Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Heyyyyyyy Borrie!!!Nou euhhh......................dan maar DANKJEWEL hihihiDhen: van harte met je 2 jaaren vooral met wat je daar persoonlijk in bereikt hebt!En bedankt voor al je mooi, steunende bijdragen, hoop nog veel van je te mogen lezen!:present::present::present::present::present::present:eucharistò polý;Blondie Glen: welkom terug en gefeliciteerd dat het je gelukt is ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Igor beterschap meis, kruip maar lekker met je levende kruikjes onder de deken !Hahaha Soyabol Mij krijg je er echt niet aan brrrrrr lijkt teveel op wat ik moest drinken toen ik te mager was bovendien houd ik ook al niet van melk zeg jek. Voor griekse of turkse yoghurt mag je me wakker maken Tine; je bent alweer weg, fijn om je weer ff te lezen en dat het goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Thnx Sara, maar heb het niet verdiend hoor... Ben onderuit gegaan,heb gerookt...Morgen weer een nieuwe start dus:huh:Aanpassing : wasmisschien niet geheel duidelijk...Niet onderuit met de drank hoor... pfff gelukkig niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Blondie: had ik echt wel begrepen hoor, kijk maar op het stop-draadje maar juist daarom.............! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Igor kruip maar lekker onder de deken meid, en een warme kruik doet wonderen. Ook een glas warme melk met anijs of honing schijnt te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hee we hebben er een blond hoofdje bij zie ik: welkom Krissiebissie.Even kijken bij Wie-is-wie.Oeps, je bent er al een tijdje zie ik, maar heb je hier nog niet ontmoet vandaar.En dan meteen ook maar een hartelijk welkom voor de nieuwkomer van vandaag: Lief, join the club! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 goeienavond allemaalben blij dat het avond is en lekker dadelijk op me bankie zittenhoop dat ik vannacht een paar uur meer slaapmaar morgen is het gelukkig vrijdag en dan lekker vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hoi Snoepje; eindelijk de vakantie bereikt waar je naar uit keek, fijn!Hoe gaat het dan met je? Ik vind je zo stilletjes meis. Niet dat je druk moet zijn van mij hoormaar ik hoop gewoon erg voor je dat je je goed en niet somber voelt Ik heb deze week slaapthee gekocht die volgens mij wel werkt, maja da's heel persoonlijk denk ik.Ben nog ff op de pc bezig, moet nog eten.Dan ook op de bank, is er iets leuks op de tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Beterschap igor, neem lekker een warme melk2 asperientjes en kruip lekker onder de wolhoop dat het morgen weer wat beter gaat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 hey saraja lees de laatste tijd meer mee dan dat ik praat hahanee somber val wel mee en door de weeks heb ik het altijd wel druk en zat te doenhet weekend vind ik nog moeilijk maar zal ook wel beter gaan met de tijdja dat slapen breek me op,,heb ook slaap thee maar dat help echt niet bij mijnik wil ook verder niks ,,wil dat het natuurlijk terug komt,,dus we wachten het maar afvanavond kijken ..me kind is te dik en dan lekker naar bed nog even tv kijkendoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 the Mentalist sara... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 AAAAAAARRRGGHHHHHHHHHheb net mn heerlijke verse kokendhete minestronesoep uit mn handen laten glippenover fornuis, aanrecht, mezelf (AU!)en de keukenvloerdat laatste was de hond wel blij meemaar IK NIET wat een zootje zeg pfffffffffffff..........en dat allemaal omdat ik een belangrijke uitnodiging over t hoofd heb gezien en daar helemaal hypernerveus van ben bahbahbah wat stom.Gelukkig maar Snoep ennneh...weekendpact dan maar weer?Max; ben voorlopig nog wel ff bezig met dingen regelen ai mij"God straft onmiddellijk"....... nou zó onmiddellijk hoeft nou ook weer niet:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Saar heb je je verbrand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Is goed Jop. breng jij jouw hond mee? Saar heeft er ook nog twee dan hoeven we alleen maar achter het fornuis schoon te maken, daar kunnen de honden niet komen. De rest ruimen zij wel op.Ja Borrie dit is interessante materie, God weet wat Saar er allemaal in geduvelt heeft, wat een kokkin hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 :D:D:D:D:D:D:D:Dgiechelen? Zit nu te bulderen!!!!whoeaaaaahahahahahahahahaHonden helemaal teleurgesteld en beteuterd in hun manden hihiheb zo staan vloeken dat die ouwe er vanavond waarschijnlijk niet meer uit durft :$Tja interessant hè Bor? Maarre.......twas lekkere soep hoor! Wat denk je wel Bol nee hoor ben niet verbrand had nog net de tegenwoordigheid van geest om mn gsm te redden was me toch mooi niet gelukt als ik had gezopen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 wel wel...wie lees ik daar?Jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Ha die Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 gekke bor Heb niet gereageerd op het hele verhaal...nooit echt iets achtergelaten.Beetje gewacht tot ik je kon zeggen.DAMN GIRL!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 en ha die saar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Blijkbaar zit ik hier als enigste op het verkeerde spoor...waar is de rest naartoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Vier op een rij is een beetje te vertrouwd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Was ff aan het bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Niet erg hoor...praten tegen jezelf is héél verruimend ook al denken sommigen er anders over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Ik doe niet anders ook als ik buiten met de honden loopsoms blijkbaar te hardoplaatst stopte een auto en vroeg waarom ik zoveel lawaai maakte :$wat zal ik een ruime geest krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Moet zo naar bed Fleurie dus was me al aan het voorbereiden.Morgen om 8.00 staat de D.A. voor de deur dus moet ik klaar staan.Lieve medekanjers Puck en ik wensen jullie allemaal nog een hele fijne voortzetting van de avond en Fleurie kom de volgende keer wat vroeger?Trusten mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden