Otje Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Is het heus, is het heus !!Ja !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Halve nacht zit er op, straks nog even verder, maar ik heb wel geslapen en dat is groot nieuws want meestal val ik rond deze tijd pas ergens in slaap. Even kopje thee. Ik voel een afzegger in de lucht hangen. Krijgen we dat weer.....nou ja maar niet zo'n punt van maken. Ik had zaterdag een mailtje gestuurd dat ik niet drink, en dat ik geen alcohol in huis heb dat ie dus zelf een flesje meeneemt enz enz..... misschien heeft ie daar geen zin in.Mensen die zelf eigenlijk te veel drinken zijn soms beetje bang voor mensen die helemaal nooit drinken...(weet ik nog van mezelluf)Verder voel ik me wel heel goed denk ik. Heb mn slaapkamer heringericht, andere gordijnen, mn bed schuin gezet en er heerst nu een goede energie. En de dag op de bank van gister ben ik ook wel van opgeknapt. Misschien zo nog beetje lezen, kijk wel of ik nog slaap. Fijne dag allemaal En dat het maar een beetje droog mag blijven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Goeiemorgen Goed geslapen.Vandaag weer naar mijn ouders voor een weekje.Zal ik dus een stuk minder hier zijn.Morgen de sleutel, gaat het echte werk eindelijk beginnen.Nu eerst koffie en een peuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Goedemorgen Blondie,Ik zie Woman al weg, nog rustig hier.Heerlijk voor je, morgen de sleutel! Weer een nieuwe start voor je Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Mogge Woman en Blondie.Geen koffie nog. Dan zal ik t maar maken. Wie wil?Woman spannend he. ik hoop dat je een beetje uitgerust bent.Blondie.De laatste dagen voor je verhuizing. Maak nog maar ff gebruik van de rust bij je ouders. Je zult het nog druk genoeg krijgen. Lijkt me fijn om zo dicht bij je ouders te kunnen gaan wonen. Ook voor je kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ook Shahire goedemorgen.Alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ja heerlijk... Ik kijk er naar uit.Ook weer welkom terug Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik lust nog wel een bakkie Dees.Helaas zal ik niet veel rust hebben komende tijd bij mijn ouders. Zal het druk genoeg hebben met het klussen in het nieuwe ouwe huis.Geluk dat ik wel van klussen hou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Oh ik had ff gemist dat je al in je nieuwe huis kon. Ja dan zul je je handen wel vol hebben. Moet er veel aan gedaan worden of hebben ze het netjes achtergelaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ook goedemorgen Desi,Blondie, heel veel succes met je huisje Hoop voor je dat alles spoedig verloopt I'm gone.....................fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Schijnt dat de huurders er netjes mee omgegaan zijn, dus hopelijk niet veels teveel te klussen.Alleen de slaapkamer van mn dochter compleet verbouwen om te zorgen dat haar bed erin kan.Inbouwkast uitbreken...Lekker slopen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Fijne dag Shahire:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Normaal als huurders uit hun huurhuis gaan moeten ze dat huis toch achterlaten in de staat zoals het was? Een inbouwkast die ze aangebracht hebben zouden ze dus zelf hebben moeten afbreken. Of jij hebt daar toen toestemming voor gegeven?Maar ja, jij zult wel blij zijn dat ze eruit zijn gegaan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Die inbouwkast zat er al in.Vroeguhhh had mn dochter een uitschuifbed daar staan, maar dat kan nu natuurlijk niet meer he, als je inmiddels 9 bent;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Klus je zelf alles of heb je hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ga klaarstomen voor de psych...Laters:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Hulp van mn pa, maar slopen mag ik zelf doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Goeiemorgen Blondie en Dees. Lekker bakkie Dees, moet nog even wakker worden.. Nou Blondie, het gaat nu echt worden he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 goede morgen dees, blondie en yvonneblondie heel veel succes, en maak je niet te druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 jaap, sara en sowhat natuurlijk ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 hallo Igor, hoe gaat t nu?Was jij ook al aan de Refu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Een hele goeie maandagmorgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 het gaat wat beter dees. nee ik heb nog geen refusal, maar ik heb van de week een gesprek en wordt er dan op ingesteld????? ik heb van de week al bloed laten prikken en dan krijg ik daar ook de uitslag van. ik ben benieuwd in hoever ik mezelf gesloopt heb. een griepje werkt ook om niet te drinken hoor en ik ben nog wat kilootjes kwijt geraakt. gaat sneller dan met sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Goeiemorgen uit een mistige achterhoek!Belangrijke dag voor sommigen, belangrijke week ook.Igor; succes bij de verpleegkundige vandaag, ben benieuwd hoe het gaat straks met de pillen Blondie: goed gesprek bij de psych hoop ik voor je en veel succes deze week bij het opknappen van wat straks weer "home sweet home" mag worden voor je . Fijn dat je vader helpt!Woman: spannend hoor, maak je maar niet al te druk meis, laat het maar op je afkomen (of niet).en luister ook vandaag nog maar naar je lijf hoor, lichamelijk welzijn is toch de basis hè?Zo ook ff koffie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ook goeiemorgen natuurlijk voor Shahire, Sowhat en Dees; lekker sterke bak meid En halloooo Bol en Puck ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden