Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 En zo houden we elkaar scherp, mooi toch?Dusss.....obsessie is mijn ziekte die zich onder andere uit in lichamelijke verslavingen en ontspanning en loslaten zijn zowel remedie als beloning voor het bestrijden ervan.(kraaaaaaakkkk in mn bovenkamer hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 zo is het eigenlijk ook alleen maar Wijfie!En daarom........ben ik er dit jaar niet bij!!!!!1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Wijfie; hoi, ben ik niet hoor, da's Kate met 1 jaar.Was ik het maar..................euh... oh nee, dag voor dag, dan wordt het "vanzelf" een jaar.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Die is veel te lang als mantra voor jezelf SaraKraak nog maar ff door, die zin moet echt korter hoor:PJe kan jezelf ook aanmelden als je zowie die dagen droog wilt blijven WijfieLijkt me dan helemaal niet zo slecht toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Strak plan Yaja.Nee heb zelf geen moeite met carnaval, heb t altijd een dom feest gevonden en ook eigenlijk helemaal uit z'n verband gerukt want wie doet er nu nog aan de vastenperiode erna??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 mmmmm neeeee niemand waarschijnlijk meer.Hier niet in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ik weet van mezelf dat als ik niet ga carnavallenik evengoed in staat ben om mezelf heel zielig te gaan voelenop een onbewaakt ogenblik.De foute gedachtes als: ik ben zielig want ik kan niet wat hun wel kunnenzouden zomaar om de hoek kunnen komen kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Je kunt t carnavalspact ook zien als een gewoon weekend pacten zelfs nog de maandag en dinsdag die op dat weekend volgenNiks mis mee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 kunnen we er dan geen levenspact van maken, witte ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ja da's een bekend duiveltje Witte, die gedachte!Ben uitgekraakt, houd het voorlopig dan maar op relax.......take it eeeeeeeaaaaaaasssyyyyy...Mensen ga er tussenuit want zo wordt het niks met mn kerkewerk.Straks lekker frisse neus halen.Jullie ook nog fijne dag verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Nou spreek je jezelf dus ff mooi tegen he NiwiNet vond je drie maanden nog te lang....Nee per dag maar doen toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 als je het toch hebt over 2 dagen langer nog....dan maar direct een heel leven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 ik ga eerst nog maar even voor morgen,en morgen.......ga ik weer voor morgen!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Geen idee waar je het over hebt hoor Niwi :$Ik zie dat nergens staan:DIk ga dr ook tussenuit,fijne dag allemaalLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 ik word zeker ook uitgenodigd om carnaval te gaan vieren met de D.A. of met vrienden, maar vind er, als ik niet kan drinken geen moer aan.Iedereen wordt dan (gezellig en zat) en ik zit er dan als nuchtere bij te kijken. Ik kan niet zonder alcohol mee gaan hossen en springen, ben daar geen type voor dus wil ik ook heel graag mee doen aan het carnavalspact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ja hoor Yaja , ben er terug en ik voel me beter en beter worden. Hoop dat het ergste nu achter de rug is.Saartje Niemand een antwoord op mijn vraagje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 @ Sara,gewoon even zeggen...lees je graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Join da club Boll!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 goede middag allen.kan ook niet eventjes weg he of er worden zo 10 pagina's volgeschreven. kate wat knap van je 1 jaar geen alcohol jopie: thanx sara fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Net toevallig even gekeken wanneer ik me hier heb aangemeld,vorige week precies een jaar geleden,toen had ik eigenlijk geen alcoholprobleem vond ik,maar toch wezen googlen naar oplossing voor alcoholprobleem.Gek eigenlijk want ik wist echt heeel erg zeker dat het best meeviel met mij!Kon veel erger!Ondertussen de on line ADB gedaan,veel geleerd,fijne mensen ontmoet en veel ups en down gekend.Soms kom ik wat meer dan andere dagen,ligt aan m,n eigen gevoel.Soms betere dagen,soms slechtere maar al met al ga ik de goede kant op!ben er nog lang niet maar.......ben een heel stuk verder dan vorig jaar!Dus even een voor het Forum en iedereen die daaraan deelneemt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Jeetje, ben je effe weg en dan gelijk 10 pagina's verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 zei ik ook al blondie en werd er meteen uitgegooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Wat gaat het toch snel he Ya? Al een jaar geleden, en wat heb je veel mee gemaakt en wat heb je je er goed doorheen geslagen. Wat zal jij nu kunnen genieten van de kids en de expup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 ik ga even pannekoeken bakken met KAAS zijn er nog liefhebbers voor het geval ik er 1tje over hou????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden