Yvonne Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Murning mensen, Koffie en thee staan klaar. Tis nu nóg kouder dan gisteren, hihi. Ik ga even een bakkie inschenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Goedemorgen Yvonne, goedemorgen allen, Wil jullie een fijne dag wensen voor ik ga slapen...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Jij lekker slapen straks dan Teveel. Lekker gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 heb trouwens een vraagje: Probeer een mail in hotmail te beantwoorden... Krijg dan een popup met de vraag of ik 'silverlight' wil toestaan ... en vanaf dat moment zit alles vast. Kan geeneens ja of nee zeggen. En kan ook niets meer met de andere programma's... Moet via taakbeheer hotmail er dan uitgooien en dan is het probleem weer weg. Enig idee wat het is Teveel? Had het idee dat jij wel een en ander van pc's wist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 goeienmorgen yvonneteveel weltrustenzo eerst een bakkie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 goede morgen allen en weltrusten harry. ben een beetje jaloers, zou ook nog wel een paar uurtjes in bed willen kruipen. yvonne ik heb het ook een keer gehad, en heb toen de comp afgesloten en opnieuw opgestart en toen was het over.het lijkt wel of de winter opnieuw begint bbbbbbbrrrrrrrr. maar wel goed tegen de insecten heeft het ook wat positiefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 ook goeiemorgen igor en snoepje. ja, had ook nog wel even willen pitten. als het goed is is de winter morgen weer voorbij voor even, hihi.En die insecten.... hm, die komen toch wel weer ben ik bang Nu rennen... tijd om me klaar te maken voor de dag die gaat komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 krijgen we morgen regen dan yvonne , dan heb ik toch liever dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Goeiemorgen,Effe lezen met een bakkie koffie hoor.Gisteren te moe om nog in te loggen.Dag 1 rookvrij zit erop, op naar dag 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 blondie goede morgen. en viel het mee het niet roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Goedemorgen allemaalWacht nog ff met ontbijt, 07:30 lig ik in het zwembad1 km baantjes trekken en daarna verse broodjes bij de bakker hakenWel eerst even schrappen geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Het niet roken viel me alles mee.Had alleen op bepaalde momenten gedachten als "nu zou ik er eentje roken" maar de trek ernaar was zo weer weg, ook aangezien ik niks meer in huis heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 maxnog even over gisterenik drink geen alcoholvrij bier2 jaar geleden wel en merkte dat het een vervang middel werdmaar ieder doet het op zijn eigen manier:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Klopt snoepje, ieder doet het op zijn eigen maniermaar geld ook voor cola, sinas, jus, bitter lemmon enz...Ik ken mensen die al jaren niet meer drinken, noog wel heel af en toe in de kroeg komenen alleen alcohol vrij bier drinken.n de kroeg kom ik al maanden niet eer en bevalt prima.Ik heb geen moeite met alc vrij bier.Heb je dat wel, gewoon NIET doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Geen tijd eer om te schrappen, pak de fietswarm wel op in het zwembadlaterrrr!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Goedesmorregens:)Ik heb het gisteren al op het forum laten horen, maar wil het ook even tegen mijn vrienden van de ochtendploeg zeggen. Ik ga voortaan later inloggen omdat het bij mij in de vroege ochtend erg druk is zo met de kinderen. Het werd een gestressd gedoe met ook nog een moeder achter de pc:$ Ik kom nu inloggen zodra mijn kinderen op school zijn, dus na half 9. Misschien pik ik dan toch nog een stukje van de gezellige ochtendshift mee:) Op dinsdag ben ik er dan pas na half 10 ivm vrijwilligerswerk op school. Op zaterdag zal ik wel lekker vroeg zijn ivm mijn werk en dan liggen mijn kinderen nog op 1 oor;)Dus...ik verlaat jullie niet...maar ben gewoon een pietsie later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 goedemorgen allen,Voel je je al wat anders Blondie na een dag rook-vrij?Is het gelukt met je schuur?Vandaag weer een drukke dag. Ziekenhuis, afspraken de hele middag. Gisteren was ook al zo'n drukke dag. Moet wel zeggen dat de dagen dan omvliegen en dat vind ik wel lekker.Eerste stap naar de Champix is gezet. Heb gisteren bloedgeprikt. Nu nog de vervolg afspraken.Teveel slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Max:Lekker zwemmen dan:present: Moet er niet aan denken om zo vroeg al in het zwembad te moeten liggen. Dat vind ik nou koud:oYvonne:Werk ze!!Blondie:Knap hoor, ook al gestopt met roken:) Las in de krant dat wanneer je als 12 jarige rookt dit definitieve schade aan je hersenen aanbrengt:o Goed dat je die zooi laat staan!Harry:Welterusten:lips:Zzzzzz......Igor en Snoepje:Haai.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 ekstertje kun je niet 2 uurtjes eerder opstaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Schuur is klaar Desi en de rest kan pas ingepakt wordenop de verhuisdag zelf dus ik ben voorlopig klaar....Jippie !!!Alleen nog administratief dingen regelen, maar dat is geen probleem, behalve dan school voor mn zoon.Niet roken bevalt wel. Hou een zee van tijd over... en geld:DEn tot nu toe met weinig moeite... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Ha Desi, hoe is het nu met je moeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 2 uurtjes eerder opstaan Igor? Dan wordt het half 5.....Aaaaarrch!!Denk dat ik daar maar n's een nachtje over moet slapen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 ekstertjeje zeg dat je niet meer voor half negen op de pc komwat doe je hier danbeetje verslaafd???????????????????hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Kwam ff netjes afscheid nemen Snoepje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Moet er weer vandoor. Zag net op de thermometer dat het buiten -6 graden is:o Brrrr...Zal zo mijn muts eens opsnorren.Fijne dag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden