danGek is dat, hoe anders hij naar de dood kijkt dan ikGoed beschouwd moet ik juist blij voor hem zijn, zo bizarHeftig hoorIk vind het dan niet eerlijk dat hij dan mij aan zich heeft laten hechten daar heb ik het wel beetje moeiljk mee Maar ja ik zit er ook te diep in, ook omdat mn vriendin daar zit.Wat gruwel is oorlog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Straks maar eens het kacheltje aanzetten in mn kersverse atelier. Naaimachine staat klaarDe aftrap....KUNST MAKEN !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Zo, mijn schuurtje is af, waterdicht en al. Ik ben er erg tevreden over. En de sneeuw was snel weg.Tja en die bieren. Het waren er 9 flessen. Ga vandaag gewoon weer verder. (Niet drinken bedoel ik) Voelde ze gister en vanochtend wel trouwens, terwijl dat eerder niet zo zou zijn geweest na 9 bier. Die twee weken niet drinken veranderd wel wat. Ik ga zo nog even naar buiten. Fijne middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Woman wat een nare gedachte inderdaad om mee wakker te worden. Ik heb me ook wel eens afgevraagd hoe iemand zo kan denken, maar dat staat te ver van mijn wereldbeeld denk ik, waardoor ik het niet kan begrijpen. Maarja de situatie is in Palestina natuurlijk ook zo anders dan hier. Sterkte. Veel plezier in je atelier, wat afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Jaap, we hadden toch wat afgesproken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 "Zij" begrijpt nu wel het probleem koken/drinkengisteravond van 18:00 tot 00:30 drie woorden gewisseldmaar ze snapt het ineens... eten is al klaar wil best og ff helpen maarze wilde het zelf wel doen...oke ook goed...Sfeer is vandaag wel weer veel beter dan gisteren gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Kom me ff melden want het gaat hier erg moeilijk nu.De lasagna staat in de oven in ik kan niet stoppen met huilen.Hoe leuk het gisteravond ook was...............ik doe het voorlopig niet weer.Het contrast is TE groot, zeker met de toch al zo eenzame rotzondag.En vandaag was onze trouwdag.En overmorgen was mijn moeder jarig.En ik heb er schoon genoeg van.Liever elke dag eenzaam dan de ene wel en de andere nietna gezelligheid valt het alleen-zijn 100x zo zwaar.Sorry moet het ff kwijt want wil echt niet drinken.Dan maar janken.Jij ook een terugslag van gisteren Woman?Je gaat toch niet dat lekkende kacheltje in je atlier gebruiken hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Wijfie kan me voorstellen dat je de koffertjes verwisselt.Voel me er trouwens toch een tijdje niet zo happy meer bij......het was voor mij een teken van nieuw begin, een reis naar het onbekende, een uitdaging.Denk dat ik mijn oude icoontje maar weer ga gebruiken: het rugzakje....................tja dat heb ik nu eenmaal en ik voel hem momenteeel erg op mn schouders hangen.Dus........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Hoi frummers, Kate Kate mooi werk. Ik ben trots op je!Één jaar alweer. How time flies.Je hebt het goed aangepakt. Ook begrijp ik dat manniemeedoet, dus een dubbele felicitatie.Kate vervolg je weg en doe geen "rare" dingen.Heel knap!!Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Sara ik zou nu een 'dikke' arm om je heen willen slaan. ik snap wat je bedoelt. kop op meid die leuke avond heb je toch maar gehad ( die pakken ze je niet meer af), en wie weet volgen er wel meer ook al moet je er nu niet aan denken.sterkte, en ontzettend knap van je dat je niet drinkt. hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Max: het zal voor haar ook wennen zijn, jij gedraagt je misschien ook anders en ja een relatie is nu eenmaal interactie (actie-reactie) hè? Wel goed dat je toch probeert duidelijk te maken hoe het voor jou is. Lukt het je ook om haar te laten praten over hoe het voor haar is? Of heeft ze denk-tijd nodig?Jullie zijn allebei hard bezig nu, niet vergeten joh.Sorry voor de typefouten, ben erg bibberig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Thanxxx lieve Igor.Nee hou me goed, die arme honden snappen het toch al niet.Lust jij straks nog lasagna ???K&B hebben de buikjes misschien nog vol Ga ff in de oven loeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Sara .. En vergeet de oven niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 ik heb m'n 'buikje':D ook nog vol saar. ik kruip op de bank, ik kan het maar niet warm krijgen vandaag .even lekker onder het dekbed. als ik warm ben meld ik me wel weer.Saar je bent niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Oh, ze gaat al kijken.Ik ben moeeee. Zomaar onverwacht overviel me de aandrang om de zolder op te ruimen. Wat een bende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden