Spring naar bijdragen

Maandag 21 februari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen frummers.
Koffie en thee staan klaar op het aanrecht.
Asbak staat buiten om de hoek van de bijkeuken.
Tis hartstikke koud en in tis nog hartstikke donker.
Ik verlang naar de lente.
In ieder geval is het nu maandag, begin van een nieuwe week, nieuwe ballen, nieuwe kansen voor degenen die dat graag willen :)
Ik ga even een pafke doen en koffie halen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zat net heel even de laatste 2 pagina's van gisteren door te lezen.
En las dit van Soothe:
"Iemand gaf mij een de tip, om s ávonds tenminste
twee a drie positieve ervaringen op te schrijven, juist op de mindere dagen.
Het hoeft geen mega ervaring te zijn.
Gewoon iets kleins waarvan je dacht, hé toch wel aardig/ leuk.
Dan lees je die ervaringen later weer een door,
en ziet dat er vaak toch nog een sprankje leven is. "

Toen ik nog op de lagere school zat vertelde de meester indertijd bij geschiedenis een verhaal over een ridder die compleet levensmoe bij een klooster aanklopte.
Hij kreeg er eten , een bed voor de nacht en volgende morgen werd hij 'heen' gestuurd door de abt.
Met de opdracht de wereld weer in te gaan en iedere avond op zijn knieen te gaan, god te danken voor drie mooie dingen van de dag die achter hem lag.
Ik vond geschiedenis een vreeeeeeselijk vak, maar dit verhaal maakte blijkbaar giga indruk op me.
Heb het nooit vergeten.
En probeer het ook in praktijk te brengen.
Het helpt.
Ook in moeilijke tijden.
Het zijn vaak de kleine dingen die het doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het Snoepje.
En ieder jaar weer trap ik er in.
Een paar mooie dagen in februari en ik ben er weer overtuigd dat het NU echt gaat gebeuren...
Ieder jaar weer.... ik zal het nooit leren ben ik bang.
Geloof dat voorjaarsmoeheid komt door een soortement gebrek aan vitamine Z (zon dus )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga de douche opzoeken luitjes.
Saar, ik hoop dat je je snel weer een stuk beter in je vel gaat voelen zitten...

Dees, sterkte met je moeke meis, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.

Bronnen, inderdaad hulp zoeken, misschien is antabus wel een goed idee voor je.. ook sterkte ermee.

Ik ben nu weggggggggggggggggggg.
Laterrrrrrrrrrr :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi sterkte meid.

EKSTERTJE OOOOOpppppppppppssssssssssssstttttttttaaaaaaaan je kinderen moeten naar school. hup hup je bedje uit. ja ik weet het lekker warm, maar daar trappen we niet in. je hebt een voorbeeld functie voor je kinderen. dus hup beentjes over de rand. even rekken en strekken. sprintje naar de wc en dan mag je een bak koffie.

Saar de zondag is voorbij en je hebt het weekend droog doorstaan, klasse hoor
ook de rest van de weekend pacters, ik geloof dat niemand gedronken heeft. goed hoor :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laat je even wat warm water over voor me yvon?

bronnen waarom zou je geen hulp vragen?
ik was ook zo'n eigenwijze die dacht dat ik het wel alleen kon. niet dus. heb uiteindelijk hulp gevraagd. ja dat is vreselijk moeilijk. maar alleen kon ik het niet. en nu ben ik vreselijk blij met die hulp, anders had ik al in de goot gelegen. zat op het randje :o. ik weet ook dat ik er nog lang niet ben en heb daarom om antabus gevraagd, om mezelf te beschermen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorge Igor en Yvonne en Snoepje,

t begint licht te worden. Een nieuwe dag is begonnen.
Ben blij dat de nacht om is en er geen bericht van het ziekenhuis is gekomen over mijn moeder. Het is dus goed gegaan vannacht. Dat is een goed teken.De eerste 24 uur zijn cruciaal. Straks er naartoe. Nu ben ik blij dat ik nog geen werk heb. Voor mijn broer en zus is dat moeilijker.

Saar: nu je een paar dagen gestopt bent met de Champix merk je al verschil?

Bronnen: Ik zou als ik jou was ook voor Antabus of Refusal gaan. Ik doe het gecontroleerd wat me heeeeel veel rust geeft. Er staat me nu weer een stress tijd te wachten en ik ben blij dat ik ze heb, want ik was een stress drinker. Niet dat het me zucht heeft opgeleverd wat er gisteren is gebeurd maar we zijn er nog niet.
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen uit het oosten, brrrrrrrr wat koud!

Yvonne;bedankt voor de mooie opening :present:

oei Dees, moet even teruglezen heb dus iets gemist, klinkt ernstig, sterkte meid! :heart:

Ja Igor weekend weer droog door gekomen al viel t niet mee. Jij veel succes deze week.

Blondie: toitoitoi!!!
That's the spirit, lekker alles schoonmaken, luchten, haartjes wassen..........en niet vergeten jezelf af en toe te belonen hè?!:musicnote:
Nu ik met de champix gestopt ben voel ik me echt weer beter, "mezelf" zeg maar. Maar het is wel véél moeilijker nu om niet te roken, dat middel werkt echt. Ik hoop dan ook van harte dat het jullie (Blondie, Dees) goed gaat steunen en geen bijwerkingen geeft.

FF lezen hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie succes met het stoppen met die stinkstokken. Ikzelf moet nog ff wachten. Vandaag eerst bloedprikken.

Sara ik ben blij dat je je weer wat beter voelt en dat het je gelukt is dit week-end droog te houden. een mooie:present: voor jou.

Igor ook het weekend droog. Kanjer jij ook een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...