Spring naar bijdragen

Maandag 28 februari 2011


Otje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Halve nacht zit er op, straks nog even verder, maar ik heb wel geslapen en dat is groot nieuws want meestal val ik rond deze tijd pas ergens in slaap.
Even kopje thee.
Ik voel een afzegger in de lucht hangen. Krijgen we dat weer.....nou ja maar niet zo'n punt van maken.
Ik had zaterdag een mailtje gestuurd dat ik niet drink, en dat ik geen alcohol in huis heb dat ie dus zelf een flesje meeneemt enz enz..... misschien heeft ie daar geen zin in.
Mensen die zelf eigenlijk te veel drinken zijn soms beetje bang voor mensen die helemaal nooit drinken...(weet ik nog van mezelluf)

Verder voel ik me wel heel goed denk ik. Heb mn slaapkamer heringericht, andere gordijnen, mn bed schuin gezet en er heerst nu een goede energie.
En de dag op de bank van gister ben ik ook wel van opgeknapt.
Misschien zo nog beetje lezen, kijk wel of ik nog slaap.
Fijne dag allemaal :)
En dat het maar een beetje droog mag blijven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Woman en Blondie.

Geen koffie nog. Dan zal ik t maar maken. Wie wil?

Woman spannend he. ik hoop dat je een beetje uitgerust bent.

Blondie.De laatste dagen voor je verhuizing. Maak nog maar ff gebruik van de rust bij je ouders. Je zult het nog druk genoeg krijgen. Lijkt me fijn om zo dicht bij je ouders te kunnen gaan wonen. Ook voor je kids.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal als huurders uit hun huurhuis gaan moeten ze dat huis toch achterlaten in de staat zoals het was? Een inbouwkast die ze aangebracht hebben zouden ze dus zelf hebben moeten afbreken. Of jij hebt daar toen toestemming voor gegeven?
Maar ja, jij zult wel blij zijn dat ze eruit zijn gegaan he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het gaat wat beter dees. nee ik heb nog geen refusal, maar ik heb van de week een gesprek en wordt er dan op ingesteld????? ik heb van de week al bloed laten prikken en dan krijg ik daar ook de uitslag van. ik ben benieuwd in hoever ik mezelf gesloopt heb. een griepje werkt ook om niet te drinken hoor :D en ik ben nog wat kilootjes kwijt geraakt. gaat sneller dan met sporten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen uit een mistige achterhoek!

Belangrijke dag voor sommigen, belangrijke week ook.

Igor; succes bij de verpleegkundige vandaag, ben benieuwd hoe het gaat straks met de pillen :sun:

Blondie: goed gesprek bij de psych hoop ik voor je en veel succes deze week bij het opknappen van wat straks weer "home sweet home" mag worden voor je :heart:. Fijn dat je vader helpt!

Woman: spannend hoor, maak je maar niet al te druk meis, laat het maar op je afkomen (of niet).:present:
en luister ook vandaag nog maar naar je lijf hoor, lichamelijk welzijn is toch de basis hè?

Zo ook ff koffie......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...