fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Oooohhhh touché Igor . Jij deugniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Igor!!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 mupke drupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Ben niet echt met je aan het lachen hoor Teveel. Hoop dat het je lukt vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik heb een fijn poepke . Btw aan elk kipke moet wat vet zitten anders smaakt ie niet zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Zeg dames, ik ga afsluiten. Ben wel benieuwd of Teveel nog naar je bips komt kijken vanavond, maar moet mn nieuwsgierigheid maar bedwingen. Ik lees morgen wel bij.Go Fleurtje, GO!!!! Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Flinke Fleur Slaap zacht lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 slaap lekker mupke.ik kan me niet voorstellen dat harry happig is op zo'n drilpudding hoor fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Hoe lang sta jij nu al droog Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 vandaag 2 weken op eigen houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Er beweegt tenminste iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Je hebt het toch altijd al op eigen houtje geprobeerd. Of heb ik een deel gemist? Superknap van je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Voor diegenen die het niet weten. Ik ben inderdaad BLOND Nog erger, ben het van nature..Stoute Igor! Ik snap em niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 ik heb het eens 7 weken volgehouden. dat was m'n maximum. maar ik wil niet steeds jojo-en. ik wil nu eens een keer 'normaal' leven. ik weet dat ik als ik een slechte bui heb en er hoeft maar iemandBOEHte zeggen en ik grijp weer naar die rot fles. en op zo'n moment intresseert het me dan ook niet. nu moet ik zeker 5 dagen wachten om misschien te kunnen drinken. heb dan wel een hoop bedenktijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 nou de letters bewogen ook op en neer maar nu niet meer (dat was wel even rijmen he he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Geeft je inderdaad geen keus. Je kan gewoon niet meer drinken dan en tegen dat die vijf dagen om zijn is het moment ook weer gepasseerd.Cool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Tjee waar is oude Igor gebleven?? Ik herinner me je als iemand die redelijk introvert was. Je bent bijna zo grappig als ik..bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 En bijna net zo brutaal Kruip maar eens in bedje. Je doet het echt goed Igor maar dat wist je vast al! Trots op je...heb je alle kanten zien opgaan en nu loop je mooi recht Slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 dank je fleur. ik kruip ook zo met K&B onder de wol. weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Hee Harry,Hoe is nou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Soothe Thanks, de boodschap komt over.Jane, dat boek heb ik gelezen, met plezier moet ik zeggen ondanks de tragische delen.Je vindt ons niet bepaald een droomkoppel geloof ik maar let op, Fleur en ik gaan je het tegendeel bewijzen.Yes, we can... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik hoop het harry, echt.truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden